Onko ihan pöllä 50v lahja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyyti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyyti"

Vieras
tytön kummitädille?Eli ostin pussilakana tyynyliina setin ja sitten posliinisen säästöpossun,jossa lukee "eläkesäästöt",laitoin sinne jo pienen pesämunan.

ett paha sanoo kun ei tunne henkilöä, ei tiedä hänestä mitään.
Mutta en antaisi 50 v lahjaksi pussilakanaa ja säästöpossua....
Enkä kyllä sellaisia 10 vuoden kuluttua haluaisikaan.

Onko hän sinkku?Ärsyttää se kun saa joltain lahjaksi pussilakana-setin, yhden. Meitä kun on kaks samassa sängyssä ja haluan et on samaa settiä kummallakin.
En tiedä, tunnet ihmisen joten lahja varmasti on hyvä. Tuntematta kyseistä ihmistä, kuulostaa hieman lapselliselta lahjalta.

Ei ehkä sellanen lahja, jonka itse antaisin 50-v lahjaksi. Mutta riippuu henkilöstä, jolle lahja on ostettu, että millainen tyyppi on. Jollekin se voi sopia ihan hyvin.

[QUOTE="höh";23167438]Onko hän sinkku?Ärsyttää se kun saa joltain lahjaksi pussilakana-setin, yhden. Meitä kun on kaks samassa sängyssä ja haluan et on samaa settiä kummallakin.
En tiedä, tunnet ihmisen joten lahja varmasti on hyvä. Tuntematta kyseistä ihmistä, kuulostaa hieman lapselliselta lahjalta.[/QUOTE]

kyllä,hän on sinkku.Ja tuo säästöpossu on ihan huumorimielellä siihen otettu :D

Kuinka hyvin tunnet kummitädin huumorintajun? Vaikka juhlisikin 5-kymppisiään, saattaa noinkin ison lukeman täyttäminen ja lähestyvä eläkeikä olla kuitenkin vähän "arkakin" asia, että mielestäni säästöpossun voit antaa vain jos tiedät, ettei hän siitä loukkaantuisi. Muutenkin mielestäni ehkä vähän erikoinen lahja, etenkin jos kummitäti ei ole sinkku ja pussilakanoita on vain yksi :/

Jos aijot antaa 50 vuotislahjaksi eläkesäästöpossun niin toivottavásti tunnet lahjan saajan todella hyvin. Itselleni on käynyt niin, että kun olen muutamaa tuttavaa onnitellut eläkkeelle jäämisen johdosta on vastaus ollut, että vanheneminen ahdistaa ja varsinkin eläke tuntuu kuolemantuomiolta. Että jos voit olla varma, että hän ei loukkaannu niin anna mennä. Itse en antaisi.

[QUOTE="titi";23167565]Jos aijot antaa 50 vuotislahjaksi eläkesäästöpossun niin toivottavásti tunnet lahjan saajan todella hyvin. Itselleni on käynyt niin, että kun olen muutamaa tuttavaa onnitellut eläkkeelle jäämisen johdosta on vastaus ollut, että vanheneminen ahdistaa ja varsinkin eläke tuntuu kuolemantuomiolta. Että jos voit olla varma, että hän ei loukkaannu niin anna mennä. Itse en antaisi.[/QUOTE]

no tiedä ettei varmasti loukkaannu.Hyvät naurut saa.

Mä jotenkin ajattelisin, et 50-kymppisellä on niitä lakanoita ja pyyhkeitä ihan tarpeeksi, suorastaan kaapit väärällään...Joten oliko noi liinavaatteet jotenkin erityisiä, kun niitä päätit ostaa?

Yhteistyössä