onko Hanna Pakarinen raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uteliasko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jumaliste mä ihan intoa piukassa menin heti aamulla asiasta lukemaan iltapäivälehtien sivuille, mutta eipä ainakaan vielä ollut edes mitään kuvaa mistä olis voinut katsoa. Mä en nimittäin katsellut eilen Euroviisuja ja en siis nähnyt Pakarista. Mutta täällä oli TOSI monta aloitusta samasta aiheesta.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ja jumaliste mä ihan intoa piukassa menin heti aamulla asiasta lukemaan iltapäivälehtien sivuille, mutta eipä ainakaan vielä ollut edes mitään kuvaa mistä olis voinut katsoa. Mä en nimittäin katsellut eilen Euroviisuja ja en siis nähnyt Pakarista. Mutta täällä oli TOSI monta aloitusta samasta aiheesta.

Viisut löytyy muuten osotteesta yle.fi/areena

*muoks* Sori, se olikin radio lähetys...

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Viisut löytyy muuten osotteesta yle.fi/areena

ei siellä ollut kun se voittaja kappale vaan

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:
Lihonnut se vaan on. Melko paljonkin. Mutta niin oli Ninjakin!

Joo, mäkin huomasin g-pistettä katsoessa, että Ninja on ihan muodoton.
Enkä kyllä muutenkaan ymmärrä, miten se on ollut malli...

Onhan Ninja ihan sellainen persoonallisen näköinen.. Joskus tykkäsin enemmänkin, enää ei oikein iske.

eihän hanna mikään tikku oo koskaan ollukaan ja jos yhtään omistaa mahaa niin tuommonen ihme kaapu mikä hannalla oli päällä,ei kyllä ainakaan hoikenna :D muutenkaan ei ollu yhtään hannan näkönen vaatetus...en epäilly yhtään raskautta,vaan huonoa asuvalintaa vaan :D

joo se ninja oli kyllä paisuneen näköinen.

mutta ei hanna musta yhtään lihonnelta näyttänyt. sillä vaan oli sellainen äitiyshame päällä. noi on pahoja noi hameet ja paidat jotka lähtee rintojen alta. näyttää kun olis paksuna

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
eihän hanna mikään tikku oo koskaan ollukaan ja jos yhtään omistaa mahaa niin tuommonen ihme kaapu mikä hannalla oli päällä,ei kyllä ainakaan hoikenna :D muutenkaan ei ollu yhtään hannan näkönen vaatetus...en epäilly yhtään raskautta,vaan huonoa asuvalintaa vaan :D

Juuh, Iltasanomissa tai -lehdessä oli jossakin liittessä juttua Hannasta. Tässä jutussa hän kovin hehkutti, että haluaa pian keski-ikäiseksi.

Tän jutun kuvissa hällä oli samat vaatteet kuin Euroviisuissa eilen, ja sama kampaus.

Mä kun ihan luulin, että se oli varta vasten tähän lehteen stailattu "keski-ikäiseksi"..

Eurovision 2008: Suomen Finaali

02.03.2008 klo 23:30-01:35

Suomen euroviisuedustajan valinta Belgradin Eurovision 2008 kilpailuun. Uusinta eiliseltä. Viisuehdokkaiden lisäksi esiintyvät come backia tekevä Aikakone sekä Suomen viime vuoden euroviisuedustaja Hanna Pakarinen. Juontajina Jaana Pelkonen sekä Mikko"Peltsi" Peltola.

Hanna Pakarinen haluaa olla aikuinen nainen
23.02.2008 11:03

Suomen ensimmäisestä Idols-kisasta tähdeksi noussut entinen trukkikuski, laulaja Hanna Pakarinen, 26, haluaa olla pian keski-ikäinen. Pakarinen paljasti haaveensa Ilta-Sanomien Plus-liitteen haastattelussa.

Viime vuonna Suomea Helsingissä järjestetyissä Euroviisuissa edustaneella Hanna Pakarisella on kiire keski-ikäisyyteen. Suosikkilaulaja uskoo, että vasta viisikymppisenä on ihmisenä kypsä.

- Jos minulla ei tuolloin ole lapsena unelmissani pyörineitä kolmea lasta, koiria ja omakotitaloa tai miestä, niin ei sitten. Uskon olevani viisikymppisenä niin sinut itseni kanssa, ettei moinen haittaa. Ei kaikilla naisilla tarvitse olla täydellistä perhettä, Pakarinen totesi Plus-liitteen haastattelussa.

Hanna haluaa olla pian keski-ikäinen myös siksi, että hänen mielestään nainen on upeimmillaan silloin. Laulaja paljasti ihailevansa ihonhoitomainosta, jossa varttuneet kaunottaret hymyilevät tv-kameroille ryppyjä piilottelematta.

- He ovat niin kauniita, aivan uskomattoman seesteisiä. Heistä näkee, että kauneus tulee ihmisen sisältä. Jos nainen on sinut itsensä kanssa, hän on kaunis. Nuorempana on vaikea hyväksyä itseään. 45-kiloinen nainen ei välttämättä ole kaunis, jos hän ei hyväksy itseään, Hanna pohdiskelee.

(MTV3)

Uusimmat

Yhteistyössä