Onko ilmoituksessani jotain vikaa (linkki)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _Anni3__
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ovat 2010 mallia mutta käyttöönotettu 2011 elokuussa. eli käytetty alle vuoden.
muuten uudenveroisessa kunnossa mutta pieni jälki on tullut työntöaisaan autoon laitettaessa.

luulin että hinta on kohdallaan kun vaunut maksaneet melkein 600 :o luulin että menee jos hinta alle 50% uudesta.. Mitä itse olisit valmis maksamaan?

Parempia kuvia vois kyllä laittaa.. ne on otettu surkealla kameralla :(

Valitettavasti se nyt vaan on tosiasia että vaunut on 2010 mallia vaikka olisit ne ottanutkin käyttöön 2012 tammikuussa.
Ja käytetty on vuoden verran joten ei voi olla uudenveroiset.

ovat 2010 mallia mutta käyttöönotettu 2011 elokuussa. eli käytetty alle vuoden.
muuten uudenveroisessa kunnossa mutta pieni jälki on tullut työntöaisaan autoon laitettaessa.

luulin että hinta on kohdallaan kun vaunut maksaneet melkein 600 :o luulin että menee jos hinta alle 50% uudesta.. Mitä itse olisit valmis maksamaan?

Parempia kuvia vois kyllä laittaa.. ne on otettu surkealla kameralla :(

Vaunut on huono bisnes sijoitus jos meinaa saada edes vähän omiaan pois.
Siksi moni ostaa joko suosiolla halvat vaunut tai käytetyt. Vaunujen käyttöikä on kuitenkin niin lyhyt ja arvo laskee nopeammin kuin autolla ;)

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Taisin just eilen tuota sinunkin ilmoitustasi katsella. Omasta mielestäni ok hinta laadukkaista vaunuista(saattaa olla esem 08-vuosimallin rattaita jollain myynnissä isommalla lähtöhinnalla). Se voi olla vaan, kun on ollut vasta vähän aikaa myynnissä. Itse ainakin katselisin aika pitkään sopivia vaunuja, jotta läytäisin sitten ne mieluisimmat.

Ei välttämättä mitään vikaa.Jotkut jotka haluavat tietyn tavaran,huutavat esim pari minuuttia ennen huudon sulkeutumista.
Itse huudan mielummin osta heti-tuotteita,jos jotain kiinnostavaa löytyy.En jaka odotella viikko tolkulla sulkeutumista,saati ruveta kilpailemaan.

parantelin ilmoitusta hieman ja laskin hintaa, toivottavasti nyt löytyisi joku jota kiinnostaa :)
Varmaan vieläkin liian korkea hinta joidenkin mielestä mutta minusta hinta on nyt jopa aika edullinenkin muihin huuto.netin ilmoituksiin verrattuna!

Kuvatkin otettu paremmalla kameralla :)
Paraniko ilmoitus yhtään?

http://www.huuto.net/kohteet/teutonia-mustat-yhdistelmavaunut-2010/220689252

No mä en kyllä olis hintaa laskenut. Edellisessä oli vaan ihan tosi surkeat kuvat, ei muuta vikaa. Hintakin oli tosi kohillaan. Taatusti menee hetkessä tolla hinnalla...

Kannattaisi laittaa myös Osta heti-hinta, itse ainakin mielummin ostan heti kun löydän hyvän tuotteen.
Ja minimikorotuskin voisi olla 1€. Nämä minun mielipiteitä :)

Huuto Plus palvelu ei ole kun vain 2,99€ kuukaudeksi, ei siis paha.

[QUOTE="Vieras";26230408]Lähtöhinta laski, mutta toimituskulut nousi :o Miksi?[/QUOTE]

argh :D jotkut tarttuu pikkuseikkoihin. Viimeksi kun julkaisin kohteen niin en ollut varmistanut matkahuollon kuluja mistään. nyt tiedän että yhdistelmävaunujen kulut voi nousta jopa 45e!! (järjetöntä) joten laitoin 30e. tuskin mitään ryöväystä..

minusta kuvista näkee nyt paremmin että tuo "nirhauma" mihin moni takertu on siis pieni, teipeissä oleva jälki. mutta haluan kertoa kaikki koska jotkut ovat todella tarkkoja. selityksestäni sai ehkä sen kuvan että vaunuissa olisi jotain "vikaa"..

En minäkään usko, että hinta välttis ois ollut suurin este, näille vaan tarvii löytää se oikea ostaja. Itse en ostais noita edes uutena, mutta varmasti joku ostaa parilla sadalla, hyvä kuntoisen näköiset ovat.

[QUOTE="Vierailija";26230428]Kannattaisi laittaa myös Osta heti-hinta, itse ainakin mielummin ostan heti kun löydän hyvän tuotteen.
Ja minimikorotuskin voisi olla 1€. Nämä minun mielipiteitä :)

Huuto Plus palvelu ei ole kun vain 2,99€ kuukaudeksi, ei siis paha.[/QUOTE]

en myy yleensä huuto.netissä kuin pikkujuttuja joten en ole perehtynyt tarkemmin tuohon huuto plussaan. voiko sen ottaa vain kk kerrallaan?
Tosin en nyt enää jaksa muuttaa ilmoitusta. Jos ei tule huutoja niin seuraavaksi voisin kokeilla osta heti-hintaa. :)

argh :D jotkut tarttuu pikkuseikkoihin. Viimeksi kun julkaisin kohteen niin en ollut varmistanut matkahuollon kuluja mistään. nyt tiedän että yhdistelmävaunujen kulut voi nousta jopa 45e!! (järjetöntä) joten laitoin 30e. tuskin mitään ryöväystä..

minusta kuvista näkee nyt paremmin että tuo "nirhauma" mihin moni takertu on siis pieni, teipeissä oleva jälki. mutta haluan kertoa kaikki koska jotkut ovat todella tarkkoja. selityksestäni sai ehkä sen kuvan että vaunuissa olisi jotain "vikaa"..

Huutopakettina n. 8€

Yhteistyössä