Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:kyseessä siis kolmas ja tokaluokkaliset pojat.kaveri ottais ne nyt 5-7pv hoitoon.eli menisivät koulun jälkeen pe heille ja me tultas sunnuntaina puolenpäivän jälkeen kotiin.Ajattelin antaa kaverille 50e.
Onko se ookoo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:kyseessä siis kolmas ja tokaluokkaliset pojat.kaveri ottais ne nyt 5-7pv hoitoon.eli menisivät koulun jälkeen pe heille ja me tultas sunnuntaina puolenpäivän jälkeen kotiin.Ajattelin antaa kaverille 50e.
Onko se ookoo?![]()
Ovat siis yötä pari kertaa? Lapset syövät sitten myös, että katso, että saa vähintäänkin ruokarahat myös!
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:kyseessä siis kolmas ja tokaluokkaliset pojat.kaveri ottais ne nyt 5-7pv hoitoon.eli menisivät koulun jälkeen pe heille ja me tultas sunnuntaina puolenpäivän jälkeen kotiin.Ajattelin antaa kaverille 50e.
Onko se ookoo?![]()
Ovat siis yötä pari kertaa? Lapset syövät sitten myös, että katso, että saa vähintäänkin ruokarahat myös!
Siis me vietäis meijän pojat heille.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:No mä veisin vähän ruokaa lasten mukana sinne, maitoa, jogurtteja ym. mitä lapset syö yleensä. Plus sitten vähän vaivan palkkaa, eli tuo on ihan sopiva summa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:kyseessä siis kolmas ja tokaluokkaliset pojat.kaveri ottais ne nyt 5-7pv hoitoon.eli menisivät koulun jälkeen pe heille ja me tultas sunnuntaina puolenpäivän jälkeen kotiin.Ajattelin antaa kaverille 50e.
Onko se ookoo?![]()
Siis me vietäis meijän pojat heille.
juujuu, mutta syöhän ne lapset siellä jotain..
Mutta jos lapset ovat "kaveruksia" keskenään, niin kyllä summa musta voi olla ihan jees. Vie joku suklaarasia vielä päälle niin saavat vielä suunsa makeeksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja ...:No mä veisin vähän ruokaa lasten mukana sinne, maitoa, jogurtteja ym. mitä lapset syö yleensä. Plus sitten vähän vaivan palkkaa, eli tuo on ihan sopiva summa![]()
Joo näin voisinkin tehdä.Eli ruokakassi ja sitten rahaa.Tää on mun paras kamu joka ottaa pojat.Mä sitten taas teen hänen nuorimmaiselleen kolmen viikon päästä synttäritarjottavat ja pidän ne synttärit myös,eli leikitän jne.he kyllä maksavat tarjottavat tietty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öh... En kyllä rahaa vailla, jos kaverini lapset tulisivat meille satunnaisesti hoitoonJoskus voi olla KIVAA auttaa kaveria ja SAADA tämän lapset vähän pidempään kylään.
Mikä ihme on, että täytyy aina olla tienaamassa rahaa joka asiasta? Jos kaveri hoitaa toisen lapsia joskus, sitten kaveri tekee joskus vastapalveluksen sille toiselle. Tietysti, kukin toimii tyylillään...
Ap:lle sanoisin, että ajatuksena ihan kiva, mutta jos se kaveri ei ole sellainen, joka on ihan oikeasti rahantarpeessa, ehkä olisi kivempi viedä sillä rahalla joku kiva juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja ...:No mä veisin vähän ruokaa lasten mukana sinne, maitoa, jogurtteja ym. mitä lapset syö yleensä. Plus sitten vähän vaivan palkkaa, eli tuo on ihan sopiva summa![]()
Joo näin voisinkin tehdä.Eli ruokakassi ja sitten rahaa.Tää on mun paras kamu joka ottaa pojat.Mä sitten taas teen hänen nuorimmaiselleen kolmen viikon päästä synttäritarjottavat ja pidän ne synttärit myös,eli leikitän jne.he kyllä maksavat tarjottavat tietty![]()