Onko EPAlla ja E-EPAlla jotain eroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kalaöljy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kalaöljy

Vieras
E-EPA nyt ainakin on SE juttu. Hintaa näyttäis olevan 120kpl (650mg) paketilla halvimmillaan 40e. Tietääkö joku halvemman ja mistä?

Lisäksi Beroccaa niin eiköhän ala mieli virkistyä ja jaksaa paremmin =)

Berocan vertailin itse ja oli näistä monivitamiinivalmisteista voimakkain.
Mielestäni sitä saisi syödä myös raskausaikana koska ei sisällä varastoituvia rasvaliukoisia vitamiineja.
Entäs tuo E-EPA 650 mg, sisältääkö A-vitamiinia? Saako siis syödä raskausaikana?
Voikohan sitä antaa muutamaa tippaa vajaa vuoden vanhallekin?

Minä ainakin söin Beroccaa aovan raskauden alusta saakka, siinä kun on tuota foolihappoakin hyvin. Iloinen ja terve tyttö on :)
Mutta tuosta Epasta en osaa sanoa mitä kannattaa.. kyllä luulisi tuoteselosteessa olevan jos A:ta sisältää, senhän jo lakikin määrää

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
En tiedä mitä eroa on EPAlla ja E-EPAlla, mutta hyvä hinta-laatusuhde on Lysin nestemäisessä kalaöljyssä :)

http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/4228/Lysi-Omega-3-Lemon

Mutta kun tässä on EPAa ekä E-EPA! Onko niillä eroa?

Periaatteessa samaa tuotetta, toinen on etyyliesteröityä. Sen hyödyistä ollaan montaa mieltä, toiset ehdottomasti puolesta ja toiset ehdottomasti vastaan. Itse kuulun näihin jälkimmäisiin eli en mistään hinnasta tunge kitusiini käsiteltyjä rasvahappoja.

sen kait pitäs sen e-epan joteki paremmin imeytyy, en oo varma, näin muistelen jostain artikkelista lukeneeni. Voi tietysti olla vaan joku mainontakikkakin..... Ei tainnu olla apua tästä

Yhteistyössä