Onko ihan normaalia (lähestyvä synnytys)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Rv 40 +2 ja tänään ihan kireenä maha (ei säännöllisesti tulevia supistuksia) koko ajan!!! kävely hankalaa, kuin pää ois ulkona, pakottaa alapäähän. Kauhee vanne ylävatsalla ja melkein koko vatsassa ja siis kestäny tuntikausia jo.
Miksi näin, onko ihan normaalia?

Siis mulla on ollu kokokuukauden maha kireenä tuntuu et se repee :snotty: :/
(ei säännöllisä supistuksia)siis eli maha on kokoajan kivikova,ja mulla pakottaa ja tonne alapäähän kun pää on painunut niin alas...
mulla rv 37+4

Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
Siis mulla on ollu kokokuukauden maha kireenä tuntuu et se repee :snotty: :/
(ei säännöllisä supistuksia)siis eli maha on kokoajan kivikova,ja mulla pakottaa ja tonne alapäähän kun pää on painunut niin alas...
mulla rv 37+4

Joo, niin mullakin on ollut tätä pitkään kestävää vannetta jo pitkään eri päivinä. Tänään vaan ei tunnu menevän ohi, koko aamun on kiristänyt ja lujaa, aiemmin edes parin tunnin päästä vähäksi aikaa aina helpottanut, alkaakseen taas uudelleen.
Ei semmosia kunnon supistuksia (niidenhän tulis neuvolan mukaan kestää vain 40 sek ja laueta). Tää monen tunnin vanne on tosi karsee kun tuntuu että kiristää niin että repee koko vatsa.
Onko tää sitä laukeematonta supparia? kun tietoa ei oikein löydy.
Kysin sivuilla vaan kehotetaan menemään sairaalaan jos tulee tuo laukeematon supistus...mutt onko tämä sitä???
Kai tarvii soittaa jos ei koko päivänä helpota kuten aiemmin on tehny...

Yhteistyössä