U
uteliasko?
Vieras
vai vaan lihonut? Kun ei saanut eilisen viisujen kuvasta selvää siitä sen asusta, että oliko siellä masu alla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ja jumaliste mä ihan intoa piukassa menin heti aamulla asiasta lukemaan iltapäivälehtien sivuille, mutta eipä ainakaan vielä ollut edes mitään kuvaa mistä olis voinut katsoa. Mä en nimittäin katsellut eilen Euroviisuja ja en siis nähnyt Pakarista. Mutta täällä oli TOSI monta aloitusta samasta aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ja jumaliste mä ihan intoa piukassa menin heti aamulla asiasta lukemaan iltapäivälehtien sivuille, mutta eipä ainakaan vielä ollut edes mitään kuvaa mistä olis voinut katsoa. Mä en nimittäin katsellut eilen Euroviisuja ja en siis nähnyt Pakarista. Mutta täällä oli TOSI monta aloitusta samasta aiheesta.
Viisut löytyy muuten osotteesta yle.fi/areena
Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Lihonnut se vaan on. Melko paljonkin. Mutta niin oli Ninjakin!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Lihonnut se vaan on. Melko paljonkin. Mutta niin oli Ninjakin!
Joo, mäkin huomasin g-pistettä katsoessa, että Ninja on ihan muodoton.
Enkä kyllä muutenkaan ymmärrä, miten se on ollut malli...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:eihän hanna mikään tikku oo koskaan ollukaan ja jos yhtään omistaa mahaa niin tuommonen ihme kaapu mikä hannalla oli päällä,ei kyllä ainakaan hoikennamuutenkaan ei ollu yhtään hannan näkönen vaatetus...en epäilly yhtään raskautta,vaan huonoa asuvalintaa vaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Lihonnut se vaan on. Melko paljonkin. Mutta niin oli Ninjakin!
Joo, mäkin huomasin g-pistettä katsoessa, että Ninja on ihan muodoton.
Enkä kyllä muutenkaan ymmärrä, miten se on ollut malli...