Onko "FEIKKIkarppaus " ihan OK? terveellisiä tuloksia saadakseen+?

  • Viestiketjun aloittaja mahdunko joukkoon?
  • Ensimmäinen viesti
mahdunko joukkoon?
jätän pois ruokavaliostani perunan, sokerin, vaaleat viljatuotteet ja viljatuotteet.

syön salatateja niin lämmin kuin kylmäversoina..laitan voita reilusti tummaan ruisleipään, kermaa kahviin ja nautiskelen tummaa suklaata kun makenahimo iskee. syön lihaa,munia ja kalaa. juon punaista maitoa ja maustamatonta jugurttia popsin marjojen kera. haluan silti syödä hedelmiäkin joskus. omppua,banaania,viinirypälettä,appelsiinia.

Onko tämä karppauksen tapaista eli voinko sanoa karppaavani?

Haluan myös laihtua ja pysyä terveempänä
 
Zoe-F
Mä olen kyllä aina syönyt noin, paitsi etten kyllä suklaata syö, joskus karkkia mutta muuten jättänyt ikuisen ummetuksen takia vaaleat viljat yms turhan pois. En mä ainakaan mielestäni mitään karppaa.
 
No tuotahan sanotaan vähäkarppaukseksi. En tiä laihdutko, riippuu päivittäisestä kalorimäärästä, mutta siis ketoosiahan tuolla ei saavuta. On se ainakin terveellisempää kuin vaalean jauhon, potun ja sokerin yms. mättäminen.
 
No karppaamistahan tuo. Karppaus on HIILARITIETOISTA syömistä, ei mitään hiilareiden hysteeristä välttelemistä. Karppauksen eri alalajeissa syödään hiilareita eri määrä, esim. alakarppaajat eli laihduttajat syö paljon vähemmän ja silloin on hyvä vältellä hedelmiä ja marjojakin. MUTTA tuo on ihan selkeästi hyväkarppausta, eli hyvän olon vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mahdunko joukkoon?:
jätän pois ruokavaliostani perunan, sokerin, vaaleat viljatuotteet ja viljatuotteet.

syön salatateja niin lämmin kuin kylmäversoina..laitan voita reilusti tummaan ruisleipään, kermaa kahviin ja nautiskelen tummaa suklaata kun makenahimo iskee. syön lihaa,munia ja kalaa. juon punaista maitoa ja maustamatonta jugurttia popsin marjojen kera. haluan silti syödä hedelmiäkin joskus. omppua,banaania,viinirypälettä,appelsiinia.

Onko tämä karppauksen tapaista eli voinko sanoa karppaavani?

Haluan myös laihtua ja pysyä terveempänä
Joo kyllä tuo karppausta on. Ei kaikkien tarvii alakarpata. :D
 

Yhteistyössä