onko hyvät lahjat 6-v pojalle ?

  • Viestiketjun aloittaja riittäkö nämä, tässä siis kaikki lahjat
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä joulu:
:( ei ole hirveän hauska näitä lueskella. Saatteko jotenkin paremman mielen, kun pääsette kehuskelemaan mitä kaikkea kallista lapsenne saavat?
Älä välitä, ei meilläkään ole varaa ostaa lahjoja. Panostan enemmän hyvään ruokaan, ja yhteiseen joulumieleen kuin kaupan tilpehööriin.
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä joulu:
:( ei ole hirveän hauska näitä lueskella. Saatteko jotenkin paremman mielen, kun pääsette kehuskelemaan mitä kaikkea kallista lapsenne saavat?
No voi hyvänen aika, miksi avaat tällaisia aloituksia??? Itse ostan jokaiselle lapselle yhden lahjan esim. 6v poika saa kylpypyyhkeen. Meillä ei ole tarvetta ostaa lahjoja mielin määrin, kuitenkin sukulaisilta tulee taas jotain toivottua ja tarpeellista.
 
yh-ä
Mä ajattelin ostaa wii:n ja sit sen tasapainolaudan (vai mikä se nyt olikaan? ) mulle ja pojalle(melkein 7-v ) yhteiseksi lahjaksi, jospa sit mäkin saisin perseeni ylös soffalta...:whistle:

Pojalle on jo ostettuna pari dvd:tä, pari kirjaa ja sit pari pussilakanaa...Ja ehkäpä jonku lautapelin ostan vielä.
 
ap
x-boxia ei osteta , miehen serkku lahjoittaa oman vanhansa pojalle ja ajteltiin, että olisi joululahjana hyvä.. :)
Anteeksi, ei ollut kenenkään mielä tarkoitus pahoittaa tällä aloituksella!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä joulu:
:( ei ole hirveän hauska näitä lueskella. Saatteko jotenkin paremman mielen, kun pääsette kehuskelemaan mitä kaikkea kallista lapsenne saavat?
Älä välitä, ei meilläkään ole varaa ostaa lahjoja. Panostan enemmän hyvään ruokaan, ja yhteiseen joulumieleen kuin kaupan tilpehööriin.
Kyllä meilläkin on panostettu hyvään jouluruokaan ja joulumieleen! Ei nuo luettelemani lahjat ole mitenkään ylikalliita mielestäni.. kun w-boxikin on ilmainen...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Ihan varmasti riittävät ja hyvät lahjat. Vähempikin varmaan menisi- :whistle:
no menisi varman, mutta tuon verran lahjoja tulee, kun mummolasta tulee ja kummilta ja multa ja mieheltä.
Minusta tuo alkoi tuntua hirveän "vähältä", kun lueskelin yks päivä täällä ketjuja, joissa kertoiltiin että lapset saa 20-30-40 pakettiakin.. :)
 
vieras
Kyllä jouluruokaa voi tehdä edullisesti ei siitä tarvitse tinkiä. Lantut, porkkanat ja perunat ei paljoa maksa, ei muuta kuin laatikoiden tekoon. Ihan pieni kinkkurulla tai muuta lihaa lisäksi, niin joulun tuoksun saa niistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä joulu:
meillä mennään niillä normi ruuilla myös joulu...
 
vieras
ja sitten luen usein näitä, miksi ihmeessä ostatte lapsille niin monta lahjaa, kun sukulaisiltakin tulee sitä sun tätä. Kun KAIKILLA EI ole sukulaisia tai suhteita sukulaisiin. Meillä ostetaan omille lapsille itse lahjat ja isovanhemmilta tulee 1 pkt/lapsi. Itsellä ollut lapsena köyhät joulut, ja minusta minulla on oikeus hemmotella lapsiani jouluna, jos siihen on mahdollisuus. tarkoitus ei ole ostaa sataa krääsälahjaa vaan jotain kivaa yllätystä mitä lapset ovat toivoneet ja aina on myös niitä pehmeitä paketteja =)


Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä joulu:
:( ei ole hirveän hauska näitä lueskella. Saatteko jotenkin paremman mielen, kun pääsette kehuskelemaan mitä kaikkea kallista lapsenne saavat?
No voi hyvänen aika, miksi avaat tällaisia aloituksia??? Itse ostan jokaiselle lapselle yhden lahjan esim. 6v poika saa kylpypyyhkeen. Meillä ei ole tarvetta ostaa lahjoja mielin määrin, kuitenkin sukulaisilta tulee taas jotain toivottua ja tarpeellista.
 

Yhteistyössä