Onko ihan naurettavaa vaihdella kihla- ja vihkisormusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mulla on keltakultaa kihla- ja vihkisormus ja tahtoisin välillä ainakin käyttää hopeisia tai valkokultaisia. Tua Jasmi.netin sivuilla on just sellaset mitkä tahtoisin eikä ne maksais kuin reilu 50e yhteensä, jos tilaisin itelleni.

Mutta onko ihan pässiä vaihdella?

:o Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä?
Voisitko sit mahdollisesti käyttää niitä muissa sormissa/toisessa kädessä... En mä ainakaan menis vaihtamaan, kun muut sormet käytössä...

Näin meillä!Tilattiin molemmille uudet hopea sormukset , kun kyllästyttiin kultasormuksiin.Tänään tuli 10 v.hääpäivä ja sain mieheltä sormuksen lahjaksi!! Tämä sormus sopii hyvin hopeisten kihla/vihkisormusten kanssa.Ja eihän me sormusten takia menty naimisiin, vaan rakkaudesta toisiimme

No me ollaan miehen kanssa oltu kohta 7 vuotta naimisissa ja voin kertoa että totisesti on maku muuttunut niistä ajoista. Siis mun vihkisormus on nykyisin mun mielestä ihan karsea ja todellakin voisin hyvin vaihtaa sen. Olenkin nyt pitänyt jotain halpoja hopeisia rinkuloita välillä ja usein olen myös ilman sormusta. Kihlasormuksen olen jo hukannutkin :ashamed: .

Tällainen tuuliviiri kuin minä, ei voi KOSKAAN löytää sellaista sormusta jota voisin lopun ikäni käyttää. Siksi tulen vaihtelemaan sitä jatkossakin enkä näe mitään syytä miksi en niin tekisi. Mulle tuota sormusta tärkeämpi on lupaus elää avioliitossa, tuo sormus nyt on vaan symboli eikä merkkaa mulle lainkaan niin paljoa.

Eli tilaa ihmeessä itsellesi mieluisa sormus =)

Jokanen tavallaan, ei se avioliitto ole kiinni niistä sormuksista. Toisille niillä on enemmän tunnearvoa kuin toisille. Joskus saattaa ne joutua vaihtamaan kuitenkin hukkaamisen tai kulumisen yms. takia. Minä käytän väliaikaisesti toisia, jotka olen saanut hääpäivälahjaksi kun alkuperaiset ovat nyt väliaikaisesti liian pienet enkä halua niiden kokoa alkaa suurentamaan.

Yhteistyössä