ONKO ÄITIPARKKILAISET PARKKEERAANEET TÄNNE??

  • Viestiketjun aloittaja SATJUSKA
  • Ensimmäinen viesti
Anri hohoi!! :wave: Kyllä se minä oon, ihan sama Miia!! =) Mutta enpä siltikään oo ennen kuullu sipuista. Onko tuo jotain murretta??
Joo, mut kiitos kysymästä, lemmuille kuuluu tällä hetkellä ihan hyvää. Itselleni ei ihan hyvää; fibromyalgiasäryt kiusaa. Tytölleni kuuluu vielä vähemmän hyvää kuin itselleni; hänellä on nivelreuma. :'( Ikää pienellä 1v10kk. Torstaina mennään neuvolaan pistämään eka lääkepistos ja niitä tarvii nyt ekana kuukautena kerran viikossa. Kuin myös verikokeita. :(
Ei elämä mene niinkuin toivois... aina voi tulla jotain yllättävää. :'(
 
Voi sinua Miia :( Harmi, että näin ikäviä uutisia teille :/ Toivottavasti tilanne helpottuu, onko paranemista odotettavissa? Niin, sipu on lehmä, en tiiä onko se murretta vai mitä =)

Nyt taas perhekerhoon pääsi, päivällä ei. Taitaa loppu lähestyä siellä :'( Mutta kaikille teille ihanille ihmisille, joiden kanssa tämä sykyn synkkyys on taivallettu yhdessä Toivotan Minä Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta! :hug: :heart:

Ja toivottavasti pian tavattais taas parkissa.... :flower: Anri
 
satjuska
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 08:07 vieras kirjoitti:
Anteeksi, mutta eikö toi "Mitäs nyt" palsta olisi teille sopivampi, kuin tämä parisuhde. Jotenki tuli vaan mieleen. Tai Plussakerho...
No ei tartte anteeksi pyydellä, eiköhän tänne sopine koko porukka :hug:
eihän just tätä juttua ole pakko lukee niiden, ketkä huomaa jo alkukirjoituksesta, että äitiparkkilaisia kasaamme kokoon :saint:

ELÄ HÄTTÄELE, KYLLÄ ME TÄSTÄ HILJALLEEN keksitään, minne täällä heilautetaan itsemme, jookos!! olet ihan oikeassa, ei me naimisissa olla, mutta ollaan vähän eksysissä, ja eiköhän tästä paikkamme sovita ja löydetä :whistle:

 

Yhteistyössä