Onko homoseksuaalisuus kuin heikko jörvenjää? Ei kestä tökkimistä.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikä rehellisiä mielipiteitä. Heti tehdään rikosilmoituksia.

Homot saavat olla heteroista mieltä, mutta ei päinvastoin. Edes Raamattua ei saa enää lainata tai homolle tulee paha mieli.

Jos tasa-arvoa halutaan, niin homoilla on iso kasvunpaikka: Kestäkää homoseksuaalisuuden kyseenalaistaminen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Miksi nimetä ihmisiä ja kyseenalaistaa vain heidän seksuaalisen suuntautumisensa mukaan? Eläköön kukin niin kuin parhaaksi näkee ja kokee eikä se kuulu muille. Olisi helpompaa itselleenkin olla armollinen eikä tuomita ketään ainakaan rakkauden vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Miksi nimetä ihmisiä ja kyseenalaistaa vain heidän seksuaalisen suuntautumisensa mukaan? Eläköön kukin niin kuin parhaaksi näkee ja kokee eikä se kuulu muille. Olisi helpompaa itselleenkin olla armollinen eikä tuomita ketään ainakaan rakkauden vuoksi.
Ei me homostelun vastustajat niin typeriä olla, että kuviteltaisiin että homo on vain homo eikä mitään muuta.

Mä oon äiti, mutta paljon muutakin.
Pankkiryöstäjä on pankkiryöstäjä, mutta paljon muutakin.
 
vierailija
Muistakaa että sananvapauteen kuuluu myös loukkaavien asioiden sanominen, ihan oikeasti. Siksi ihmetteli miksi amnesty ei ole ottanut kantaa sananvapauden tilaan nyky Suomessa. Ei tarvitse olla sanaa mieltä homouden suhteen, mutta kaikki mielipiteet on sallittuja sivistysvaltiossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Olen heteronainen ja minulla on useita todella mukavia homoystäviä sekä miehiä että lesbonaisia. 80- luvulla lähdin käymään Seta- klubilla laajentaakseni omia näkemyksiäni. Muistan kuinka hävetti mennä sisään, jos joku näkee mutta ehdottomasti kannatti mennä. Ei todellakaan ole mitään negatiivista sanottavaa. Naiselle homomies on paras mahdollinen ystävä.
 
Harri Homo
Homostelu on ihanaa. Sitä ei voi tietenkään tajuta jos ei itse ole homostelua kokeillut. Suosittelen kaikille että kokeilette homostelua. Voitte yllättyä positiivisesti. :)
 
vierailija
Entäs jos jokainen vain eläisi omaa elämäänsä niin hyvin ettei tarvitsisi arvostella/vähätellä muita?

Ku sitähän sen on. Itsensä nostamista korkeammalle toisten kustannuksella.
Ei kaikille, jotkut uskoo että Jumala on säätänyt seksin vain avioliittoon ja miehen ja naisen väliseksi, koska se lukee raamatussa. Eli heille esiaviollinen seksi on yhtä syntistä kuin homostelu, ei siinä ole kyse itsensä kohottamisesta vaan uskosta ja huoli näiden ihmisten pelastumisesta.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Ei kaikille, jotkut uskoo että Jumala on säätänyt seksin vain avioliittoon ja miehen ja naisen väliseksi, koska se lukee raamatussa. Eli heille esiaviollinen seksi on yhtä syntistä kuin homostelu, ei siinä ole kyse itsensä kohottamisesta vaan uskosta ja huoli näiden ihmisten pelastumisesta.

No höpönpöpönpöpäreet.


Sama syy se loppupelissä on. Noiden ohjeiden kirjoittaja pelkäsi eukkonsa käyvän vieraissa ja samoin ohjeella yritetään nykyään luoda turvallisuudentunnetta. Itselleen. Ei muille.
 
vierailija
Ei kaikille, jotkut uskoo että Jumala on säätänyt seksin vain avioliittoon ja miehen ja naisen väliseksi, koska se lukee raamatussa. Eli heille esiaviollinen seksi on yhtä syntistä kuin homostelu, ei siinä ole kyse itsensä kohottamisesta vaan uskosta ja huoli näiden ihmisten pelastumisesta.
Eli mitä useamman sielun saat pelastettua niin siten varmistat itsellesi taivasosuuden. Eikö se ole itsensä kohottamista ns paremmaksi ihmiseksi. Sitäpaitsi ei ole ihmisen eikä varsinkaan toisen ihmisen tehtävä tuomita ketään tässä maallisessa vaelluksessa.
 
vierailija
Ei kaikille, jotkut uskoo että Jumala on säätänyt seksin vain avioliittoon ja miehen ja naisen väliseksi, koska se lukee raamatussa. Eli heille esiaviollinen seksi on yhtä syntistä kuin homostelu, ei siinä ole kyse itsensä kohottamisesta vaan uskosta ja huoli näiden ihmisten pelastumisesta.
Kuinkahan moni homokielteinen ihminen on ollut neitsyt naimisiin mennessä...?
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Eli mitä useamman sielun saat pelastettua niin siten varmistat itsellesi taivasosuuden. Eikö se ole itsensä kohottamista ns paremmaksi ihmiseksi. Sitäpaitsi ei ole ihmisen eikä varsinkaan toisen ihmisen tehtävä tuomita ketään tässä maallisessa vaelluksessa.
-Eka lause ei kuulu kristinuskoon. Uskova on pelasteTTU jo. Pelastus on ilmainen lahja, jonka uskova on vaan ottanu vastaan
-Ei homoudesta varoittava kristitty tuomitse, vaan varoittaa. Kenenkään loppusijoituspaikkaa ei ihminen tiedä, Jumala tuomitsee ja tietää lopputuloksen, mutta uskovien tehtävä on varoittaa Jumalan tuomiosta.

Jos sä kerrot muille vaikka jonkun lisäaineen vaaroista ja syöpää tekevästä vaikutuksesta, niin et sä siinä asetu kenenkään yläpuolelle etkä tuomitse.
Sä vaan varoitat, koska välität niistä ihmisistä.
 
-Eka lause ei kuulu kristinuskoon. Uskova on pelasteTTU jo. Pelastus on ilmainen lahja, jonka uskova on vaan ottanu vastaan
-Ei homoudesta varoittava kristitty tuomitse, vaan varoittaa. Kenenkään loppusijoituspaikkaa ei ihminen tiedä, Jumala tuomitsee ja tietää lopputuloksen, mutta uskovien tehtävä on varoittaa Jumalan tuomiosta.

Jos sä kerrot muille vaikka jonkun lisäaineen vaaroista ja syöpää tekevästä vaikutuksesta, niin et sä siinä asetu kenenkään yläpuolelle etkä tuomitse.
Sä vaan varoitat, koska välität niistä ihmisistä.

Mutta hei.


Syöpä voi vahingoittaa oikeasti. Siitä on järkevää varoittaa ellei toinen tiedä.

Mutta miten homous vahingoittaa?
 
Mutta hei.


Syöpä voi vahingoittaa oikeasti. Siitä on järkevää varoittaa ellei toinen tiedä.

Mutta miten homous vahingoittaa?
Ei kaiken perverssin tarvitse olla aina suoraan toista vahingoittavaa. Se voi silti olla sairautta ja vinoumaa.

Voin mä vaikka maalata kämppäni menkkaverellä ulkoa ja sisältä ja juottaa kahvivieraille omaa, laimennettua k*stani, ei se ketään vahingoittaisi, mutta kummasti niitä ei moni ole toteuttamassa.
 
Ei kaiken perverssin tarvitse olla aina suoraan toista vahingoittavaa. Se voi silti olla sairautta ja vinoumaa.

Voin mä vaikka maalata kämppäni menkkaverellä ulkoa ja sisältä ja juottaa kahvivieraille omaa, laimennettua k*stani, ei se ketään vahingoittaisi, mutta kummasti niitä ei moni ole toteuttamassa.

Mun mielestä on vinoutunutta olla niin kiinnostunut toisen/toisten seksuaalisuudesta että siitä pitää huomautella.

Ja laittomuudet ovat sit juttu erikseen.
 
Mun mielestä on vinoutunutta olla niin kiinnostunut toisen/toisten seksuaalisuudesta että siitä pitää huomautella.

Ja laittomuudet ovat sit juttu erikseen.
"Kiinnostunut..." Emmä nyt homoutta yötä päivää ajattele. :D

Mutta sillon kun se puheeksi tulee, niin silloin sanon mielipiteeni, jos siinä tilanteessa muutkin on sanoneet omat mielipiteensä.

Jos olet huomannut, niin kirjoitan palstalle muistakin asioista aika paljon...
 
vierailija
-Eka lause ei kuulu kristinuskoon. Uskova on pelasteTTU jo. Pelastus on ilmainen lahja, jonka uskova on vaan ottanu vastaan
-Ei homoudesta varoittava kristitty tuomitse, vaan varoittaa. Kenenkään loppusijoituspaikkaa ei ihminen tiedä, Jumala tuomitsee ja tietää lopputuloksen, mutta uskovien tehtävä on varoittaa Jumalan tuomiosta.

Jos sä kerrot muille vaikka jonkun lisäaineen vaaroista ja syöpää tekevästä vaikutuksesta, niin et sä siinä asetu kenenkään yläpuolelle etkä tuomitse.
Sä vaan varoitat, koska välität niistä ihmisistä.
Mitenkäs uskova homo? Seksuaalisuus kun on vain yksi osa ihmistä. Työkseni olen opastanut ihmisiä terveellisempiin elämäntapoihin mutta pääsääntöisesti on kun taistelisi tuulimyllyjä vastaan. Vaikka kuinka välittäisin ihmisestä en paasaamalla tai tuomitsemalla pysty heitä muuttamaan.
 
Entäs jos joku sun lapsista olisi homo? Kiellätkö häneltä rakkauden? Syytätkö itseäsi kasvatuksesta?
On mun kuopus joskus 5-6-vuotiaana ollu puheiltansa enemmän homoseksuaali kuin hetero. En tehny numeroa.
Vähän rukoiltiin sen tietämättä, isoveljensä pisti kuopuksen ruotuun (mitä ei edes pyydetty) ja nyt tuolla on ihan heteropuheet.

Kyllä tuo kuopus tulee aina rakas olemaan, vaikka kokisi olevansa ruohonleikkuri.
Mutta ei kaikista lapsen seksuaalisen kehityksen vaiheista tartte tehdä numeroa. "Toi on pari kk kokenu olevansa homo/lesbo, se on nyt sitä, äkkiä Prideen."

Se mitä Seta-poppoo ei mainosta usein, on homosta/bissestä heteroutuminen. Sitä tapahtuu kuitenkin.
 

Yhteistyössä