Onko eläintarhassa asuvia?

• Viestiketjun aloittaja suurperheellinen
  • Ensimmäinen viesti
suurperheellinen
Eli onko täällä joukossa immeisiä jotka tunnustavat pitävänsä erikoisia lemmikeitä,tai tavallisempiakin mutta suurissa määrin?
Kehtaako kukaan myöntää.. :D

Pipsa-Pippuri
Minä myönnän ja olen ylpeä siitä.Meitin taloudessa asustaa yhteensä 22eläintä ja määrä kasvaa koska poikueista on jätettävä aina 1 tai 2 poikasta itselleen jatkamaan linjaa :D Kasvatuksessa siis hamsterit.

Moni kauhistelee sitä,kun meillä on olohuoneessa ruokapöytä,keittiö on pyhitetty "hamsterilaksi".

suurperheellinen
Meillä myös jyrsijäkasvatusta,samoin matelijoita riittää.Koiria useampi sekä omituine kokoelma elukoita jotka on vaan saapuneet meille kun eivät saaneet toista kotia.
Lapset kyllä tykkäävät ja oppivat pienestä pitäen hoitamaan jos jonkinmoisia karvakasoja.Kritiikkiä saa toki kuulla,ja moni ei suostu edes kyläilemään mutta omahan on piponsa kun kiristää :p .

köpöstelijä
onhan noita :D

ollut vuosien varrella vaikka mitä...kissoja,koiria,hevosia,ankkoja,hanhia,kanoja,lampaita,vuohia,hamstereita,kaloja,marsuja,kaneja. olikohan vielä jotain. :p

luonne kun on niin heikko et aina kun on jotain vanhoja/raihnasia/kodittomia niin tännehän noita tuppaa kertymään... :ashamed: :D

Tilda24
Jep. 2 koiraa, 2 marsua, rotta, akvaario ja yx puolivilli kissa tuli viikko takaisin. kunhan vaan poika ei allergiseksi tulisi... kämppä 50neliötä, ja oon yh siis kyllä tässä hommaa riittää ja tila meinaa loppua kesken. mutta rakkaita ovat jok´ikinen. :)

heippa .. ennen nuorempana oli vielä pahempi eläintarha kuin nyt..ennen multa löyty heppa,lammas, ankkoja, pupuja ,marsuja, koira,kissa, akvaario, gerbiili...

nykyään kun mieheni ei ole ihan niin ymmärtäväinen ja eläinrakas kuin minä niin elukoita ei ole kuin...
2koiraa, 2 kissaa, 2 akvaariota, 2 luppakorvapupua..haaveissa olis heppa/poni kesäks vuohi ´tai lammas.jne.. joo eli jos joku elukka tarvii turvapaikkaa niin yllättäen jos minä niistä kuulen niin perheenjäseniks ne meillä päätyy...

Yhteistyössä