Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Seksi
Onko anoppi kiinnostunut seksuaalisesti?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Samanlaisia kokenut., post: 33657794"]</p><p>Samaa mieltä Jänkän kans. Jos tarinasi on tosi. Ehdottomasti nauti anoppisi kans. Ittellä on kokemusta sen verran että mulla ja anopilla oli salainen suhde useita vuosia. Itse olin silloin 31-v, ja anoppi oli 53-v. Appiukko oli sellainen tyypillinen viinaan menevä kaupparatsu, joka varmasti kävi vieraissa. Anoppi kärsi tietysti tästä, mutta kuitenkin piti perheensä kasassa. </p><p>Vaimoni taas ei ollut enää meille syntyneen lapsen jälkeen kovinkaan kiinostunut seksistä. Lapsemme hän hoiti hyvin, mutta minut hän unohti melkein kokonaan. Seksiä oli hyvin harvoin, jos ollenkaan. Vaimoa kiinosti enemmän ruualla mässäily ja suklaan syönti. Niimpä hänestä tuli todella muodoton läski nainen. Jos kuvaa hänen olemustaan, niin hänellä oli mieluummin ruho, kuin vartalo. Anoppi taas piti itsestään hyvää huolta. hän kävi lenkillä ja harrasti muutakin liikuntaa. Tietysti katsoin hänen olemustaan kiinostuneena ja halusin häntä yhä enemmän. Naisen kaipuussa tyydytin itseäni käsin, usein anopista unelmoiden. Vuosia elin selibaatissa. Ostin aina joskus miesten lehden, ja salaa kotona, tai esim. autossa runkkasin itseäni ja nautin yksin. </p><p>Meidän eka kerta tuli eräänä kesänä mustikan keruureissulla. Jo menomatkalla autossa anoppi kertoi heillä appiukon kanssa olleen tosi mahtava riita. Itku silmissä hän kertoi ukkonsa reissuista. Mainitsi myös sen, että kyllä vieraat akat kelpaa vaikka mihin, mutta häneen ei ole koskenut valovuosiin, kuten hän sen ilmaisi. </p><p>Sitten hän yllättäen kysyi, miten meillä vaimon kanssa menee. En aluksi tajunnut mitä hän tarkoitti. Vastasin vain että eipä ole kehumista. Hän tietysti uteliaana jatkoi kyselyään. Kun sanoin anopille että me eletään niinkuin sisko ja veli, anopin suu loksahti aluksi auki. Kuitenkin keskustelun jatkuessa hän sanoi aavistaneensa jotakin tällaista meidän elämässä.</p><p>No siinä sitten ajoimme hiljaisuuden vallitessa paikkaan, jossa olin aikaisemminkin käynyt ja tiesin sieltä löytyvän mustikoita. Lammenrantamaastosta saimme astiamme täyteen. Elokuinen päivä oli aurinkoinen ja lämmin. Kun istuimme rannalla olevien pölkkyjen päällä ja söimme anopin laittamia eväitä, anoppi sanoi että pahus kun ei tullut uimapukua mukaan, niin voisi käydä uimassa. Heitin siihen, että ei minua haitaa jos uit vaikka alasti. Kun hän empi ja kastoi kätensä veteen, todeten veden olevan tosi lämmintä siinä rannassa, sanoin hänelle että minä voin käydä tuolla metsässä vielä vähän aikaa keräämässä marjoja, niin sinä voit sillä aikaa käydä uimassa. Etkö sinä halua uida, hän kysyi. Vastasin ettei mullakaan ole uikkareita. Nyt näin anopin silmissä sellaisen kiillon kun hän sanoi että mennään yhdessä uimaan vaikka alusvaatteissa, ja että aikuisiahan tässä ollaan. </p><p>Muistan sen hetken kun anoppi yllättäen riisui t-paitansa ja kenkänsä ja verkkarit jalastaan. Anopilla oli vain mustat pitsireunaiset rintaliivit ja samanlaiset pitsikankaiset pikkarit jalassa, kun hän tuli viereeni lantiot ja rinnat keinuen ja sanoi auttavansa minua riisuutumaan. En kerennyt, enkä halunnutkaan vastustella kun hän veti paitani pois päältä. Kun hän sai yläkroppani paljaaksi, painautui hän minua vasten ja rutisti voimakkaasti minut itseään vasten. Halasin ja rutistin myös hänet itseäni vasten. Vuosiin en ollut saanut sellaista rutistusta naiselta, joten puolialaston anoppini sai minun miehiset haluni valloilleen. Kaikki eteni niin nopeasti. Kyrpä housuissani alkoi pullottaa ja anoppi huomasi sen. Hän painautui sitä vasten. Katsoimme toisiamme silmiin, ennenkuin painoimme huulemme yhteen ja suutelimme toisiamme kiihkeästi. Edellisestä sudelmasta oli kulunut useita vuosia. Samalla kun suutelimme antoi anoppi käsiensä vaeltaa pitkin paljasta pintaani ja sitten se sukelsi pöksyjeni sisään ja puristeli seisovaa kyrpääni. Aukaisin liivin hakaset ja sain ihanat melonit näykittäviksi ja imin nännejä kuin vauva tissiä. Olimme kiinni toisissamme kun riisuimme loputkin vaatteet maahan. Tuntui pitkästä aikaa hyvältä kun sain tuntea naisen kosketuksen jokapaikassa vartalollani. </p><p>Alaston anoppini suuteli kaulaani ja imi nännejäni ja nuoli napaani, ennenkuin laskeutui polvilleen ja runkkasi mahtavasti seisovaa kyrpääni. Oot kyllä ihana kulta, anoppi kuiskutti ja sitten alkoi suukotella ja nuolla kyrpäni päätä. Kun hän upotti kyrvän syvälle suuhunsa tunsin laukeavani siihen paikkaan. Lopeta, en kestä tätä pitkään, sai sanottua huohotukseni keskeltä. Anoppi päästi kyrvän otteestaan. Levitimme vaatteitamme siihen maahan ja anoppi asettui selälleen niitten päälle. </p><p>Kaikki estot väliltämme oli poissa, kun levitin ihanat reidet levälleen. Näin silloin ensimmäisen kerran anoppini kiimaisen pillun. Komea, tuuhea, musta karvoitus peitti anopin häpyhuulia, kun kumarruin lähemmäksi sitä. Käänsin karvoitusta sivuun ja painoin kasvoni vasten kosteana kiilteleviä tumman punaisia häpyhuulia. Nuolin pitkin vedoin koko komeaa pillua ja sitten keskityin imemään hellästi turvonnutta clitorosta. Vähän aikaa nuoltuani huohottava anoppi veti minua ylemmäs ja käski tulla sisään. Kulta, ota minut just nyt ja tässä, hän kuiskasi korvaani. Empä ollut aikaisemmin tuntenut sellaista hurmaa, kun anoppi veti jalkansa koukkuun ja otti kyrvästäni kiinni ja ohjasi sen pillunsa huulien väliin. Liukas kuuma liha kietoi kyrpäni kokonaan tiukkaan syleilyyn, kun se upposi juurta myöten seksikkään anoppini ihanaan emättimeen. Siinä meni vaatteet alla ruttuun ja myttyyn, kun jyystin anoppia oikein nuoruuden innolla. Kerkesin kuitenkin hurmioni ja huohotuksen keskellä kysyä, että laskenko sisään. Silmät kosteina kiiluen anoppi kietoi jalkansa ympärilleni ja "lukitsi"minut itseensä kiinni. Anopin ruskeisiin silmiin katsoen annoi kyrpäni ruiskia kaikki nesteeni syvälle anopin sisään. Ilmeisesti anoppikin sai orgasmin, koska hän myös huohotti ja pää heittelehti hervottomasti puolelta toiselle. Jos joku olisi ollut siinä lähimaastossa, olisi se varmaan kuullut anopin kovaäänisen ääntelyn. </p><p>Olimme jonkin aikaa sylikkäin siinä maassa, suukotellen ja halien toisiamme. Anoppi kehui minua ihanaksi vävyksi, ja että minä sain hänestä ikuisen ystävän ja kaverin. Sitten lopulta kävimme uimassa ja pesimme toisemme, ennenkuin kuivattelimme jonkun aikaa ja palasimme kotiin antoisalta marjastusreissultamme. Sen jälkeen ei tarvinnut minun, enempää kuin anopinkaan olla ilman seksikumppania moneen vuoteen. Harrastimme seksiä milloin missäkin, kenenkään tietämättä puuhistamme. </p><p>Tiet vaimon kanssa erosivat ja minulle alkoi uusi elämä toisaalla. Ihana anoppi ja salainen "kaveri" jäi taakse. Nyt jälkeenpäin on haikeaa ja kiihottavaakin muistella niitä tapahtumia. Kuitenkin ihminen löytää sen onnensa muualta. Jos tänään menee huonosti, niin huominen saattaa tuoda elämään paremman onnen ja tosiystävän, ikuisen kaverin, niinkuin minulle lopulta kävi. </p><p>Kerroin tämän tosi tarinani kuin vähän novellin muodossa. Jos sinä "sakusammakko" tunnet sisälläsi halua, ja huomaat anoppisi olevan myös mukana, ja vielä oman elämäsi olevan sivuraiteilla, niin nauti anoppisi kanssa yhdessä. Elämme täällä vain kerran. Kerro täällä palstalla kuinka sinulle kävi. Tsemppiä jatkossa. T: Masa mallia 58.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Samanlaisia kokenut., post: 33657794"] Samaa mieltä Jänkän kans. Jos tarinasi on tosi. Ehdottomasti nauti anoppisi kans. Ittellä on kokemusta sen verran että mulla ja anopilla oli salainen suhde useita vuosia. Itse olin silloin 31-v, ja anoppi oli 53-v. Appiukko oli sellainen tyypillinen viinaan menevä kaupparatsu, joka varmasti kävi vieraissa. Anoppi kärsi tietysti tästä, mutta kuitenkin piti perheensä kasassa. Vaimoni taas ei ollut enää meille syntyneen lapsen jälkeen kovinkaan kiinostunut seksistä. Lapsemme hän hoiti hyvin, mutta minut hän unohti melkein kokonaan. Seksiä oli hyvin harvoin, jos ollenkaan. Vaimoa kiinosti enemmän ruualla mässäily ja suklaan syönti. Niimpä hänestä tuli todella muodoton läski nainen. Jos kuvaa hänen olemustaan, niin hänellä oli mieluummin ruho, kuin vartalo. Anoppi taas piti itsestään hyvää huolta. hän kävi lenkillä ja harrasti muutakin liikuntaa. Tietysti katsoin hänen olemustaan kiinostuneena ja halusin häntä yhä enemmän. Naisen kaipuussa tyydytin itseäni käsin, usein anopista unelmoiden. Vuosia elin selibaatissa. Ostin aina joskus miesten lehden, ja salaa kotona, tai esim. autossa runkkasin itseäni ja nautin yksin. Meidän eka kerta tuli eräänä kesänä mustikan keruureissulla. Jo menomatkalla autossa anoppi kertoi heillä appiukon kanssa olleen tosi mahtava riita. Itku silmissä hän kertoi ukkonsa reissuista. Mainitsi myös sen, että kyllä vieraat akat kelpaa vaikka mihin, mutta häneen ei ole koskenut valovuosiin, kuten hän sen ilmaisi. Sitten hän yllättäen kysyi, miten meillä vaimon kanssa menee. En aluksi tajunnut mitä hän tarkoitti. Vastasin vain että eipä ole kehumista. Hän tietysti uteliaana jatkoi kyselyään. Kun sanoin anopille että me eletään niinkuin sisko ja veli, anopin suu loksahti aluksi auki. Kuitenkin keskustelun jatkuessa hän sanoi aavistaneensa jotakin tällaista meidän elämässä. No siinä sitten ajoimme hiljaisuuden vallitessa paikkaan, jossa olin aikaisemminkin käynyt ja tiesin sieltä löytyvän mustikoita. Lammenrantamaastosta saimme astiamme täyteen. Elokuinen päivä oli aurinkoinen ja lämmin. Kun istuimme rannalla olevien pölkkyjen päällä ja söimme anopin laittamia eväitä, anoppi sanoi että pahus kun ei tullut uimapukua mukaan, niin voisi käydä uimassa. Heitin siihen, että ei minua haitaa jos uit vaikka alasti. Kun hän empi ja kastoi kätensä veteen, todeten veden olevan tosi lämmintä siinä rannassa, sanoin hänelle että minä voin käydä tuolla metsässä vielä vähän aikaa keräämässä marjoja, niin sinä voit sillä aikaa käydä uimassa. Etkö sinä halua uida, hän kysyi. Vastasin ettei mullakaan ole uikkareita. Nyt näin anopin silmissä sellaisen kiillon kun hän sanoi että mennään yhdessä uimaan vaikka alusvaatteissa, ja että aikuisiahan tässä ollaan. Muistan sen hetken kun anoppi yllättäen riisui t-paitansa ja kenkänsä ja verkkarit jalastaan. Anopilla oli vain mustat pitsireunaiset rintaliivit ja samanlaiset pitsikankaiset pikkarit jalassa, kun hän tuli viereeni lantiot ja rinnat keinuen ja sanoi auttavansa minua riisuutumaan. En kerennyt, enkä halunnutkaan vastustella kun hän veti paitani pois päältä. Kun hän sai yläkroppani paljaaksi, painautui hän minua vasten ja rutisti voimakkaasti minut itseään vasten. Halasin ja rutistin myös hänet itseäni vasten. Vuosiin en ollut saanut sellaista rutistusta naiselta, joten puolialaston anoppini sai minun miehiset haluni valloilleen. Kaikki eteni niin nopeasti. Kyrpä housuissani alkoi pullottaa ja anoppi huomasi sen. Hän painautui sitä vasten. Katsoimme toisiamme silmiin, ennenkuin painoimme huulemme yhteen ja suutelimme toisiamme kiihkeästi. Edellisestä sudelmasta oli kulunut useita vuosia. Samalla kun suutelimme antoi anoppi käsiensä vaeltaa pitkin paljasta pintaani ja sitten se sukelsi pöksyjeni sisään ja puristeli seisovaa kyrpääni. Aukaisin liivin hakaset ja sain ihanat melonit näykittäviksi ja imin nännejä kuin vauva tissiä. Olimme kiinni toisissamme kun riisuimme loputkin vaatteet maahan. Tuntui pitkästä aikaa hyvältä kun sain tuntea naisen kosketuksen jokapaikassa vartalollani. Alaston anoppini suuteli kaulaani ja imi nännejäni ja nuoli napaani, ennenkuin laskeutui polvilleen ja runkkasi mahtavasti seisovaa kyrpääni. Oot kyllä ihana kulta, anoppi kuiskutti ja sitten alkoi suukotella ja nuolla kyrpäni päätä. Kun hän upotti kyrvän syvälle suuhunsa tunsin laukeavani siihen paikkaan. Lopeta, en kestä tätä pitkään, sai sanottua huohotukseni keskeltä. Anoppi päästi kyrvän otteestaan. Levitimme vaatteitamme siihen maahan ja anoppi asettui selälleen niitten päälle. Kaikki estot väliltämme oli poissa, kun levitin ihanat reidet levälleen. Näin silloin ensimmäisen kerran anoppini kiimaisen pillun. Komea, tuuhea, musta karvoitus peitti anopin häpyhuulia, kun kumarruin lähemmäksi sitä. Käänsin karvoitusta sivuun ja painoin kasvoni vasten kosteana kiilteleviä tumman punaisia häpyhuulia. Nuolin pitkin vedoin koko komeaa pillua ja sitten keskityin imemään hellästi turvonnutta clitorosta. Vähän aikaa nuoltuani huohottava anoppi veti minua ylemmäs ja käski tulla sisään. Kulta, ota minut just nyt ja tässä, hän kuiskasi korvaani. Empä ollut aikaisemmin tuntenut sellaista hurmaa, kun anoppi veti jalkansa koukkuun ja otti kyrvästäni kiinni ja ohjasi sen pillunsa huulien väliin. Liukas kuuma liha kietoi kyrpäni kokonaan tiukkaan syleilyyn, kun se upposi juurta myöten seksikkään anoppini ihanaan emättimeen. Siinä meni vaatteet alla ruttuun ja myttyyn, kun jyystin anoppia oikein nuoruuden innolla. Kerkesin kuitenkin hurmioni ja huohotuksen keskellä kysyä, että laskenko sisään. Silmät kosteina kiiluen anoppi kietoi jalkansa ympärilleni ja "lukitsi"minut itseensä kiinni. Anopin ruskeisiin silmiin katsoen annoi kyrpäni ruiskia kaikki nesteeni syvälle anopin sisään. Ilmeisesti anoppikin sai orgasmin, koska hän myös huohotti ja pää heittelehti hervottomasti puolelta toiselle. Jos joku olisi ollut siinä lähimaastossa, olisi se varmaan kuullut anopin kovaäänisen ääntelyn. Olimme jonkin aikaa sylikkäin siinä maassa, suukotellen ja halien toisiamme. Anoppi kehui minua ihanaksi vävyksi, ja että minä sain hänestä ikuisen ystävän ja kaverin. Sitten lopulta kävimme uimassa ja pesimme toisemme, ennenkuin kuivattelimme jonkun aikaa ja palasimme kotiin antoisalta marjastusreissultamme. Sen jälkeen ei tarvinnut minun, enempää kuin anopinkaan olla ilman seksikumppania moneen vuoteen. Harrastimme seksiä milloin missäkin, kenenkään tietämättä puuhistamme. Tiet vaimon kanssa erosivat ja minulle alkoi uusi elämä toisaalla. Ihana anoppi ja salainen "kaveri" jäi taakse. Nyt jälkeenpäin on haikeaa ja kiihottavaakin muistella niitä tapahtumia. Kuitenkin ihminen löytää sen onnensa muualta. Jos tänään menee huonosti, niin huominen saattaa tuoda elämään paremman onnen ja tosiystävän, ikuisen kaverin, niinkuin minulle lopulta kävi. Kerroin tämän tosi tarinani kuin vähän novellin muodossa. Jos sinä "sakusammakko" tunnet sisälläsi halua, ja huomaat anoppisi olevan myös mukana, ja vielä oman elämäsi olevan sivuraiteilla, niin nauti anoppisi kanssa yhdessä. Elämme täällä vain kerran. Kerro täällä palstalla kuinka sinulle kävi. Tsemppiä jatkossa. T: Masa mallia 58. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa KOIRA?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Orpo teki epäilyttävän käsitervehdyksen!
Tänään 00:08
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Eurooppa on energian suhteen Venäjän armoilla, tavaroissa Kiinan armoilla, syntyvyydessä Afrikan armoilla ja puolustuksessa USA:n armoilla"
Eilen 23:35
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Lebakkopariskunta karisti USAn pölyt jaloistansa, koska Donald Trump voitti pressavaalit
Eilen 22:47
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Katsoitteko illan A-talkin?
Eilen 22:41
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Hallitus nostaa jo toista kertaa alkoholinverotusta :-[
Eilen 21:14
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
6.
"Saksan puolustusvoimat on alkanut ottaa yhteyttä yritysten edustajiin saadakseen ne valmistautumaan sodan mahdollisuuteen Venäjää vastaan"
Eilen 20:49
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Pakolaispolitiikka kiristyy: Turvapaikkaa ei jatkossa myönnetä tai se lakkautetaan, jos henkilön katsotaan olevan vaaraksi yhteiskunnalle"
Eilen 20:28
vierailija
10 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Päivän Orpopurra: Suomi valittiin maailman helmeimmäksi maaksi
Eilen 20:00
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 10K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 828
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 776
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 579
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 552
Aihe vapaa
6.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 481
Aihe vapaa
7.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 479
Aihe vapaa
8.
Vasemmistolainen lehdistö paljasti Putinille Ukrainan saaneen luvan iskeä amerikkalaisohjuksilla Venäjän maaperälle
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:33
Luettu: 396
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Mikko Koivu: Aika puhua
Latest: Palstapesu
22 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
Latest: vierailija
Tänään 05:24
Aihe vapaa
3.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 03:52
Aihe vapaa
4.
Hallitus nostaa jo toista kertaa alkoholinverotusta :-[
Tänään 02:42
Aihe vapaa
5.
Orpo teki epäilyttävän käsitervehdyksen!
Tänään 02:26
Aihe vapaa
6.
"Saksan puolustusvoimat on alkanut ottaa yhteyttä yritysten edustajiin saadakseen ne valmistautumaan sodan mahdollisuuteen Venäjää vastaan"
Tänään 02:23
Aihe vapaa
7.
Päivän Orpopurra: Suomi valittiin maailman helmeimmäksi maaksi
Tänään 02:21
Aihe vapaa
8.
Tyttäreni haluaa olla poika, asia huolettaa minua
Tänään 02:19
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Seksi
Onko anoppi kiinnostunut seksuaalisesti?
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu