Onko GAP kallis merkki, ostatteko näitä kirpparilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai tarkemmin ostatteko Gapin vaatteita kirpparilta millä hinnalla?
Ostin itse uudenveroiset gapin caprit pojalle 2,5e ja muitakin vaatteita 1-2e. Osassa pesunukkaa ja vähäisesti haalistunut. Vauvan gapin vaatteet taas uudenveroisia ja hinta 50snt-1,8e. Mietin mitä hintoja noista yleensä pyydetään, kun varsinkin nuo tyttövauvan oli yli-ihania ja ei tietäisi käytetyksi ja hinta mitätön.
Yritin etsiä vauvoille uutena noita niin mistä niiden hintoja näkee?
Mitä muita merkkivaatteita kannattaisi katsoa ja millä hintaa?
Tommy Hilfigeriäkin ostin pari vaatetta ja niistäkin toinen kuin uusi(5e farkkupaita pojalle). Paljonko näissä on yleensä pyyntihinta?

GAPilla on kyllä ihania vaatteita. Olen maksanut joskus jopa enemmänkin kuin pari euroa / vaate. En kyllä muista mitä uutena maksaa, muistaakseni ei ole kalleimmasta päästä mutta kyllä kalliimpia kuin henkka maukan vaatteet. Ja paljon laadukkaampia.

ehdottomasti ostaisin. voi kun täältäpäinkin löytyis! ovathan nuo uutena arvokkaita, ja jos myyt eteenpäin huutiksessa niin vaikka ois käytettyjäkin voit saada niistä saman hinnan kuin uutena... :)

http://www.gap.eu/

Tuolta voi tilata Suomeenkin. Mun mielestä vähän sellainen jenkkien anttila, siis peruskamaa, mutta ihan tavis/nörttiosaston suosimaa. Euroopassa vähän hankalammin saatavissa, ja se lie hintatasoa nostamassa. Suomessa Sokos myi joskus, mutta oli kyllä bäin bersettä brändätty liikkeissä.

GAP ei ole erityisen kallis merkki, mutta sitä ei täällä myydä missään. Ja todella kivoja ja laadukkaita vaatteita. Minusta olet tehnyt erittäin hyviä kauppoja.
Hilfigerin vaatteet ovat kalliita uusina. 5 euroa paidasta on tosi hyvä hinta sekin.

[QUOTE="vieras";23032120]http://www.gap.eu/

Tuolta voi tilata Suomeenkin. Mun mielestä vähän sellainen jenkkien anttila, siis peruskamaa, mutta ihan tavis/nörttiosaston suosimaa. Euroopassa vähän hankalammin saatavissa, ja se lie hintatasoa nostamassa. Suomessa Sokos myi joskus, mutta oli kyllä bäin bersettä brändätty liikkeissä.[/QUOTE]

Ihania vaatteita. Täytyy varmaan tilata jotain..... :p

[QUOTE="vieras";23032120]Mun mielestä vähän sellainen jenkkien anttila, .[/QUOTE]

"loistava" vertaus.
Anttilassa ei ole yhtään vaatetta, jota pistäisi lapseni tai itseni päälle kun ovat niin halpoja/juntteja, mutta GAPissa sen sijaan on aika trendikästä ja hyvännäköistä vaatetta ;)

Mun mielestä kohtuu laadukkaita vaatteita ja päättyvät kirpparillekin hyvässä kuosissa.

Mutta ainakaan miesten vaatteissa en näe mitään ihanaa. Huppareissa ainakaan ei ole muuta kuin eri värisiä paitoja, joissa lukee isolla gap:( ... oon siis pojalle etsimässä kivoja huppareita ja farkkuja...

Yhteistyössä