ONKO ÄITIPARKKILAISET PARKKEERAANEET TÄNNE??

  • Viestiketjun aloittaja SATJUSKA
  • Ensimmäinen viesti
satjuska
siellä ylläpidon perheessä tapahtui se tradegia, eli tuntematon mies tunkeuti heidän kotiinsa, ja puukotti aviomiehen hengiltä, äiti sairaalasta päässyt jo kotiin, ja heillä pieniä lapsia...siellä nyt äitiparkn sivut pimenee osasto kerrallaan... :LOL:

Ja nyt mietimme, minne siirrymme sieltä,toivottavasti tapaamme heitäkin täällä!!

 
satjuska
Mitäs teille kaikille kuuluu?
Ihanaa että satoi hieman lunta!!! Vaikka ei taida jouluun asti pysyä? :/

Meillä yhdellä lapsista kamala skä ja kova kuume...saas nähdä, tarttuuko meihin muihin just pyhijsi!

Toivotaan, että ei tulisi!
Onko muilla flunssaa liikkeellä????

 
Moikka kaverit!
Juu toimiihan se lapset-sivu ja kaksi muutakin. =) Hassua, kun porukka katosi sen vuoksi, ettei äitiparkki toimi! Ihan kuin muita sivuja ei vois käyttää... =) No, jospa pysyy sit kauemmin noi sivut auki, kun ei oo liikaa ryysistä... ;)

Mä oon muutes "Miia"... ;)
 
jee, nää on kivemmat sivut kun perheklubi ja jorinat. tai makunsa tietty kullakin. :p jos äitiparkki loppuu kokonaan, niin toivottavasti ihmiset löytää tänne. nyt postittaan joulukortit....juu, viimetipassa tietenkin. :)
 
Anri täällä moi :) Mitäs kavereille kuuluu? Joko, Suvi, ootte "oppinut uuteen elämään"? :) Mitäs Miian sipuille kuuluu? :) Tulkaa jutskaan tuonne parkkiin, lapset ja matkailu toimii vielä =) Ikävä teitä kaikkia :hug: Siellä on niin hiljaista :'(
 
kukka-maria
Mä eksyneenä haahuilen vähän joka paikassa :ashamed: Äitiparkki oli niin mukavan selkee ettei mikään sivusto tunnu oikein kivalta mutta eiköhän tää tästä =)
Toiveitaelättelen että perhekerhon sivut vielä elpyisivät entiselleen.
 

:wave:
Mä olen pyörinyt milloin missäkin sivustossa.

Perhekerhossa toimii ainakin se "lapset" osio, joten siellä välillä kurkkailen, sitten olen käynyt naistenjorinoissa ja täällä.
Perheklubillakin pyörin välillä, mutta siellä olen pyörinyt ennenkin :)

Hermoparantolassa ei ole näkynyt ketään kun olen siellä käväissyt...
 
spj
Juu, minäkin välillä käyn perhekerhon sivuilla kurkkimassa, mutta ei oo jotenkin tullut sitten sinne kirjoiteltua mitään, kun on niin hiljasta ollu...

Anrille: Hyvinhän me tähän muutokseen ollaan sopeuduttu. Aika stressaavaa aikaahan tämä vaan tahtoo varsinkin miehelle olla, kun käy muualla töissä ja sitten on vielä noiden elukoiden kanssa kakenmoista... Enimmäkseen tosin tuohon myyntiin liittyen. 3 lehmää on vasta lähtenyt, mutta ennen joulua tai sitten heti joulun jälkeen ois lähdössä 5 elukkaa. Kattoo nyt, saako muita mitenkä myytyä. Hidastahan tämä on. Teurastamollakin neljän viikon jono... :p
 
spj
Juu, minäkin välillä käyn perhekerhon sivuilla kurkkimassa, mutta ei oo jotenkin tullut sitten sinne kirjoiteltua mitään, kun on niin hiljasta ollu...

Anrille: Hyvinhän me tähän muutokseen ollaan sopeuduttu. Aika stressaavaa aikaahan tämä vaan tahtoo varsinkin miehelle olla, kun käy muualla töissä ja sitten on vielä noiden elukoiden kanssa kakenmoista... Enimmäkseen tosin tuohon myyntiin liittyen. 3 lehmää on vasta lähtenyt, mutta ennen joulua tai sitten heti joulun jälkeen ois lähdössä 5 elukkaa. Kattoo nyt, saako muita mitenkä myytyä. Hidastahan tämä on. Teurastamollakin neljän viikon jono... :p
 
Mä oon kyllä samaa mieltä, ettei tää parisuhde-palsta ny ihan oo oikee paikka meidän jutuille.

Anri! :attn: Mä en voi vastata kysymyksees, kun en tiedä mitä tarkotat sipuilla? En oo koskaan kuullukaan sellasta sanaa. :LOL:
 
spj
Totta, tämä Parisuhde ei ole kyllä ehkä paras mahdollinen paikka. Miten olis tuo Plussakerholaisten kokoontumiset jatkossa, jos keskusteltais siellä???

No joo, ei miehen onneksi tarvitse pahemmin navettahommia tehdä, lomittaja hoitaa ne, mutta onhan sitä aina kaikenlaista pientä... Itekkin oon joutunut kolme muksua kainalossa mennä lehmää poi'ittamaan jo parikin kertaa, kun on sattuneet poikimaan aamupäivällä... :eek:

 
Anilla: Siis siput on lehmiä :) Sä et taida olla nyt se kauhajoen Miia :) Teitähän tais olla kaks Miiaa parkissa... No ei se mitään :D

Niin, ehkä sitä pitäis löytää jokin uus paikka... Meitä ei enää huolita mihinkään :'( Ollaan ihan orpoja :'(
 

Yhteistyössä