Onko 400 e käytetyistä rattaista liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Kyselin jo näistä rattaista, mutta kyselenpä vielä hinnasta. =) Eli olisi mahdollisuus ostaa käytetyt Herqules Raptor 3 Spin- rattaat, uutena 640 e. Ikää 1 v 2 kk, ei vikoja. Mukana pehmeä kantokoppa josta saa myöhemmin lämpöpussin, jalkapeite ja sadesuojus.

Olenko väärässä, kun minusta hinnassa on ainakin 50 e liikaa?

No mä laitoin siihen toiseenkin ketjuun mutta musta tuo on kyllä noista rattaista liikaa. Meillä maksoi ne nelipyöräiset vastaavat 150 euroa uusina... Ilman koppaa mutta tuskin se niin paljoa maksaa edes...

mun on vielä tähän ketjuunkin tungettava :D että keksin yhden pienen miinuksen noista.. nimittäin se kantopussi - pehmee. Musta se on hirveen hankalasti muutettavissa lämpöpussiksi. Tai sitten mä olen vaan TOSI blondi ( mahdollista sekin :D ) .Mut siinä on niitä tukirautoja ja muita enkä mä jaksanut kyllä perehtyy miten muuntuu , joten olen tarvittaessa käyttänyt sitten ihan vaan vilttiä lapsen päällä jos olen aatellut että on tarpeen .

Tietysti teillä voi myyjä näyttää miten muuntuu =)
Ja edelleen, hinta on hirveen kova. Vaikka saisit viiskymppiä tingittyäkin.

Onko noita vielä myynnissä uutena? Lastentarvikkeen sivuilta en mielestäni yks päivä löytäny ko. rattaita enää... Me ostettiin omamme Lastentarvikkeesta ja kuvittelin niiden olevan joku poisto kun olivat niin halvat..

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun on vielä tähän ketjuunkin tungettava :D että keksin yhden pienen miinuksen noista.. nimittäin se kantopussi - pehmee. Musta se on hirveen hankalasti muutettavissa lämpöpussiksi. Tai sitten mä olen vaan TOSI blondi ( mahdollista sekin :D ) .Mut siinä on niitä tukirautoja ja muita enkä mä jaksanut kyllä perehtyy miten muuntuu , joten olen tarvittaessa käyttänyt sitten ihan vaan vilttiä lapsen päällä jos olen aatellut että on tarpeen .

Tietysti teillä voi myyjä näyttää miten muuntuu =)

Joo ilmoituksessa luki nimenomaan että HELPOSTI muutettavissa lämpöpussiksi.. :D Jos ei ole, en tingitylläkään hinnalla osta, koska me ei tosiaan enää tolle 8 kk:lle pehmeääkään kantokoppaa tarvita, lämpöpussi vaan.

Mutta ehkä myyjä sitten tosiaan näyttää. =)

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Onko noita vielä myynnissä uutena? Lastentarvikkeen sivuilta en mielestäni yks päivä löytäny ko. rattaita enää... Me ostettiin omamme Lastentarvikkeesta ja kuvittelin niiden olevan joku poisto kun olivat niin halvat..

Katsoin itsekin, ei ole noita kolmipyöräisiä, vain nelipyöräisinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Googleta merkki niin näet mitä muuten pyydetään.

Olen tehnyt sen jo, muttei ole noita samoja myynnissä, vain halvempaa mallia. Eikä ole muita noin uusia.

Yhdet Gessleinin vuoden vanhat löysin, ovh. 780 e, oli tosi hienot, ja hintaa nyt vain 380 e! Eli liikaa on kyllä kymppitolkulla hinnassa minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
En ostais. Lastentarvike luopunut maahantuonnista, joten varaosia lienee todella hankala saada. Hinta on sitä paitsi pöyristyttävä!

Ok tämä ratkaisi, siis jatkan täydellisten rattaiden etsimistä. =) Ei ole pakko käytetyt olla, ostaisin kyllä uutenakin jos oikein unelmat tulisi vastaan. Mutta se on kamalan vaikeaa.

Noita en ainakaan osta, nyt olen päätökseni tehnyt, tämä varaosa-asia ratkaisi, eli siis ei tinkiminenkään enää auta.

Kiitos teille palstamammat avusta! =)

Heh, löysin googlettamalla yhdet melkein tuliterät, joissa on kova koppa, toisin kun näissä mitä minä olin menossa katsomaan. Ja hintaa näissäkin vain 350 e!! Ovat siis miljoona kertaa uudemmat ja siistimmät.
http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=25&announcementId=1113481&itemsCount=105&isHighlightList=false

Yhteistyössä