Onko ihan yleinenkin käytäntö aleryysiksessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mie kävin vähän kiertämässä parissa vaateliikkeessä. Köyhä oli reissu, mutta tulipahan käytyä. Mulla vaan pisti silmään joku nainen, joka oli kummassakin liikkeessä samaan aikaan ku minä.. sillä oli minihame päällä ilmeisesti just sen takia, että se onnistui sovittamaan kaikkia löytämiään housuja jalkaan siinä tankojen vieressä.
Ei kai siinä mitään, tyylinsä kullakin.. ois vaan tehnyt mieli vinkata sille, että se esitteli sen alushousuja joka kerta kun kokeili jotain :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä idea, mulla ainakin menee roput siihen kun sovituskoppiin on tunnin jono.

No, muista sitten se alkkarien esittelyn minimointi mahdollisimman vähäiseksi.
Eiks se ois parempi laittaa jotkut helkkarin tiukat ja lyhyet shortsit jalkaan? Ei ois kaikki vaatteet siinä sitten ihan pillulimoissa kun vauhdilla ähkii siellä keskellä.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Hyvä idea, mulla ainakin menee roput siihen kun sovituskoppiin on tunnin jono.

No, muista sitten se alkkarien esittelyn minimointi mahdollisimman vähäiseksi.
Eiks se ois parempi laittaa jotkut helkkarin tiukat ja lyhyet shortsit jalkaan? Ei ois kaikki vaatteet siinä sitten ihan pillulimoissa kun vauhdilla ähkii siellä keskellä.

Kai sillä ny sentään oli alushousut?

Kai sillä ny sentään oli alushousut?

Olihan sillä.. sellaset helkkarin pienet stringit.

Millaista pillulimaa sulla oikein falskaa jos ajattelet että sillä sotkee vaatteet jos niitä sovittaa..? :o Ei mulla vaan... Vai etkö sä sovita alaosia ollenkaan?

Toi minihame nyt oli aika mautonta, mutta alennusmyynneissä palaa todellakin hihat jos sovituskoppiin on hiton pitkä jono. Kyllä mä yritän varustautua niin, että sovitus onnistuu tarvittaessa muuallakin kuin kopissa.

Millaista pillulimaa sulla oikein falskaa jos ajattelet että sillä sotkee vaatteet jos niitä sovittaa..? :o Ei mulla vaan... Vai etkö sä sovita alaosia ollenkaan?

Itseasiassa mä harvoin sovitan, kun tiedän minkä kokoista ostaa. Ja mulla tuli lähinnä mieleen, kun oli niin pirun kuuma muutenkin ja sitten siellä väenpaljoudessa.. mulla on hyvin kieroutunut mieli, tottakai ne kaikki sen sovittamat housut on nyt ihan pillulimoissa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No minusta toi on ihan ok tapa. :)
Ja harvemmin siellä kaupassa on miehiä joten tais haitata toisen logiikka vain sua! ;)

No tuolla oli kyllä miehiäkin. Eikä se nyt mua haitannut, hymyilytti lähinnä, kun ne sen stringitkin nyt oli pelkkää narua :D

Itseasiassa mä harvoin sovitan, kun tiedän minkä kokoista ostaa. Ja mulla tuli lähinnä mieleen, kun oli niin pirun kuuma muutenkin ja sitten siellä väenpaljoudessa.. mulla on hyvin kieroutunut mieli, tottakai ne kaikki sen sovittamat housut on nyt ihan pillulimoissa :xmas:

No eikö ne nyt ois ihan samoissa limoissa vaikka ois sovittanut kopissa? :o
Mikä tässä sua nyt oikein risoo,oikeesti?
Ja aikas tarkkaan tuijottelit kun toiset alushousutkin jo tiedät! Väri?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No eikö ne nyt ois ihan samoissa limoissa vaikka ois sovittanut kopissa? :o
Mikä tässä sua nyt oikein risoo,oikeesti?
Ja aikas tarkkaan tuijottelit kun toiset alushousutkin jo tiedät! Väri?

No mikä sua risoo?

Kyllä mä olen noin tehnyt, jos koppeihin on ollut pitkät jonot. Ja siis niin ettei ole ollut hamettakaan, oon vaan ottanut housut pois ja toiset tilalle.

Täytyy sanoa että olen kyllä tehnyt sen vähän syrjemmällä, esimerkiksi siellä koppien "välikössä", ja päällä on aina ollut kunnon pikkuhousut ja pitkähkö paita.

Olin eilen teinipoikani kanssa ostoksilla ja sovitukseen tautiset jonot, niinpä sovitteli shortseja omien shortsiensa päälle myymälän puolella eikä siinä ollut minusta mitään ihmeellistä

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Vitsit. mä oon lähös vkl shoppaileen, pitäskö kopsata tyyli? :xmas:

Muista sitten pienimmät mahdolliset narustringit :saint:

Parempi kun jätät alkkarit kotio kokonaan :attn:

Mul on sen verran iso peräsin, että kaikki alkkarit näyttää pieniltä mun päällä tai hukkuu johonkin läskien syövereihin, joten :whistle:

eipäs kun isoimmat mummoalkkarit mitä löydät, pistä viel terveysside, ettei kukaan pelkää valuvia limoja....

Parempi kun jätät alkkarit kotio kokonaan :attn:

Mul on sen verran iso peräsin, että kaikki alkkarit näyttää pieniltä mun päällä tai hukkuu johonkin läskien syövereihin, joten :whistle:

Kanssa mahdollisimman huomiota herättävä väri :whistle: Myös kokeilupaikka tietty pitää valita hyvin.Mitä sitä rekkien välissä kyykistelemään,reilusti vaan käytävalle,niin on enemmän tilaa :p