Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Mie kuulunkin, mutta ei ollut sähköpostissa.Ajattelin että jos olen vaikka poistanut sen sieltä :/ Mutta kiitos kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Mie kuulunkin, mutta ei ollut sähköpostissa.Ajattelin että jos olen vaikka poistanut sen sieltä :/ Mutta kiitos kuitenkin
hetko..tarkistan omani...
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:En kans muista että olis lähiaikoina tullut ale viestejä.
Toisin kuin Ellokselta tulee melkein joka päivä joku uusi koodi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Mie kuulunkin, mutta ei ollut sähköpostissa.Ajattelin että jos olen vaikka poistanut sen sieltä :/ Mutta kiitos kuitenkin
Jep =)
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Napander:Mie kuulunkin, mutta ei ollut sähköpostissa.Ajattelin että jos olen vaikka poistanut sen sieltä :/ Mutta kiitos kuitenkin
Jep =)
ei ollu koodia missään bokseista :/