Onko enää niitä kesäkotipaikkoja lapsille vai mikä se nyt on?

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Meille mahtuis tänne kesäkotiin muidenkin ipania, mielellään pikkasen isompia eli 3-12 v
Täällä olis just pojat iältään 3.5v ja 11v.Ei ole heillä mitään paikkaa missä voisivat kesälomalla olla edes muutaman päivän.
Itte olin aina mummolassa kesällä ja toivoisin että munkin lapset voisivat sellaisen ihanuuden kokea :attn:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
..Tosin ei maaseudulla, mut oma piha ja iso talo löytyy. Että jos joku tahtoopi lapsensa meille tuoda, niin tervetuloa! Perheestä löytyy nyt 10kk poika ja syksyllä 6v täyttävä poikalapsi.

laitankoheti ton neljävuotiaan bussiin...???!!!
:whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
..Tosin ei maaseudulla, mut oma piha ja iso talo löytyy. Että jos joku tahtoopi lapsensa meille tuoda, niin tervetuloa! Perheestä löytyy nyt 10kk poika ja syksyllä 6v täyttävä poikalapsi.

laitankoheti ton neljävuotiaan bussiin...???!!!
:whistle: :D
Katsoin profiilisi, työskennellään muutes samalla alalla...
 
siis mun äiti oli yksinhuoltaja ja kesät töissä ku päiväkodit oli kiinni. Me päästiin veljen kans sellaseen, ihanaan kesäkotiin. Heillä ei oolut omia lapsia, joten oltiin heille kuin omia. (kesä-isä saattoi mut alttarillekkin..)
oltiin aina kaks viikkoo kesässä. siit on siis nyt yli 20 vuotta. nykyään käydään siellä muksujen kaa n. kerran/2kk, siellä kun on Mummu ja Pappa. :)

Mun mielestä me saatiin se paikka soskun kautta ja sosku maksokin niille siitä. Sit joskus se lakkasi maksamasta ja me vaan sit käytiin siellä kuitenki.
Ja ihanaa oli olla kaupunkilaislapsena maalla kesät! =)
 
Tollaset kesäkoti jutut on kyllä ollut ihanaia, ihan lasten kuin vanhempienkin kannalta. Olisi ihan eri asia olla itse päivät töissä, kun tietäisi että tyttö saa viettää kesää muualla kuin päiväkodissa. Itse saisi kanssa sit vähän vapaa aikaa.. Ei tietenkään koko kesäksi, mutta viikko olis jo aika luksusta... B)
 
vilkaisin minäkin profiiliin....lankahullu olen minäkin,ja niitä riittää :D

Missäs päin LPR asustelet?Mein 11v syntyi siellä ja asuttiin silloin sammonlahdessa.isomman kummi asuu siellä vieläkin,mut yhteyttä ei taas ole pitänyt.Äitin hautajaisten aikoihin laitoin viestiä et ajellaan ohitte.Pelkää ileisesti et poiketaan kylään... :/ yli 4v sitten käyty,kun ei ole tätä 3.5v jätkääkään nähnyt.
Meiltä on LPR semmonen 350km.ohi mennään kun simpeleelle milloin ajellaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
vilkaisin minäkin profiiliin....lankahullu olen minäkin,ja niitä riittää :D

Missäs päin LPR asustelet?Mein 11v syntyi siellä ja asuttiin silloin sammonlahdessa.isomman kummi asuu siellä vieläkin,mut yhteyttä ei taas ole pitänyt.Äitin hautajaisten aikoihin laitoin viestiä et ajellaan ohitte.Pelkää ileisesti et poiketaan kylään... :/ yli 4v sitten käyty,kun ei ole tätä 3.5v jätkääkään nähnyt.
Meiltä on LPR semmonen 350km.ohi mennään kun simpeleelle milloin ajellaan =)
Uus-Lavolassa asustellaan. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Mulla asuu paljon sukulaisia Lappeenrannassa. Justiinsa viikonloppuna oltiin Kaislarannassa viettämässä ylppärijuhlia. =) Ihana kaupunki, aivan ihana.


Oisitte ihmeessä pyörähtäny iltakahville.. =)
Seukki kerta kun pääsen sinne, niin laitan yv:tä. Mie pyörähdän kahvilla
:D Tädin uutta asuntoa pitääkin mennä katsomaan ja köllimään sen uudessa pylvässängyssä :)
 
öhöm...mekin voidaan poiketa. :whistle: :p
pitäisi nää meitin miehet käyttää satamassakin kesäaikaan.En tiedä minkälaista siellä nykyisin on,kun olen 9v sitten muuttanut pois.Eikä sen jälkeen muuta ku ohi ajettu.Aina tuntuu olevan niin kiire määränpäähän :attn:
 

Yhteistyössä