Onko fiksua kun isä kutsuu lastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pikku paskiaiseksi ja ilmoittaa samantien, että lapsi ei sinne ole tervetullut, kun oli ilmoittanut ettei tykkää ruuasta ja ei halua tulla isälleen. Kaikki vain siksi, kun lapselle oli kuulemma pukeminen ollut vaikeaa, no se saattaa tällä hetkellä kestää, kun lapsi vaan unohtuu aina tekemään jotain muuta, kun pitää ulkovaatteita pukea. Lapsi ei kuulemma myöskään osaa syödä suu kiinni.
Isä oli myös ilmoittanut lapselle, että ei ole lapsen kaveri ja tästä syystä en kyllä yhtään ihmettele, kun lapsi ei sinne ole kauhean halukas menemään.

Yleensä lapsilla on ollut siellä ihan kivaa, kun harvakseltaan käyvät, mutta jos nuo eivät käyttäydy kuin herran enkelit, niin aina tulee sanomista, että ovat olleet tuhmia ja eivät osaa käyttäytyä. Kyseessä on kuitenkin 6- ja 8-vuotiaat lapset, jotka nyt aina eivät ole herran enkeleitä, ne on lapsia, eläviä olentoja.

Mulle vaan tuli itselle tosi paha mieli, kun isä noita juttuja lateli mulle lasten kuullen. Mähän tietysti olen syypää, kun mä lasten kanssa pääosin olen ja isä näkee lapsia vain muutaman kerran vuodessa. Tämä tosin isän oma päätös, että ei johdu minusta.