Onko ihan normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksu

Vieras
Mies jatkuvasti kysyy "onko sulla nälkä" kun sanon, että teen leipää tms.
Olen tänään syonyt puolikkaan kalaleikkeen, hieman perunamuussia ja palkokasveja ja 2 leipää ja sanoin äsken että taidan tehdä 2 leipää..

Sama oli eilein, olin syönyt 1 hapankorpun ja yhden banaanin koko päivänä, illalla sanoin, että teen 2 juustoleipää niin mies kysyi "taasko sulla on nälkä".
Mies puputtaa koko ajan jotain, itse todella syön hyvin vähän (mennyt ruokahalu vaikean sairauden takia).
Ok., olen ylipainoinen, mutta haluaako hän että kuihdun kokonaan?
Toissa viikolla oksensin hoitojen takia 5 päivää, mikään ei pysynyt sisällä ja hän vain totesi, että "kiva kun laihdut", kun katsoin pahasti, totesi jo vähän sovinnollisemmin "tai siis olisi kiva jos laihtuisit muista syistä"...

Mä olen ihan järkyttynyt tuosta asenteesta :(

Todella ikävä asenne. En tietenkään tiedä mikä sairaus/hoidot sinua oksettaa ja ruokahalua vie, mutta olen nyt kohta vuoden seurannut äitiäni jolla tasan sama ongelma.

Ja se ei todellakaan ole kiva juttu, itseasiassa ihan järkyttävää! Ja miehesi kommentit ovat mielestäni jostain mihin aurinko ei paista ja syvältä!!!! Halaus sinulle!

Mitä se miehellesi kuuluu mitä sinä syöt ja kuinka paljon? Herra varmaan osaisi lähteä lätkimään, jos niin kovasti ylipainosi häiritsisi. Kyllä sapettaa tuollainen... Mä sanoisin suorat sanat.

mulla ei kovasti ole voimia alkaa miestä läksyttämään, mutta sen tiedän että jos tästä selviän otan äijään HYVIN paljon etäisyyttä.. Tulihan ne todelliset arvot sieltä esiin sitten sairauden myötä :(

Isäpuolen syöpää seuranneena oltiin onnellisia joka suupalasta, jonka hän söi. Eihän ihminen syömättä voi parantua, sen takia tuntuu tosi pahalta sun puolesta tuollainen... Tsemppiä! :)

eilen jätin ne 2 leipää syömättä koska hän niistä huomautti, mutta oikeasti kohta lähden muualle parantumaan, ei tuo ole normaalia eikä auta mun parantumista!
Samaa kontrolloimisen tarvetta esiintyy rahan kanssa. saan 1000e käteen kuussa ja maksan siitä kaiken ruoan perheelle+ lääkkeet ja vaatteet ja hän haluaa tietää MIHIN mun kaikki rahat menee. oikeasti en ole kuukausiin ostanut itselleni mitään. Onko tämä narsismia? :(

Yhteistyössä