Tai siis voiko FOX-kanavan ohjelmia katsoa mistään netistä jälkikäteen kutene sim neloselta tai maikkarilta?
Harmittaa kun jäi Walking dead väliin...
Harmittaa kun jäi Walking dead väliin...
Joo, olen huomannut, että estävät katsomisen. Tosin, sen voi kuulemma jotenkin kiertää... mulla ei vaan viitsimys riitä sellaiseen kikkailuun...Nope ja lähes kaikki Jenkki kanavat estää katsomisen suomalaisilta. Jenkit näkee useinkin kanaviaan netissä, mutta samahan se meilläkin. Harva ohjelma on se Maikkari tai vaikka Yle näkyy ulkomailla.
Kun vaihtaa vaikka jenkki proxyn mikä vielä toimii voi katsella. Tosin niitä toimivia proxeja saa sitten etsiäJoo, olen huomannut, että estävät katsomisen. Tosin, sen voi kuulemma jotenkin kiertää... mulla ei vaan viitsimys riitä sellaiseen kikkailuun...
No just... mikä ihme on proxy ??Kun vaihtaa vaikka jenkki proxyn mikä vielä toimii voi katsella. Tosin niitä toimivia proxeja saa sitten etsiä![]()
Proxy= Välityspalvelin eli muutat sen näkymään ulos muulta kun suomalaiseltaNo just... mikä ihme on proxy ??
Oon tosi uuno tietokoneiden kanssa...![]()
Aaaa.. no jotain tuollaista mulle sanottiinkin... joskus. Mutta tosiaan, ei riitä mun viitsimys edes siihen, että ottaisin selvää kunnolla että miten tämä tapahtuu.. Helpompaa ostaa sarja itselle tai yrittää katsoa se tv.stä jos se Suomessa pyörii...Proxy= Välityspalvelin eli muutat sen näkymään ulos muulta kun suomalaiselta![]()
Juu ei se aina näe vaivaaAaaa.. no jotain tuollaista mulle sanottiinkin... joskus. Mutta tosiaan, ei riitä mun viitsimys edes siihen, että ottaisin selvää kunnolla että miten tämä tapahtuu.. Helpompaa ostaa sarja itselle tai yrittää katsoa se tv.stä jos se Suomessa pyörii...
Kauhee odottaminen onkin Walking deadin kohdalla esim, melkein kokonainen vuorokausi niin huhhuh. Eihän sitä voi normaali ihminen jaksaa mitenkään.Ne saa ladattu Torrentteinakin.. Itse lataan kaikki sarjat mitä katson torrentteina.. ei jaksa odottaa jaksoka suomen televisiosta.!
No me kyllä katottiin Wd aina sieltä fox tvstä kun meille sopi. Se olikin kauden päätös :/Tai siis voiko FOX-kanavan ohjelmia katsoa mistään netistä jälkikäteen kutene sim neloselta tai maikkarilta?
Harmittaa kun jäi Walking dead väliin...![]()