Onko hyvä mekko häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pukeutumiskoodi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu häistä. Mä olen ollut vain sellaisissa häissä jonne tuo sopis oikein hyvin mutta toisissa häissä taas vierailla on hienommat vaatteet päällä. Ehdottomasti olkapäille jotain kirkkoon kun on sen verran lyhytkin tuo mekko.

Hyvä, kiitos :) täytyy joku bolero/huivi tms tekele löytää tuohon olkapäille sitten kirkonajaksi. Ja kengät pitäis hankkia... ei minulla ole kuin mustat, eikä ne ehkä oikein sovi tuon vyön ja roosan laukun kanssa.. Hiukset menee varmaan nutturalle.

Hyvä, kiitos :) täytyy joku bolero/huivi tms tekele löytää tuohon olkapäille sitten kirkonajaksi. Ja kengät pitäis hankkia... ei minulla ole kuin mustat, eikä ne ehkä oikein sovi tuon vyön ja roosan laukun kanssa.. Hiukset menee varmaan nutturalle.

Hennesistä voisi löytyä juuri tuon sävyisiä hiuskoristeita, tai jostain muusta edullisesta paikasta. Isot kukat on edelleen hiuksissa in, ja Hennesistä saa niitä nutturadonitseja, joiden avulla saa mukavan muhkean nutturan itselleen. Itse asiassa, siellä olisi varmaan korkkaritkin tuohon mekkoon :)

Toisaalta, kirppareilta voisi löytyä samalla summalla toisesta kankaasta juhlavampi mekko, mutta se on niin tuurista kiinni löytyykö ajoissa.

Siis tilasin myös tuon vyön :P eli juu, huomasin kyllä ettei se kuulu mekon hintaan. Donitsi multa löytyykin, täytyy käydä hennesillä joku päivä katsomassa vielä jos löytyis joku kukkanen ja ehkä halvat kengätkin tuohon oheen. Huivin yritän saada jostain lainaan, kun sen käyttöaika jää melko lyhyeksi :D

Siis tilasin myös tuon vyön :P eli juu, huomasin kyllä ettei se kuulu mekon hintaan. Donitsi multa löytyykin, täytyy käydä hennesillä joku päivä katsomassa vielä jos löytyis joku kukkanen ja ehkä halvat kengätkin tuohon oheen. Huivin yritän saada jostain lainaan, kun sen käyttöaika jää melko lyhyeksi :D

Minulla olisi ollut juuri tuohon mekkoon sopiva luonnonvalkoinen pitsihuivi :D

Yhteistyössä