V
vieras
Vieras
Kun ei olla koskaan käyty... Kannattaako sinne mennä reilu 1-vuotiaan kanssa, joka osaa kävellä ja kiipeillä? Vai onko lähinnä isommille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Hoplopissa sattuu tapaturmia paljon joten me ei enää käydä siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Hoplopissa sattuu tapaturmia paljon joten me ei enää käydä siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja juups:Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Hoplopissa sattuu tapaturmia paljon joten me ei enää käydä siellä.
Olen kuullut myös... Jopa aivotärähdyksiä ja raajojen murtumisia :/ Ei kai niistä nyt yleisesti tiedotetakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei oo pojallekaan mitää sattunu enkä nähny yhtään tapaturmaa. Ei se sen vaarallisempi oo kun leikkipuistokaan kiipelytelineineen.
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Meidän tapauksesta olisi iltasanomiin juttu tullut mutten halunnut.... Tapaturma sattui n. vuosi sitten ja tyttö joutui sairaalaan. Ja asianmukaisesti lasta valvottiin mutta turvallisuus puitteita hopparissa. Sairaalassa lääkäri joka hoiti lastani sanoi hopparista paljon tulevan lapsia mm. käsiä ja jalkoja murtunu ja tiputtu korkealta jolloin päävammoja
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Meidän tapauksesta olisi iltasanomiin juttu tullut mutten halunnut.... Tapaturma sattui n. vuosi sitten ja tyttö joutui sairaalaan. Ja asianmukaisesti lasta valvottiin mutta turvallisuus puitteita hopparissa. Sairaalassa lääkäri joka hoiti lastani sanoi hopparista paljon tulevan lapsia mm. käsiä ja jalkoja murtunu ja tiputtu korkealta jolloin päävammoja
Aika typerästi saa käyttäytyä että pääsee tippumaan niiden verkkojen ohi tai yli.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Meidän tapauksesta olisi iltasanomiin juttu tullut mutten halunnut.... Tapaturma sattui n. vuosi sitten ja tyttö joutui sairaalaan. Ja asianmukaisesti lasta valvottiin mutta turvallisuus puitteita hopparissa. Sairaalassa lääkäri joka hoiti lastani sanoi hopparista paljon tulevan lapsia mm. käsiä ja jalkoja murtunu ja tiputtu korkealta jolloin päävammoja
Aika typerästi saa käyttäytyä että pääsee tippumaan niiden verkkojen ohi tai yli.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei oo pojallekaan mitää sattunu enkä nähny yhtään tapaturmaa. Ei se sen vaarallisempi oo kun leikkipuistokaan kiipelytelineineen.
Siis mun mielestä leikkipuistossa telineet on hurjan korkeita ja alla pelkkää hiekkaa. Kyllä mä luulen että leikkipuistoissa kuitenkin enemmän tapahtuu kaikkea ikävää.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei oo pojallekaan mitää sattunu enkä nähny yhtään tapaturmaa. Ei se sen vaarallisempi oo kun leikkipuistokaan kiipelytelineineen.
Siis mun mielestä leikkipuistossa telineet on hurjan korkeita ja alla pelkkää hiekkaa. Kyllä mä luulen että leikkipuistoissa kuitenkin enemmän tapahtuu kaikkea ikävää.
Joo. Itsekin tippunu soreikkoon pää edellä, varmaan ei ois ollu sama lopputulos jos alla ois ollu pehmeä alusta.
Mut hopparissa tapahtuu kaikenlaista tyhmyyttä joten varmasti myös tapaturmia. Oulussa just viimeksi kattelin isompien lasten älyttömyyksiä ja valvojia ei näkösällä ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja häpeäisit:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Meidän tapauksesta olisi iltasanomiin juttu tullut mutten halunnut.... Tapaturma sattui n. vuosi sitten ja tyttö joutui sairaalaan. Ja asianmukaisesti lasta valvottiin mutta turvallisuus puitteita hopparissa. Sairaalassa lääkäri joka hoiti lastani sanoi hopparista paljon tulevan lapsia mm. käsiä ja jalkoja murtunu ja tiputtu korkealta jolloin päävammoja
taidat itse olla keskimääräistä tyhmempi vai mitä? Et ole tainnut koskaan lukea päivän lehtiä joissa ollut juuri hopparissa sattuneita tapaturmia...on se hyvä että pentusi ei käyttäydy typerästi vaikka äidin ÄÖ on tavallista pienempi