Onko FOX-kanavalla netti-tv:tä?

Ei meille
Nope ja lähes kaikki Jenkki kanavat estää katsomisen suomalaisilta. Jenkit näkee useinkin kanaviaan netissä, mutta samahan se meilläkin. Harva ohjelma on se Maikkari tai vaikka Yle näkyy ulkomailla.

Nope ja lähes kaikki Jenkki kanavat estää katsomisen suomalaisilta. Jenkit näkee useinkin kanaviaan netissä, mutta samahan se meilläkin. Harva ohjelma on se Maikkari tai vaikka Yle näkyy ulkomailla.
Joo, olen huomannut, että estävät katsomisen. Tosin, sen voi kuulemma jotenkin kiertää... mulla ei vaan viitsimys riitä sellaiseen kikkailuun...

Proxyn vaihto
Aaaa.. no jotain tuollaista mulle sanottiinkin... joskus. Mutta tosiaan, ei riitä mun viitsimys edes siihen, että ottaisin selvää kunnolla että miten tämä tapahtuu.. Helpompaa ostaa sarja itselle tai yrittää katsoa se tv.stä jos se Suomessa pyörii...
Juu ei se aina näe vaivaa :) On se helppoa loppupeleissä muuttaa se IP näkymään vaikka briteiltä, mutta aikaa se vaatii että löytää toimivan tai edes löytää :)

Daniel45
Are you in any kind of financial difficulties? Do you need a loan for
debt consolidation, construction, real estate loan, refinance, personal
business purpose or emergency money? Are you a business man or
women who are planning to expand his or her business, we offer loan of all kinds. if interested contact us today via alvinscott12@outlook.com with the information below.

FULL NAME:
COUNTRY:
LOAN AMOUNT NEEDED:
LOAN DURATION:
MONTHLY INCOME:
PHONE NUMBER:
Thanks,

Mr Alvin

Taloudellista apua palvelu
Etsitkö todellinen laina lainanantaja tai laina yritys voi luottaa saada nopeasti lainaa? Jos niin olet todella etsinyt lainan, olet neuvoja yhteyttä Bernard Rufus Lainat lainojen korko 3%. Hakijoiden tulee lähettää sähköposti: rufusloans@gmail.com saadaksesi lisätietoja

Yhteistyössä