V
vierailija
Vieras
Onko kellään muulla pienten lasten äidillä tämmöistä, että välillä käy yksin lasten kanssa esim. hoplop, pulkkamäki tms. ja seuraavana päivänä ja samana iltana äiti on ihan 'kuollut' ja makaa vaan sohvalla torkkuen välillä ja mikään ei kiinnosta. Lasten syöttäminenkin on silloin pakkopullaa joka suoritetaan väkisin. Tekisi mieli vain nukkua ja olla yksin. Esim. HopLop reissu menee energisesti juoksen pienimmän perässä 3h putkia pitkin. Isompi osaa jo mennä itsenäisesti. Illalla kumminkin äidin reidet, selkä ja lantio särkevät niin kovaa, että pitää ottaa aina tämän reissun jälkeen buranaa. Olen varmaan liian vanha tuohon kun ikää jo 40v. Välillä uuvuttaa niin, että rintaan koskee. Oon hakenut lapsiperheiden kotipalvelusta jo apua ja saan sitä. Isompi lapsi on kokoaikaisesti päiväkodissa ja pienenpi on ollut 6kk jonossa samaan pöiväkotiin. En vaan jaksa tätä ruuhkavuosiarkea. Lapset nukkuvatkin huonosti ja mun henk.koht unentarve on 9h vuorokaudessa. Nukun aktiivisuusrannekkeen mukaan useimmiten katkonaisesti 6-7h yössä. Rakastan lapsiani yli kaiken ja heidän työssäkäyvä isäkin on kuvioissa ja apuna. Silti en jaksa tätä. Tukiverkosto asuu niin kaukana, ettei voi auttaa.
Yhteenvetona välillä oon energinen ja toimelias. Siivoan, pyykkään, käytän lasta/lapsia sisä ja ulko leikkipaikoissa yai kauppareissuilla. Välillä on päiviä jolloin rintaan koskee, mikään ei kiinnosta ja haluaa vain nukkua, mutta ei voi ellei pistä taaperoa viereen katsomaan lastenohjelmia ja torkua siinä. Seksi ei ole kiinnostanut juurikaan 2 vuoteen tosin siihen vaikuttaa myös synnytyksestä syntynyt fyysinen vammakin. Esimerkkinä joulu sai aikaan burn out tyylisiä olotiloja.
Onko tämmöinen normaalia? Keskusteluapua en ottanut vastaan, koska en koeolevani masentunut. Oon vaan uupunut.
Yhteenvetona välillä oon energinen ja toimelias. Siivoan, pyykkään, käytän lasta/lapsia sisä ja ulko leikkipaikoissa yai kauppareissuilla. Välillä on päiviä jolloin rintaan koskee, mikään ei kiinnosta ja haluaa vain nukkua, mutta ei voi ellei pistä taaperoa viereen katsomaan lastenohjelmia ja torkua siinä. Seksi ei ole kiinnostanut juurikaan 2 vuoteen tosin siihen vaikuttaa myös synnytyksestä syntynyt fyysinen vammakin. Esimerkkinä joulu sai aikaan burn out tyylisiä olotiloja.
Onko tämmöinen normaalia? Keskusteluapua en ottanut vastaan, koska en koeolevani masentunut. Oon vaan uupunut.