Onko hampurilaiset oikeasti epäterveellisiä?

  • Viestiketjun aloittaja mäkki
  • Ensimmäinen viesti
onhan noita
Alkuperäinen kirjoittaja mäkki:
Alkuperäinen kirjoittaja onhan noita:
Alkuperäinen kirjoittaja mäkki:
Olisi kiva jos olisi pikaruokakonseptilla toimivia ruokaloita, joista saisi "terveysruokaa", siis tervellistä pikaruokaa.
Esim. Subway on musta aika terveellistä ainakin jos täytteet valitsee oikein ja täysjyväleivän.
Se on mulle liian vaikee paikka... pitäisi olla valmiit tuotteet, joista valitaan. Muistan kun ekan kerran kävin ja olin ihan pihalla, kun joka asia piti erikseen valita... :)

Mut joo, tuo on varmaan ihan paikka terveellisempään nälkään.
Se on ihan helppoa kun mietit kertaalleen mitä haluat. Sitten otat vaan aina samaa:) Ja jos oikein tiukka paikka tulee, voi esim. kastikkeen kohdalla turvautua kysymykseen "Mikä siihen sopii? Joo laita sitä".
 
mäkki
Alkuperäinen kirjoittaja onhan noita:
Alkuperäinen kirjoittaja mäkki:
Alkuperäinen kirjoittaja onhan noita:
Alkuperäinen kirjoittaja mäkki:
Olisi kiva jos olisi pikaruokakonseptilla toimivia ruokaloita, joista saisi "terveysruokaa", siis tervellistä pikaruokaa.
Esim. Subway on musta aika terveellistä ainakin jos täytteet valitsee oikein ja täysjyväleivän.
Se on mulle liian vaikee paikka... pitäisi olla valmiit tuotteet, joista valitaan. Muistan kun ekan kerran kävin ja olin ihan pihalla, kun joka asia piti erikseen valita... :)

Mut joo, tuo on varmaan ihan paikka terveellisempään nälkään.
Se on ihan helppoa kun mietit kertaalleen mitä haluat. Sitten otat vaan aina samaa:) Ja jos oikein tiukka paikka tulee, voi esim. kastikkeen kohdalla turvautua kysymykseen "Mikä siihen sopii? Joo laita sitä".
Hih, tuolta löytyi lomake, jolla voi harjoitella kotona! :)

http://www.subway.fi/dm/file.phtml?id=1193
 
"suvi"
kotona tehdyt hampurilaiset ovat paljon terveellisempiä kuin esim hesen. esim hamppareista tekee sen epäterveellisen, että niissä on majoneesia, ketsuppia (jotka kylläkin tekevät mausta paremman), ei salaattia tarpeeksi, ei vähärasvaista juustoa ja vaalea sämpylä. kotona esim voi käyttää vähärasvaista naudanlihaa, vähärasvaista juustoam kunnon salaattia, täysjyvä sämpylää tai ruisleipää ym.
 
"123"
Alkuperäinen kirjoittaja mäkki;21880797:
Se on mulle liian vaikee paikka... pitäisi olla valmiit tuotteet, joista valitaan. Muistan kun ekan kerran kävin ja olin ihan pihalla, kun joka asia piti erikseen valita... :)

Mut joo, tuo on varmaan ihan paikka terveellisempään nälkään.


Eikä sekään autuaaksi tee, jos ei osaa valita täytteitä terveellisemmästä päästä itse. Kun yhdessä patongissa voi pahimmillaan olla enemmän kaloreita kun hamputilaisateriassa.
 
Ruoka asiantuntija Oy
Meidän ruoka ryhmä on testannut kalorit proteinin ja kaiken muun, ja on tutkitusti selvinnyt että hampurilainen ei ole epäterveellistä itse, mutta se riippuu siitä miten se valmistetaan.
 
Ruoka asiantuntija Oy
Meidän ruoka ryhmä on testannut kalorit proteinin ja kaiken muun, ja on tutkitusti selvinnyt että hampurilainen ei ole epäterveellistä itse, mutta se riippuu siitä miten se valmistetaan.
 

Yhteistyössä