Onko iHerb.com tuttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iHerb Tilaajat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iHerb Tilaajat

Vieras
Moikka!

Kirjoittelen terveyteen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyvää blogia osoitteessa http://www.iherbtilaajat.com

Blogi on alunperin luotu helpottamaan Suomalaisten arkea liittyen iHerb.com -sivustolta tilaamiseen. Blogista löytyy mm.

- Kuvallinen vaihe vaiheelta tilausohje.
- Tietoa veroista ja tullista, sekä ohjeet tulli- ja arvonlisäveromaksujen välttämiseksi.
- Vaihe vaiheelta ohje tilauksen tullaamiseen Tullin Nettituontipalvelussa.
- Tietoa lääkeaineista, eli sellaisista aineista, joita Suomeen ei saa tilata.
- Tietoa toimituskuluista, sekä tietenkin alennuskoodi, jolla saa 5 tai 10 dollarin alennuksen ensimmäisestä tilauksesta.

Uusimmassa bloggauksessa on käsittelyssä DHL Express- International toimitustapa ja siihen liittyvät prosessit. Tämä toimitustapa ei ole edullisin, mutta on ajankohtainen silloin, kun tilauksen paino ylittää 1,8 kg tai haluat tilauksesi saapuvan nopeammin perille.

Jos sinulla on aikaa ja mielenkiintoa tutustua blogiin, niin toivoisin myös palautetta. Minua kiinnostaisi kovasti saada tietää, että miten blogi voisi tuottaa vieläkin enemmän arvoa lukijoilleen. Eli kaikenlainen palaute on enemmän kuin tervetullutta.

- iHerb Tilaajat

D vitamiinin saa selvästi parhaiten ja ilmaiseksi ottamalla aurinkoa. Kesällä ainakaan mitään lisiä kannata ottaa. Iherbistä oon tilannut ja tilaan aina sen rajan ettei tarvitse maksaa mitään tulleja.

D vitamiinin saa selvästi parhaiten ja ilmaiseksi ottamalla aurinkoa. Kesällä ainakaan mitään lisiä kannata ottaa. Iherbistä oon tilannut ja tilaan aina sen rajan ettei tarvitse maksaa mitään tulleja.

Moikka!

En kyllä itse saa pidettyä riittäviä d-vitamiinitasoja yllä kesälläkään ilman d-vitamiinilisää. Pyrin pitämään tasot vähintään 120 nmol/l ympäri vuoden. D-vitamiinitasot voi mittauttaa yksinkertaisella verikokeella, joka maksaa noin 50 euroa.

- iHerb Tilaajat
http://www.iherbtilaajat.blogspot.fi

Yhteistyössä