K
kokemuksia ja ehotuksia?
Vieras
ekaa reissua ollaan miettimässä.....ja lapset alle 8v molemmat.....tai jos jollakulla oisi vinkkiä tai ehotuksia mistä saisi edullisimmin : ) olisi tervetulleita!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23641324:no mieluummin pysyttelisin kotona, jos ei olis yhtään enempää satsata
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23641405:sanoinko mä ettei saa mennä. mä tarkoitin sitä, että mä en lähtisi tolla budjetilla minnekään vaan mieluummin pysyttelisin kotona.
Eikös tämä palsta ole ihan kaikkien vapaasti käytettävissä. Suoraan sanoen en minäkään noin pienellä budjetilla lähtisi minnekään. En ainakaan lasten kanssa mihinkään yhden tähden murjuun majoittumaan, mutta hienoa jos tuo jollekin riittää.
Onhan se joo fiksua maksaa mieluummin 195 kuin 780.... minäkin ajelen mieluummin Mersulla kuin 25 vuotta vanhalla Ladalla, mutta molemmilla pääsee!
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23641324:no mieluummin pysyttelisin kotona, jos ei olis yhtään enempää satsata