Onko Akku Ankka noin kallis? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mun mielestä ole sama. Tuolla sun lehden yläreunassa on "nr. 52B 1981" eli toi on ilmeisesti jooulukuussa 1981 painettu näköispainos ensimmäisestä Aku Ankasta. Korjatkoon joku, jos oon väärässä.

[QUOTE="...";30837541]Se on näköispainos vuoden 1951 1.lehdestä. Eli ihan sama lehti kuin ensimmäinen Suomessa julkaistu Aku Ankka, PAITSI uudelleen julkaistuna Joulukuussa 1981 (eli 30v ekan lehden ilmestymisen jälkeen).[/QUOTE]

ok, mitä arvoa näissä on, mulla on paljon akku ankkoja, mietin mihin vien kun en vitsi myydä per kappale ja en ymmärrä näissä paljon mitään, miehen harrastus se on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja €€€;30837553:
Tuo lehti on vitosen luokkaa max.

Ok :D pitäisi katsoa jos löytyy joku oikein vanha tai tuntu kaikki ovat aika vanhoja haha. Nyt vaan yks tartunut ja kun menin katsomaan netistä hintoja niin nauru tuli, onko se totta, vaikka tiedän jotkut ovat arvokkaita.

ok, mitä arvoa näissä on, mulla on paljon akku ankkoja, mietin mihin vien kun en vitsi myydä per kappale ja en ymmärrä näissä paljon mitään, miehen harrastus se on ollut.

No tuskin sä tuhansia ainakaan niistä saat. Johonkin antikvariaattiin voit tarjota. Jos on hyväkuntoisia, täysiä vuosikertoja kansioissaan, niin joku keräilijä voi pari kymppiä maksaakin per vuosikerta. EIköhän Huuto.netissä ole noita myynnissä, kato sieltä hinta-arviota.

Meillä on anoppilassa kanssa kai 30v Akut siististi kansioissaan oottamassa, että meidän lapset on sen ikäisiä, että osaavat nätisti niitä lukea. Saavat olla hyllyssä niin kauan kuin appivanhemmissa henki pihisee, sen jälkeen täytyy miettiä, mitä pirus niille tekee. Meille eivät ole tulossa...

[QUOTE="...";30837561]No tuskin sä tuhansia ainakaan niistä saat. Johonkin antikvariaattiin voit tarjota. Jos on hyväkuntoisia, täysiä vuosikertoja kansioissaan, niin joku keräilijä voi pari kymppiä maksaakin per vuosikerta. EIköhän Huuto.netissä ole noita myynnissä, kato sieltä hinta-arviota.

Meillä on anoppilassa kanssa kai 30v Akut siististi kansioissaan oottamassa, että meidän lapset on sen ikäisiä, että osaavat nätisti niitä lukea. Saavat olla hyllyssä niin kauan kuin appivanhemmissa henki pihisee, sen jälkeen täytyy miettiä, mitä pirus niille tekee. Meille eivät ole tulossa...[/QUOTE]

En ole hakemassa tuhansia, mutta tietty jos jostain numerosta saa niin myyn oikealla hinnalla. Tarkoitus kuitenkin ennen muutoa päästä eroon :)

Yhteistyössä