onko huono jos 50v juhlat on klo 18 alkaen? perjantaina?

  • Viestiketjun aloittaja jepsdsss
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
[QUOTE="vieras";26394233]En nyt ihan ymmärrä kysymystä. Ehkä noi juhlat alkaa aika aikaisin, moni voi olla vielä vaikka työmatkalla tuohon aikaan. Miten ristiäiset tähän liittyvät?[/QUOTE]
ihan hyvä aika on ejhtii tuossa vielä hyvin juhlimaan. minusta vois alkaa jo aienmminkin. Jso aika ei jollekisn sovi niin eis itten. juhlakalu järjestää itse mihina ikaan haluaa oamt juhlansa, muut tyytyköön siihen
 
"Minna"
ihan hyvä aika on ejhtii tuossa vielä hyvin juhlimaan. minusta vois alkaa jo aienmminkin. Jso aika ei jollekisn sovi niin eis itten. juhlakalu järjestää itse mihina ikaan haluaa oamt juhlansa, muut tyytyköön siihen
No sitten voikin juhlia yksin kun suurinosa porukasta on matkalla töistä kotiin tai juuri päässyt kotiin ja haluaa hetken hengähtää ennen suihkua yms. Sä kun laittaisit juhlat alkamaan vielä aiemmin.
 
Rollolainen
[QUOTE="Minna";26394474]No sitten voikin juhlia yksin kun suurinosa porukasta on matkalla töistä kotiin tai juuri päässyt kotiin ja haluaa hetken hengähtää ennen suihkua yms. Sä kun laittaisit juhlat alkamaan vielä aiemmin.[/QUOTE]

ja suurinosa on näin kesäaikan lomalla. NE jotka eivät päse eivät tule. Mun 50v juhlata inkin jrjedetään järkeväna iakaan ei yöllä, koska sielllä trjotaan myös ruoka, ja lapsetkin ovat tervettuulleita juhlaan. Joten ihanhyvä aika olsi klo 16-18
 
alkuppp
no ei voi lauantaina ko siel juodaankin ja su on ristiäiset.. 17 sukulaista kutsuisin. Aikaisemmin ei voi ko monet pääsee klo 16 töistä et ehtii kotona rauhottuu.. vai pidänkö isälle ollenkaan juhlia..:/
 
"vieras"
ja suurinosa on näin kesäaikan lomalla. NE jotka eivät päse eivät tule. Mun 50v juhlata inkin jrjedetään järkeväna iakaan ei yöllä, koska sielllä trjotaan myös ruoka, ja lapsetkin ovat tervettuulleita juhlaan. Joten ihanhyvä aika olsi klo 16-18
Ehkä suurin osa aikuisopiskelija-merkonomeista? Sitten kun (jos) Rollolainen vihdoinkin pääset työelämään opit ymmärtämään että suurimmalla osalla työssäkäyvistä on lomaa maksimissaan 1kk.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"Minna"
ja suurinosa on näin kesäaikan lomalla. NE jotka eivät päse eivät tule. Mun 50v juhlata inkin jrjedetään järkeväna iakaan ei yöllä, koska sielllä trjotaan myös ruoka, ja lapsetkin ovat tervettuulleita juhlaan. Joten ihanhyvä aika olsi klo 16-18
Sä olet tekstistä päätellen tainnut juhlia vähän enemmänkin.

Missä todellisuudessa sä olet kun luulet kaikkien olevan yhtä aikaa kesälomalla. Ja jokainen vieras asuu ihan parin kilometrin säteellä. Mun mielestä todella itsekästä järjestää juhlat niin ettei suurin osa pääse edes paikalle. No saa sitten marttyyrina itkeä kun juhliin tuli niin vähän porukkaa.

Järjenkäyttö on sallittua kun järjestää juhlia.
 
Jos juhlat on jotain muuta kuin grillausta ja kaljaa kaveriporukalla, niin ei välttämättä kannata perjantaina juhlia pitää, jos sinne haluaa vieraitakin...
itse olen huomannut että edes lapsen kaverisynttäreitä ei kannata pitää perjantaina, kun silloin kukaan ei pääse juhliin..
 
"..."
No on huono. Ei kukaan vietä 50-vuotisjuhlia perjantai-iltana. Kaikki ovat perjantia-iltana aivan järjettömän väsyneitä, eikä voisi vähempää kiinnostaa mennä mihinkään juhliin.
 
"vieras"
ja suurinosa on näin kesäaikan lomalla. NE jotka eivät päse eivät tule. Mun 50v juhlata inkin jrjedetään järkeväna iakaan ei yöllä, koska sielllä trjotaan myös ruoka, ja lapsetkin ovat tervettuulleita juhlaan. Joten ihanhyvä aika olsi klo 16-18
Itse asiassa ihan sopiva aika olisi jo klo 7.00 koska suurin osa ihmisistähän on aamuvirkkuja. Me kunnolliset ainakin. Voi sitten juhlat lopettaakkin ajoissa =) Ja jos ei tule paljoa porukkaa niin jääpähän enemmän herkkuja juhlaKALULLE.
 

Yhteistyössä