järki
Ja maksaa siitä parit päivähoitomaksut ja kyseessä ei ole mikään erityisen hohdokas työ???
Niin tekisi mieli lopettaa ko.firmassa
Niin tekisi mieli lopettaa ko.firmassa
Mitä noi lasit tarkoittaa?? Huijaat??Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:ohan toi nettona ihan hyvä B) että on järkevää
2000? nettona niin olisi tyytyväisempi.Alkuperäinen kirjoittaja äly:tuohan on hyvä palkka, paljon sinun sitten pitäisi saada
just =( ota vaan lopputili ja lomarahat eihän työnteossa ole mitään järkeä kun niin pienen palkankin saatAlkuperäinen kirjoittaja ap:2000? nettona niin olisi tyytyväisempi.Alkuperäinen kirjoittaja äly:tuohan on hyvä palkka, paljon sinun sitten pitäisi saada
Huijaat varmaan, eikö?? Mistä SAA 700?/kk?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies saa ton verran. Mä saan 700. Siitä maksetaan asuntoa ja päivähoitomaksua.
Ai että brutto pitäis olla siis n. 3000? että riittäis?? No, sitte vaan takas koulun penkille jos ei rahkeet moiseen riitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:2000? nettona niin olisi tyytyväisempi.Alkuperäinen kirjoittaja äly:tuohan on hyvä palkka, paljon sinun sitten pitäisi saada
Periaatteessa jos viitsisin tehdä yhden viikonlopun/kk saisin tuon 2000? käteen, mutta vielä en ole viitisinyt. Pitää ottaa harkintaan kai.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai että brutto pitäis olla siis n. 3000? että riittäis?? No, sitte vaan takas koulun penkille jos ei rahkeet moiseen riitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:2000? nettona niin olisi tyytyväisempi.Alkuperäinen kirjoittaja äly:tuohan on hyvä palkka, paljon sinun sitten pitäisi saada
toi on osa-aikaisella ihan normipalkka verojen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja ap:Huijaat varmaan, eikö?? Mistä SAA 700?/kk?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mies saa ton verran. Mä saan 700. Siitä maksetaan asuntoa ja päivähoitomaksua.
niin tai sitten on vaan epärealistiset odotukset. mene ja tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja TuuMa:Ehkäpä ap:n koulutuksella työn pitäisi olla paremmin palkattua?
Eli hän on todella huonopalkkaisessa hommassa?
Pistä vaan postia niin varmasti saat työpaikanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota vaan lopputili, mutta kerro mulle työpaikkas nimi jos mä sitten voisin mennä sun tilalles :wave: