Onko ihme jos ei haluta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MIES78"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MIES78"

Vieras
Täällä usein naiset poraa, että ei miestä haluta. No eipä muakaan kauheesti enää oma vaimo haluta. Ja arvakkaapa miksi. No kun tapasin vaimoni 10 vuotta sitten, hän oli kaunis seksipommi. Oikea taskuvenus, pituus 159, painoa 50 kilos ja silti kurveja piisasi. No nyt samainen eukko painaa sitten 70 kiloa ja noin pienen varren se kyllä "pilaa"... No ei sitä suoraan kehtaa sanoa, mutta ei vaan haluta tommonen. Ite olen aina halunnut, että naisella on kroppa kunnossa... Kyllä mä vihjailen ja kaipa se sen tajuukin, mutta ilmeisesti ei seksi kiinnosta tarpeeksi että tekis asialle jotain.

No oli tota seksiä useemman kerran kesällä. Kännissä meinaan tulee kyllä pantua. Sitä jotenkin kiihko on niin isoa ja jotenkin kokee sen vaimonkin seksikkäämmäksi. Kaipa ne vanhat muistot sieltä nousee. Mutta selvinpäin on viimeksi harrastettu seksiä kesällä 2012. Ilmankos vaimo tykkää kun otan vähän alkoa... Harvemmin vaan niitä päiviä tulee...

Älä valita. Mä kyllä harrastaisin seksiä mielelläni tuommoisen vähän pyöremmäänkin typyn kanssa. Harmittaa kun toiset miehet saa ihania naisia mut eivät sitten ees käytä niitä. Ite kyllä panisin joka päivä ja monta kertaa.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Mun periaate on periytynyt äidiltäni. Hän näyttää edelleen 60 vuotiaana simpsakalta ja iskä tykkää siitä kuin hullu puurosta. Itsekin pidän itsestäni huolta. Hyvä mieli ja kurvit on kunnossa pienellä viitseliäisyydellä.. Kannattaa oppia tykkäämään itsestään, pitämään itsestään huolta: oikea ruokavalio, hyötyliikunta, harrastukset, syvälliset keskustelut miehen kans.. Näin virtaa riittää myös työn ja perheen pyörittämiseen sekä parisuhteeseen. Mielestäni 20kg lihoneet ovat itsekkäitä ääliöitä tai äitiyden lumoissa niin et perusasiat unohtuu. Avioliiton koossa pysyminen ja ihana parisuhde on lasten hyvinvoinnin A ja Ö. Miehelläni ei käy mielessäkään pompata vieraaseen sänkyyn, kun olen edelleen muodokas tms. Myös mieheni on ymmärtäny pointin.. Hän urheilee ja pitää itsestään huolta. INTOHIMO pysyy korkealla! :-) Mammat muistattehan perheen hyvinvoinnin. Valittava läski on saamattomin olento, jonka tiedän ! Itseä niskasta kiinni vain ja härkää sarvista. Harrastakaa yhdessä urheilua perheen kans ja tehkää niitä terveellisiä ruokia myös yhdessä! Hauskaa! Ruoka-annokset saa olla pieniä, jos ei kuluta paljoa esim. fyysisesti raskas työ. :-) Tsemppiä kaikille elämänlaadun parantamiseen! :-)

Avaudut MIES78 nyt kyllä vähän väärässä paikassa. Täällä pulleat ja muutenkin epäiviehättävät mammat vetää herneen nenään ja nalkuttaa että kyllä manaatin kanssa pitää pystyä panemaan.Ihan sama miltä akka näyttää, miehellä pitäisi seistä pelkästä rakkauden tunteesta. Mun mielestä se on itsekästä ja jonkinlainen petos lihota paljon suhteen aikana.

Jos on naisen vika, että miestä ei haluta, niin onko se sitten miehen vika jos naista ei haluta? Aika usein kun näkee keskusteluja, joissa ajatellaan, että se on naisen vika jos naista ei haluta... Vai onko se sittenkin niin, että on naisen vika jos miestä ei haluta ja on naisen vika jos naista ei haluta?

Niin mälsä mies että naisella ei ole siitä mitään iloa. Kyllähän siinä lihoo.

Hävitä itsesi naisparan elämästä. Saat nähdä miten taskuvenus puhkeaa kukkaan, ja löytää tällä kertaa varmaan ARVOISENSA miehen...

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Ja se on lihonut ihan siksi, että on lopettanut urheilun ja alkanut syömään päin honkia? Eikä esim. sairastumisen vuoksi?

Kyllä siitä saakin olla pettynyt, jos ottaa urheilullisen ja terveellisesti elävän puolison, joka jakaa tuon sortin arvoja ja kiinnostuksen kohteita ja yhtäkkiä se vaan loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29029874:
Minä ymmärrän ap:ta oikein mainiosti. Ei muakaan haluttais jos mies päättäisi lihoa 20 kg.

Ei mua tollanen haittaa. Se haittais, jos mun mies olis ruma. Mutta onneksi edes 20kg ylimäärästä ei tekis mun ukosta rumaa sitten millään, on senverran komia.

Yhteistyössä