MÄ KERRON MODEILLE!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Just:SÄÄLIÄ et saa, turpiin ja onnea
Mut men tykkää siit yhtään :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kyl se varmaan on,oo iloinen et siul on työpaikka :hug:
joo munki pitää muistaa pissata aamulla ennen töitä..siis ihan kotona, kiva kun muistutitAlkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mun tarttis muistaa käydä pissalla ennen töihin menoa... siis terveyskeskuksessa
No aattele,sit pääset taas palstalle kun kotiudut töistä (vai pystytkö palstailemaan töistäs käsin?)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mut men tykkää siit yhtään :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kyl se varmaan on,oo iloinen et siul on työpaikka :hug:
Mul on sekin vasta pääsiäisen aikaan niin kerkii pidemmäks aikaa reisuun :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Mä en vielä viitti mennä... mulla kun alkaa huomenna talviloma B)
Mä palstailen töistä kaiken aikaa Varsinkin jos on tylsiä palavereja :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No aattele,sit pääset taas palstalle kun kotiudut töistä (vai pystytkö palstailemaan töistäs käsin?)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mut men tykkää siit yhtään :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kyl se varmaan on,oo iloinen et siul on työpaikka :hug:
Öitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mie taijan lähtee kans nukkumaan..siun seuraks Öitä :wave:
Joo,yritän :saint: Olla repimättä siis..ja kylmät varpaat pois miun läheltä!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Öitä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mie taijan lähtee kans nukkumaan..siun seuraks Öitä :wave:
Ei sit saa repiä mun peittoo!!!!