Onko elemässäsi ainesta tv-ohjelmaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pullahiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pullahiiri

Vieras
Omassa ei todellakaan ole. Mennään töihin ja tullaan kotiin,puuhaillaan lasten kanssa ja nukkumaan..

Joillakin näyttää aina tapahtuvan. Tältä palstalta esim. Myselene on jännä persoona mitä nyt olen seurannut. Pelkästään tänä vuonna on ollut se kuuluisa burn out ambulansseineen,ero,yhteenpalaminen,avioliitto ja polttareissakin sattui jotain jännittävää.
Savannakin saa arjen tapahtumat kuulostamaan suurilta :)

Tällaiselle kotihiirelle on ilo lukea teidän juttuja!

Ois. Aion rikastua omaelämäkerrallani, mutten tiedä suostuisinko siihen, että kässäri elämästäni tehtäisiin. Suurta draamaa tapahtuu kaikkialla missä kuljenkin. Tavallisuus ja keskiverto ovat olleet minulle henkilökohtaisia kammotuksia jo pitkään.

Todellakin. Viimeinen vuosi on ollut yhtä draamaa ja saippuaoopperaa. Suhde perhetuttuun, ero, toin saman aviokriisin uuteen suhteeseen, tappeluita, ihastuminen tämän ekan perhetutun ex-vaimon kanssa (molemminpuoleista, kaiken hyvän lisäksi). Kaikki jotka tähän soppaan onnistuvat itsensä sotkemaan, ovat joko sukua tai muuten vain läheisiä jonkun kanssa, joka on jo sotkussa mukana. Odotan mielenkiinnolla uusia käänteitä.

Jossain vaiheesa mä ihan oikeasti suunnittelin kirjoittavani yhdestä isommasta käänteestä kirjan :D Niin että kai siitä jonkunmoisen sarjan sais, ihan yhtä uskottavan kun noi muutkin tosi-TV sarjat :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
:laugh:

Mutta ei menisi läpi dokumenttina, on sen verran uskomatonta ollut...

Kusturica ohjaamaan?

Kubrick voisi myös käydä ja Tarantino viereen neuvomaan :kieh:

Ajattele: olen asunut bordellissa, välttynyt tsunamilta, tuntenut huumekauppias-Lusun, hakenut tyttäreni Veetin sängystä, tavannut luku- ja kirjoitustaitoisen mustalaisen ja paljon muuta pientä hauskaa.

Ai niin, tullut KRP:n kotietsinnän kohteeksi ja väittänyt vastaan sosiopaatille.

Kusturica ohjaamaan?

Ajattele: olen asunut bordellissa, välttynyt tsunamilta, tuntenut huumekauppias-Lusun, hakenut tyttäreni Veetin sängystä, tavannut luku- ja kirjoitustaitoisen mustalaisen ja paljon muuta pientä hauskaa.

Ai niin, tullut KRP:n kotietsinnän kohteeksi ja väittänyt vastaan sosiopaatille.

Pakko kysyy, missä olit tsunamin aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Menossa Krabiin lasten kanssa, kunnes päätimme että ei nyt. Jäimme Chonburiin vastoin alkuperäistä suunnitelmaa.

Aika monta tuttua jäi aaltoihin.

Kusturica ohjaamaan?

Mä olen tavannut töissäkäyvän mustalaisen! Karannut ulkomaille mennäkseni naimisiin miehen kanssa, jota en ollut koskaan tavannut. Lähisukulainen on helvetin enkeli. Olen asunut intialaisen perheen kellarissa laittomana maahanmuuttajana eräässä länsimaassa. Ja kaikkea muuta voi voi...

Menossa Krabiin lasten kanssa, kunnes päätimme että ei nyt. Jäimme Chonburiin vastoin alkuperäistä suunnitelmaa.

Huh. Krabi on muuten mahtava paikka. Kävin ennen tsunamia....

meinasin just sanoa että ei ois. on mun elämä oikeesti ihan toswi tylsä. :ashamed: B) mutta jo...kaverin kaa meillä vois olla joku reality jutskailu ohjelma. varmaan löytyis 1 joka tajuis meiän huumorii. :laugh:

Me oltais luultavasti oltu Similanilla sukeltamassa -lapset mukana- mutta kun hinnat laski 1.1. bniin paljon, niin meidän lento lähti vasta 1.1...Tai siis me lähdettiin vasta 1.1 lennolla.
Jälkeen sitä on monesti miettiny, miten pienestä se oli kiinni, ei sitä silon ehtiny tajuamaan.

Yhteistyössä