Onko britillä "varaa" arvostella suomalaista perinneruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, ei se niin tylyltä vaikuttanut kun katsoin videon tuosta tapauksesta. Huvittavaa, Ramsayhan on syntynyt Skotlannissa, haggis kuulostaa kamalammalta kuin mämmi mun mielestä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Ooks kattonu koskaan hells kitcheniä? Se on ton kokin rooli vähän niinku aina haukkua kaikki. Mutta juu ymmärrän kyllä ettei tykänny mämmistä :x :D

Pakkoko sitä mämmiä on aina kaikille tyrkyttää, kun suurinosa suomalaisistakaan ei siihen koske (minun herkkua on) en ymmärrä. Karjapiirakat on kyllä ihan parasta!!! Varsinkin itä-suomen mummojen luomukset!! :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Heh, ei se niin tylyltä vaikuttanut kun katsoin videon tuosta tapauksesta. Huvittavaa, Ramsayhan on syntynyt Skotlannissa, haggis kuulostaa kamalammalta kuin mämmi mun mielestä. :whistle:

just kävikin mielessä tuo Haggis. itse en ole ikinä syönyt/maistanut sitä, mutta en ole kenenkään kuullut kehuvankaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

just kävikin mielessä tuo Haggis. itse en ole ikinä syönyt/maistanut sitä, mutta en ole kenenkään kuullut kehuvankaan :/

Mulle tuli kans haggis mieleen.

No juu, mut en miekään kyl leipäjuustosta tai mämmistä tykkää... Karjalanpiirakatkin on ihan kiinni siitä kuka ne on tehnyt.

On se vaan niin hauska :laugh:

Ja sitä paitsi oikeassahan se on, että mämmi näyttää pjaskalta :D

Ja niinkuin Ramsay toteaa: "- Minulla on kuusi suomalaista kokkia töissä eikä heistä kukaan maininnut tuosta, Ramsay ihmetteli."
Voiko tuota ihmetellä mikseivät ole maininneet :whistle: :D

Ei se brittien rasvainen ruoka nyt niin hääviä ole. En pidä tyypin ilkeästä tyylistä tv-ohjelmissa. Minä pidän mämmistä, karjalanpiirakoista, leipäjuustosta, poronkäristyksestä ym.

No tottahan se puhui! =)

Tosin karjalanpiirakat ja munavoi on kyllä mielestäni hyviän, mutta nuo muut ei kuulu mun ruokaympyrään;)

En kyllä brittien perinneruokiakaan kehuis...
En ymmärrä miksi aina tarjotaan mämmiä joka paikassa. Suurin osa suomalaisista ei varmaan moista sontaa pistäis suuhunsa. Tuo Ramsay on kyllä huvittava kaikkine kommentteineen. Sanookohan se noin suoriksi vaimolleenkin kotona? Vaimo tuskin on hänen veroinen kokki (ainakaan itsensä Ramsayn mielestä!).

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Haggis on oikiasti namia! enkä siis provoile nytten. mie oikiasti tykkään siittä. mutta mie syönki kaikki sisäelimet ja veriletut ja kumpuskeitot sun muut... ainoa suomessa tehtävä ruoka mihin mie en koske on koparakeitto. melekeen muut menee.

ja juu, ramsay on syntyny skottilassa ja se on nuilla kärkevillä kommenteillaan aiheuttanu mm. sen ettei siitä hirveesti brittien ruokakanavilla tykätä... vasta nytten on saanu ohjelmansa tuonne bbc foodiinki. ja ready steady cookiin se ei mistään hinnasta mene, tosin eivät sitä sinne haluakaan, se kun on VIIHDEohjelma :D

niin, ja ukkoni tykkää myös haggiksestä, että on meitä ainaski kaks ;) :p

Yhteistyössä