Onko aivan hullua, että minulla on todella surullinen olo? Tutustutin kaksi ystävääni toisiinsa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Toinen oli vanha ystäväni, paras ystäväni oikeastaan.

Tutustutin hänet erääseen toiseen ystävääni. Heistä tuli sydänystävät. Ovat jatkuvasti yhdessä. Käyttäytyvät kuin toisiinsa ihastuneet, ovat kumpikin äärettömän onnellisia ystävyydestään.

Tiedän, että ystävyydessäkin kemiat vaikuttavat. Mutta onko aivan hullua, että minusta tuntuu kuin minut olisi jätetty ja petetty? Minulla ei ole tilaa kummankaan elämässä nyt, luen päivittäin facebookissa mitä ovat taas tehneet yhdessä, kuinka ihanina pitävät toisiaan.

Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen ihminen. Silti sattuu :(

Ymmärrän tunteesi tosi hyvin. Olen itsekin erittäin mustasukkainen ihminen, sekä miehistä että naisista. Olen todella huomionkipeä ja teen kaikkeni tullakseni huomioiduksi. Mutta olen myös empaattinen, kuunteleva, välitän kaikista läheisistä ihmisistä ja minulle uskoudutaan usein. Mutta tunnen kipeän piikin rinnassani, jos kuulen että hyvät ystäväni ovat tapailleet eikä minua ole kutsuttu. Töissä olen myös huomionkipeä työpaikan miesten huomiosta. Heitä ei ole montaa ja nautin heidän huomiostaan.

Yhteistyössä