Onko aikuisille muovisia ammeita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan ammeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluan ammeen

Vieras
Olen joskus tätä miettinyt kun olisi ihanaa pulahtaa ammeeseen kylpemään koska mua inhottaa mennä suihkuun, jotenkin en jaksaisi sitä touhua yhtään. Mutta lämmin vaahtokylpy houkuttelisi, varsinkin talvikylmällä. Meidän pesuhuoneeseen ei ainakaan tähän hätään mitään normaaliammetta mahdu asentamaan, pitäisi tehdä kunnon remontti.

Mutta olisiko joku aikuisille tarkoitettu muovinen amme olemassa? Vaikka istuma-ammekin kelpais. Enkä ole kovin pitkä ihminen joten ei tarttis edes hirmu iso olla.

Kiinnostaisi muakin. Meil mahtuisi juuri ja juuri sellainen 150 cm pitkä ja 70 cm leveä normi tai tassuamme mutta hinnat on ihan järkyttäviä. Korkeintaan 500 asennuskuluineen vielä venyisi. Ihanaa arkielämän luksusta se kyl olis, harmi ettei muun kokoisia sovi, torissa on vähän väliä ihania poreammeita ollut jopa satasella myynnissä mut kun ei mahdu meille.

[QUOTE="vieras";28774593]Missä sä sit säilyttäisiot sitä muoviammettas?

Osta puhallettava uima-allas. Meillä n. 150x170x50 lapsilla... toimiskohan se?[/QUOTE]

Menee hankalaksi puhallettavan kanssa ja muutenkin turhan iso ja hankala. Kyllä meillä säilytyspaikka muoviselle ammeelle löytyy!

Löysinpäs, kun aikani guugletin. ELi naapurin hevoslaitumella olen nähnyt sellaisen muovisen ammeen ja joskus ohimennen naureskellut että sopisi meidän pihaankin uima-ammeeksi.

Eli kyseessä siis muovinen juottokaukalo:

http://www.systemlahti.fi/tuote/juottoallas-well-prebac-950l-ovaali/223513/

[QUOTE="vieras";28774637]Löysinpäs, kun aikani guugletin. ELi naapurin hevoslaitumella olen nähnyt sellaisen muovisen ammeen ja joskus ohimennen naureskellut että sopisi meidän pihaankin uima-ammeeksi.

Eli kyseessä siis muovinen juottokaukalo:

Juottoallas Well Prebac 950L, ovaali - Systemlahti.fi[/QUOTE]

Heh ok mutta pienempikin kelpaisi. Tuo on turhan tyyris ja isokin ja painaa varmaan kivasti :) Onhan noita puutarhaan tarkoitettuja suihkulähdealtaitakin, mutta ne on hankalan mallisia ja niin painavia :( Mikseivät voi tehdä muovista lastenammetta isommassa koossa??? Kysyntää varmaan olisi!

No jos ei teille kelpaa sama kuin heppasille, niin miten olisi tää akryylilasikuituinen tassuamme?

http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=kylpyamme+tassuilla

[QUOTE="vieras";28774685]No jos ei teille kelpaa sama kuin heppasille, niin miten olisi tää akryylilasikuituinen tassuamme?

Kylpyamme tassuilla -15% | Verkkokauppa Savenmaa[/QUOTE]

Ihan kiva mutta kun ongelmana on se, että pitäisi olla sen verran kevyt että voi siirtää käytön jälkeen pois tieltä. Mutta tuolta löysin tällaisen istuma-ammeen jota voisikin jo harkita! Erittäin hyvä löytö :)

8430picture2Upload.png

[QUOTE="alkup.";28774619]Ai missäs sellaisia saa teetettyä ja tulisiko kalliiksi?[/QUOTE]
tuon tekee vaikka itse, tarvitset vaan aihion jonka muotoiseksi amme tulee..
Eihän tuo nyt älyttömän kallista ole, painaa vaan sen verran että sitä ei sitten siirrelläkään ihan tuosta vaan..

Tuo lasikuituamme oli siis vitsi. en olisi vaan uskonut että menet siihen.. :D

[QUOTE="alkup.";28774650]Mikseivät voi tehdä muovista lastenammetta isommassa koossa??? Kysyntää varmaan olisi![/QUOTE]
Siksi, että jos tekee vauvanammeen yhtä ohuesta materiaalista aikuisen kokoon, se ei kestä ihmistä ja vesimäärää. Aikuisen kokoisen ammeen pitää olla huomattavasti tukevampaa tekoa, jotta se ei levähdä hajalle kun sen täyttää. Siksi sellainen painaa ja maksaa enemmän.

Mutta kyllähän noita kaikenlaisia maailmalta näyttää löytyvän:

https://www.google.com/search?q=por...GoaN4ASt2IFo&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=712

https://www.coolstuff.fi/Siirrettava-Amme-Aikuisille

Olen joskus tätä miettinyt kun olisi ihanaa pulahtaa ammeeseen kylpemään koska mua inhottaa mennä suihkuun, jotenkin en jaksaisi sitä touhua yhtään. Mutta lämmin vaahtokylpy houkuttelisi, varsinkin talvikylmällä. Meidän pesuhuoneeseen ei ainakaan tähän hätään mitään normaaliammetta mahdu asentamaan, pitäisi tehdä kunnon remontti.

Mutta olisiko joku aikuisille tarkoitettu muovinen amme olemassa? Vaikka istuma-ammekin kelpais. Enkä ole kovin pitkä ihminen joten ei tarttis edes hirmu iso olla.

Yhteistyössä