Onko hyvät tarjottavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juh"

Vieras
2 vuotissynttäreille!?

Suolainen:

* Voileipäkakku (en oo vielä päättäny mitä makua, mut mahdollisimman "neutraali" josta kaikki ehkä tykkää, kinkku-salami maybe)
* Karjalanpiirakoita pakastealtaasta (tähän saa heittää mikä merkki on paras valmistuotteista???) + munavoi
* Coctail paloja. Siis laitan eri lautasille mm. lihapullia, itsetehtyjä, nakkeja, juustopaloja (normaali juusto), viinirypäleitä, minuluumutomaatteja ainakin.
* Kahta salaattia, majoneesipohjainen sekä vihersalaatti

Makea:

* Kakku
* Porkkanaleivokset
* Paria sorttia keksejä

Mitäs muuta?

Onko tuossa suolasessa liikaa vai liian vähän? Vieraita tulee noin 20, riippuu vähän parista perheestä kun ovat hieman nuhaisia mutta plus miinus 4 vierasta... Aikuisia suurin osa. Lapsia ehkä 5.

Noi salaatit on ehkä vähän liikaa? Riippuu tietty kellon ajasta koska kutsut on...Onko vieraat ehtiny syödä just kotona lounaan?

Ottaisin salaatit pois ja lisäisin makeisiin esim. kääretortun.

sanoisin et kuulostaa oikein hyvältä,itse jättäisin kyllä nuo salaatit tekemättä kun noihin coctail paloihin vois vielä lisätä vaikka kurkkua ja pieniä coctail-maustekurkkuja ja vaikka paprikaa.

Noi salaatit on ehkä vähän liikaa? Riippuu tietty kellon ajasta koska kutsut on...Onko vieraat ehtiny syödä just kotona lounaan?

Ottaisin salaatit pois ja lisäisin makeisiin esim. kääretortun.

Kutsut on puolenpäivän jälkeen,joten lounas on kyllä syöty varmaankin. Ja kun vain yhdet vieraat tulee kaukaa,niin ehkä tosiaan jätännuo salaatit pois. Itse vain tykkään kovasti salaateista, mutta no,olkoon sitten. Helpottaa ainakin työtäni :D

[QUOTE="heip";23171071]Ilmeisesti kasvissyöjiä ei ole tulossa kylään. Mä nimittäin jäisin aika nälkäiseksi noista eväistä :)
Kaksi salaattia ei ole todellakaan liikaa.[/QUOTE]

Ei tuu kasvissyöjiä, kaikki on läheistä sukua, perhettä jne. joten tiedetään kyllä ettei joukossa ole kasvissyöjiä eikä allergigoita. paitsi laktoosi-intoleranssi mutta se on otettu huomioon.

[QUOTE="leena";23171089]Ihanat tarjoilut. Suolaista voi olla vähempikin.[/QUOTE]

Jotenki ajattelin että suolaista saa olla kuitenkin, kun aikuiset ehkä enemmän tykkää syödä suolaista kuin makeaa.Mutta, mietitään vielä! Toisaalta tekis mielli tehdä myöspitsaa, mutta mitä jättäisin sitten suolaisesta pois?

Pahoittelen kun välilyönti ei toimi joka kohdassa. Meidän termiitti 2 vuotias sai sen irti :D

Jos teet kumminkin salaatit, muista ostaa kertakäyttölautasia! Majoneesipohjainen salaatti "sotkee" lautasen enkä ainakaan itse haluaisi syödä kakkua sitten samalta lautaselta.

[QUOTE="a p";23171141]Noo, tuohon sanosin että kaikkia ei voi miellyttää :D Jos ei tykkää, voi olla ottamatta ;) En jaksa alkaa tekemään kahta sorttia voileipäkakkuja. Jos sitten kesän ristiäisiin ;)[/QUOTE]

Salamia ja kinkkua, muuta et keksi?

(Sori, inhoan voileipäkakkuja enkä täten tiedä niistä tai niiden täytevaihtoehdoista yhtään mitään)

Salamia ja kinkkua, muuta et keksi?

(Sori, inhoan voileipäkakkuja enkä täten tiedä niistä tai niiden täytevaihtoehdoista yhtään mitään)

Tätä tein viime juhliin ja kaikki meni. Kehuja tuli. Ja hyvää se kyllä oli.

Kinkku-salamivoileipäkakku

Itse inhoan esim.katkarapuja jamuita meren eläviä, joten ne saajättää pois laskuista. Kalastakaan ei tykätä ja ei siitä välttämättä tykkäämoni muukaan... Mitäsmuuta sitten?

Yhteistyössä