Onko ihminen terve, jos haluaa poistattaa rintansa ja korvansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Minusta ei ole.

Tuli vaan mieleen kun luin tota bb-terhiä koskevaa ketjua. Itse en bb katsele niin en tiedä pitikö paikkansa.
Mutta kyllä pitää pimee ihmisen olla jos aikoo tissinsä ja korvansa poistattaa, toivottavasti sellasta plastiikkakirurgia ei löydy joka sen toteuttais.

Huh. huh.

En seuraa noita bb juttuja, mutta ihan äkkiseltään ei kuulosta terveeltä. Siis korvatkin :O !! :x !

Ja korvalehtien tarkoitus on kerätä ääniaaltoja, eli tuskin kukaan kirurgi edes suostuisi niitä poistamaankaan ilman pätevää syytä. Tai suuria rahasummia, ja bb tyypeillä tuskin sellaisia on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulta on pienennetty julkisella rinnat ja kyllä minäkin toivoin liki rinnatonta lopputulosta (esim. AA tai A). Niin pieniä ei kuitenkaan tehdä, joten minulla on B tai C. Olen lopputulokseen hyvin tyytyväinen, mutta ymmärrän samalla, etteivät kaikki naiset eivät halua olla naisellisen näköisiä.

Miksei olisi terve? Minun suvussani on rintasyöpää ja olen päättänyt, että jos kasvain tulee kumpaankaan rintaan, poistatan molemmat. Olen miettinyt rintojeni poistamista jo nuorempana, koska en koe itseäni naiseksi- en toisaalta myöskään mieheksi.

Ehkä sitten olen sairas, kun tämmöisiä mietin. Yksin tuskin olen.

Enpä nyt menisi noiden asioiden perusteella sairaaksi sanomaan.
Mulla on kans pienennetty rintoja ja oisin halunnut vieläkin pienemmät, eikä ne tissit mulle oo missään määrissä tärkeät (en saa niiden koskettelemisesta mitään mielihyvää ja rumatkin ne on yhä), melkein voisi poistaakin. Silti koen olevani ihan terve.
Korvien poisto kuulostaa hassulta, mutta haltiakorvien teko ois ihan jees :D

no "terve" nyt on niin liukuva käsite, en käyttäisi yleensä koko sanaa, ellei olisi pakko, mutta ei vaikuta näin bb:tä seuraamattomastakaan kovin tasapainoselta tyypiltä kyseinen tissienpoistattaja, mut niin kauan, kuin aiheuttaa vahinkoa vaan itselleen, niin siitä vaan, mutta taitaa olla lapsiakin kuvioissa mukana ja aika silpomisen puolelle pahasti menee, jos vapaaehtoisesti rintansa poistattaa ja korvansa muotoilee... plääh, kaikenlaista....

no "terve" nyt on niin liukuva käsite, en käyttäisi yleensä koko sanaa, ellei olisi pakko, mutta ei vaikuta näin bb:tä seuraamattomastakaan kovin tasapainoselta tyypiltä kyseinen tissienpoistattaja, mut niin kauan, kuin aiheuttaa vahinkoa vaan itselleen, niin siitä vaan, mutta taitaa olla lapsiakin kuvioissa mukana ja aika silpomisen puolelle pahasti menee, jos vapaaehtoisesti rintansa poistattaa ja korvansa muotoilee... plääh, kaikenlaista....

Se mua just ällöttää että ko.tyypillä on nähtävästi lapsi.

Miksei olisi terve? Minun suvussani on rintasyöpää ja olen päättänyt, että jos kasvain tulee kumpaankaan rintaan, poistatan molemmat. Olen miettinyt rintojeni poistamista jo nuorempana, koska en koe itseäni naiseksi- en toisaalta myöskään mieheksi.

Ehkä sitten olen sairas, kun tämmöisiä mietin. Yksin tuskin olen.

Et ole yksin. Terveisin; mammografiaan aikaa odottava kyhmykäs :/

Minusta ei ole.
Tuli vaan mieleen kun luin tota bb-terhiä koskevaa ketjua. Itse en bb katsele niin en tiedä pitikö paikkansa.
Mutta kyllä pitää pimee ihmisen olla jos aikoo tissinsä ja korvansa poistattaa, toivottavasti sellasta plastiikkakirurgia ei löydy joka sen toteuttais.
Huh. huh.
Entä jos joku haluaa olla teräsmiehen näköinen ja leikkelee naamaansa sen takia:)
Netti-tv | Iltalehti.fi

Yhteistyössä