Onko 40 km liian pitkä työmatka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Kyllähän tuohon matkaan saa kulumaan rahaa aivan uskomattomia määriä. Itse ostaisin mielummin vaikka 80 000 euroa kalliimman asunnon ja pitäisin vain yhtä autoa kuin kaksi autoa ja asunto korvesta. Onko siellä edes katuvaloja? Se vaikeuttaa talvella paljon kaikkea toimintaa (lumen kolaus, postinhaku, lenkkeily, lasten ulkoilu jne.)

Tuota...kun maalla sillä 80 000 eurolla saa jo asunnon!
Jopa maalla on tavellakin päivällä valoisaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkaa näyttää epätoivoiselta tää meidän sopivan talon löytäminen. Nyt ois yks joka on 40 km työpaikasta. Jaksasitteko/jaksatteko moista matkaa päivittäin?

Plussina olis että talo on unelma, seutu täydellistä maaseudun rauhaa ja tilaa eläimille, pihasta avautuu upeat maisemat. Mut kauppaan on 9 km ja töihin 40 km.

Mulla on 45 km sivu...ja kuljen junalla...kyllä usein talviaikaan väsyttää ja v***tuttaa tuo matka. Etenkin jos junat takkuavat.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Kyllähän tuohon matkaan saa kulumaan rahaa aivan uskomattomia määriä. Itse ostaisin mielummin vaikka 80 000 euroa kalliimman asunnon ja pitäisin vain yhtä autoa kuin kaksi autoa ja asunto korvesta. Onko siellä edes katuvaloja? Se vaikeuttaa talvella paljon kaikkea toimintaa (lumen kolaus, postinhaku, lenkkeily, lasten ulkoilu jne.)

Ei ole sähköjä, ei vettä, suksilla menevät lapset kouluun kesät talvet..päreitä kiskotaan iltapuhteena ja tapetaan lutikoita :D