Onko inssiin menijöitä ens vkol?

Täällä yksi.Eilen kävin ultrassa ja tiistaina uudestaan.Arveli että toimenpidepäivä on ke-pe.Pistän "joka paikan ristiin" ja luon katseeni ylöspäin,jospa viimeinkin tärppäisi heti eka inssillä?! :saint:

Hei, täällä yksi. Varasin ajan huomiselle kun tänään oli ovistesti plussaa. Ihan luomukiertoon yritetään. Saa nähdä onko siellä yhtään mitään. Mutta huomennahan sen sitten tietää. Vielä pitää tosin piinailla aika kauan, onneksi tänään on työpäivä nii ei tarvi koko ajan miettiä (eipä!)

Joko sulla on huomenna?

Joo, päivän koitos on takana päin.. Saatiin onneksi hyvin tavaraa sisälle -jos näin karkeasti voi sanoa- tosin 70% niistä hyvistä oli sellasia siittiöitä jotka kattelee maisemia välillä, eli hitaasti eteenpäin liikkuvia. Mun munis oli ehtiny jo irrota, joten toivottavasti se oli vielä elossa! Ehkä se meni poikia vastaan :)

Nyt sitten toivotaan parasta ja pelätään pahinta!

Plussaonnea ja piinistellään yhdessä :D

Heippa vaan ja tervetuloa piinistelemään! Jaiks, toinen päivä meikäläisellä vasta menossa enkä pysty ajattelemaan mitään muuta ku entä jos.. :eek:
Kunpa vain pystyis pysymään poissa näiltä vauva-aiheisilta sivuilta :headwall:

Moi Annmari(tervetuloa seuraamme) ja Vilmakin!Mul kans kipuja ja turvotusta,tän.irrotuspiikki(pistoskohta punainen,kuuma ja turvonnut)ja huomenna toimenpidepäivä.Odotukset suuret ja toiveikkaat! :heart:
++ + + :ia unia!

Hello.Jostain syystä vähän masentaa kun munasolu oli jo irronnut,kun ajattelin isekin (niinkuin lääkärikin)että olisi kai hyvä että se ei olisi vielä tapahtunut ennen ruiskutusta,mutta toivotaan ettei se ollut myöhäistä!Ensi kerrallla(jos nyt ei tärppää)lekuri sanoi että irrotuspiikki annetaan myöhemmin.On mulla vielä pieni toivonkipinä,mutta olen asennoitunut jo negatiiviseen testiin lokakuun alussa... eipähän sitten pettymys ole niin suuri tai jos toisinpäin(niinkuin hartaasti toivon!)niin ilo on sitten katossa...Jännätään yhdessä,hyvää viikonloppua!Mites Annimarilla meni?

No voihan hitsi! Sama tilanne siis ku meillä. Ei auta ku odotella lokakuun alkuun. Sinne on kyllä niiiiin pitkästi :headwall:
Nyt vaan sitten tekemään kaikkea sellasta mitä ei sitten voida tehdä KUN ollaan raskaana!
Mites muuten teillä tuo siittiöpuoli?

...näyte oli ihan hyvä,en muista prosentteja kun kertoi aluksi ja ne meni ohi.Mutta siis se on tutkittu aiemmin ja se ok eli meillä ei löydetty syytä sekundariseen lapsettomuuteen..nyt lenkille! :/

Moi Susa ja Vilma, onpa kiva kun ei tarvitse yksin piinistellä. Inssiihetkellä toinen munis oli lääkärin mukaan juuri irronut ja toinen irtoamassa 2-3 tunnin sisällä, joten aikataulu taisi mennä ihan nappiin. Näytteessä ei ollut hyviä suoraan eteneviä yhtään mutta rauhallisia mutkittelevia kylläkin, toivotaan etteivät eksy matkalla ;-) Toimenpiteenä inssi meni ihan ookoo, pientä veristä tihkua tuli lievästä "väkivallasta" johtuen. Nyt jänskättää!

rv 23
Hei te inssiläiset!

Halusin vain kertoa teille, että meille tehtiin myös inssi, josta tämä raskaus alkoi. Huomenna alkaa rv 24. Myös mulla oli rakkula jo irronnut ultrassa inssipäivänä. Lääkäri oli sitä mieltä, että ihan hyvä juttu, kyllä ne kohtaa siimahännät matkalla... ;) Mulla oli siis ultrassa vielä näkyvissä kohta josta rakkula oli irronnut ja lääkäri pysty päätteleen, että irtoamisesta ei ole kauan aikaa.
Siittiöiden laatu oli erinomainen. Meillä lapsettomuuden syy oli / on tuntematon.

Koittakaa jaksaa vielä hetki odotella ja pitäkää mieli iloisena. Mulla alko pahoinvointi samana päivänä kun plussasin. Myös kuukautismaista kipua oli juuri niihin aikoihin kun kuukautisten olisi piutänyt alkaa ja vielä pitkälle eteenpäinkin. Tiedän että nuo viimeiset päivät ovat tuskasia ja itse juoksin vessassa jokaisen nipistyksen jälkeen kattomassa alkoko kuukautiset. Kivut oli siis todella kuukautismaiset... Mutta tällä kertaa vuoto ei alkanutkaan, vaan siimahännät olivat löytäneet oikeaan osoitteeseen... :p

:flower: Onnea teille matkaan ja voimia !!!!

Kiitos vaan minunkin puolestani, rohkaisevia tarinoita tarvitaan kyllä piinaviikkoina ja miksei muullonkin. :flower:

Mulla näkyi kans nestettä kohdussa, lääkäri meinas että se kertoo ovulaatiosta. Ihmettelin vielä sitäkin että miksei vasen puoli reagoi mitenkään eli aina oikealta puolelta tuntuu ovis. Ultrassa kaikki näytti kuitenkin sielläkin olevan kunnossa.

No ei muuta ku jatketaan piinailuja.. :/

Vilma ja Annimari(+muut),meinaatteko tehdä raskaustestin heti 2vkoa inssin jälkeen vai odotatteko vähän pidemmälle?Itsellä ollut kyllä kierto pidempi kuin 28pvää(28-clomeilla peräti 48pvää),joten mietin onko liian aikaista tehdä se testi 1-3.10 niinkun lekuri määräsi(inssi oli 16.9).On nimittäin mennyt jo muutamia testejä ihan hukkaan kun oon liian aikaisin"hötkyilly"..Mitkä fiilikset muuten ilmassa?

Heippa! Ajattelin testata eka päivä lokakuuta. Sillon mun menkat olis niinku noin yhden päivän myöhässä. Kätilö kyllä meinas että kahden viikon päästä inssistä tietää kyllä jo, eli mullahan se olis sitten ens viikon keskiviikkona.. Varulta kuitenkin täytyy odottaa pari päivää ettei sitten tuu mitään virhenegoja -Hah!! Niin varmaan meikäläisen testiin!

:headwall: Miten nyt sinne asti jaksaa odotella ja varsinkin jos mitään oireita ei tuu. Oon varmaan viikonloppuna todella hilpeällä tuulella :LOL:

Eli siis tosiaan minkäänlaisia oireita ei oo ja mulla on sellaset fiilarit (ehkä jo omasta takaa) että ei oo tärppi käyny. Mutta mistäs sitä tietää ennen ku tietää.. ;) Täytyy vaan olla kärsivällinen eikä puristella niitä rintoja joka päivä että ne varmasti on sen jälkeen kipeenä =)

Ei muuta ku tsemppiä!!!

Kiitos rohkaisusta rv23 ja onnea loppuraskauteen!

Me oltais keskimäärin varmaan Vilman kanssa ok, koska mun oikea munasarja ei reagoi mihinkään mitenkään milloinkaan, joten täytyy luottaa vasempaan. Hihi!

Olen päättänyt testata ekan kerraan jo ensi viikon alkupuolella ja käytännössä varmaan testaan joka (toinen) päivä siitä eteenpäin. Höpsöä ja malttamatonta, mutta olis niin kiva tietää niin pian. Käytän sellaisia testejä joiden herkkyydeksi on ilmoitettu 10 mIU. Ja jos esim. sivun http://www.downunderhptopk.com.au/lhgraph.html taulukkoa on uskominen (se on kyllä aika yläkanttiin mun mielestä), 10mIU saattaisi mennä rikki jo tällä viikolla...

Jaksamisia ja positiivisia ajatuksia!

Hui Annimari,katsoin ton antamasi nettsivun,kyllä se todellakin näyttäs niin että sen näkisi jo noin aikaisin,mutta itse en uskalla tehdä kun varmaan viim.3.10.Mulla vaan kaapissa yksi testi,tällä kertaa unistep(en aikasemmin sillä tehnyt)joten siksi venytän.Kyllähän noihin kaikenmaailman testeihinkin(+yksityisellä käynnit) on uponnut rahaa jo tässä matkan varrella aika paljon,vaikka se raha ei nyt tässä todellakaan tärkein asia ole..Saitteko muuten keltarauhaskuurin(Lugesteron)inssin jälkeen?Mä sain,eikä kiva kuuri mutta jos "ajaa asiansa"niin sitten yes!Ilmoitelkaahan sitten kun ootte testailleet,multa saatte tiedon sit viimeisenä! ;) Peukkuja meille!

Apua :eek:
Nyt alko tosissaan jännittämään kun katoin tuon nettisivun, miten se voi näkyä noin äkkiä. Onkohan sitten jo jotain oireita..??
No, ei pidä ajatella liikoja. Testaan sitten ens viikon loppupuolella, jos en sitten kärsimättömänä testaile aikasemmin kun tuli ovistestin mukana tilattua useempi raskaustesti. :ashamed:

Palataan ja kertokaahan jos tulee jotain oireita??!!

Yhteistyössä