Onko illa ollut raskausaika näin väsyttävä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolissaan"

Vieras
Olen ihan voimaton ja väsynyt, koko raskausaika on ollut tälläistä. Jos josakus tuntisin oloni piristyneemmäksi niin sitten olen jostain kipeä.. nämä 35 viikkoa on olleet niin pitkät =(

Hirveän työlästä minkään tekeminen, mikään ei huvita ja tulee ylensyötyä =( Kaikkiaan tosi kurja olo. Paljon on pientä kiusallista vaivaa ja välillä isompaakin, en pystynyt kävelemään juurikaan.

Onko tämä ihan normaalia ja jos on niin mitenkähän äkkiä synnytyksen jälkeen tämä tästä helpottaisi?

Olin ennen reipas ja aikaansaava ihminen =( Surettaa lasten puolesta kun äiti on näin laiska.

Onko sun kilpirauhasarvot tarkastettu?

Kyllä noilla viikoilla väsymys on ihan normaalia ja samoin alkuraskaudesta. Mutta jos koko raskausajan vaan väsyttää ja ei oikain huvita mikään, niin ehkä kannattaa käydä labrassa.

Raskausaika nyt vaan on tollasta, tosi ankeaa. Olo paranee, kun lapsi on tullut ulos, hormoonit tasaantuneet ja repeämät parantuneet. Tosin silloin voimat menee sitten yövalvomisiin. Lapset on ihania, mutta niiden teko ja hoito on usein raskasta.

kyllä! jokainen hetki on yhtä kidutusta, vaikka olenkin äärettömän kiitollinen lapsistani. Mutta kenellä vaan menee mieli maahan, jos jokainen sekunti yötä päivää on yhtä kärsimystä syystä tai toisesta. Päätettiinkin että kaksi lasta riittää, mutta kohtalo päätti toisin ja nyt taas mennään rv 11 (kierukka petti).

Mulla on kaksi raskautta takana, eka ei tuntunut juuri miltään ja tokassa olin elämäni kunnossa ja omasin hevosen voimat ja pirteyden. Tämä kolmas on ollut ihan erilainen, ei voimia, ei huvitusta, vain nälkä ja uupu.

Ekasta tuli poika, tokasta tyttö, tyttöä nytkin povattu. Koko raskausaika on ollut ihan pyllystä, pahoinvointi kesti puoleenväliin ja se oli sellaista että oksensin sappinesteet jos en syönyt koko ajan jotain =( Ylensyönti jäi siis päälle...
Kilpparit on tutkittu, ei mitään, kuten hemppa yms hyvät.

Entisessä elämässä oli himoliikkuja ja söuin terveellisesti, nyt olen vain irvikuva siitä...

Yhteistyössä