En sitten jaksa ymmärtää mikä ihme saa toiset ihmiset päivittelemään saati paheksumaan äitiä joka saa vauvan vielä kypsemmällä iällä.Mikä ihme voisi olla lapselle parempi äiti kuin hän jolla on elämänkokemusta ja -viisautta,aikaa ja kärsivällisyyttä ym ym.Herranen aika,missä se on kirjoitettu että niit muksuja pitää kaikkien väsätä jo parikymppisenä?akkojen panettelua,sanon minä!varmasti suurin osa arvostelijoista kadehtii sitä onnea että joku tulee raskaaksi vielä neljänkympin tienoilla ja osaa vieläpä iloita siitä.Kadehtii sitä että siinä iässä vielä saa kokea pienen,ihanan nyytin sylissään,suloisen ensihymyn ja äiti-sanan,rakastaa niin että sydän pakahtuu,kun kateellisilla itsellään on naiseus vain muistona takaraivossa.Niillä ihmisillä ei ole oikeasti minkäänlaista edellytystä arvostella teitä,(meitä..),joten niiden sanoille ei kannata muutakuin nauraa makeasti ja ottaa osaa heidän tunnevammaisuudelleen.tietävät kyllä varmasti mistä itse jäävät paitsi!Vois vielä provona heittää et oikeasti mä säälin alle 3kymppisten pieniä lapsia. Pitäis olla laki ettei lapsia saa tehdä alle 30v,se olis ihan lasten edun mukaista.itse olen saanut lapseni 20v,26v ja 36v,mut jälkikäteen pohtien ei olis ikinä pitänyt alkaa äitipuuhiin ennen ikää lähemmäs 40.Vaikka tietysti olen mielestäni ollut hyvä äiti joka iässä,tässä vaiheessa ymmärtää että se hyvyys on suhteellista.OIKEASTI hyvä äiti voi olla vasta kun on tarpeeksi elämänkokemusta ja -näkemystä.Ja kaikkea muuta mitä vain ikä tuo mukanaan.