Onko 300 km mielestäsi pitkä vai lyhyt matka isovanhempien luo?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Pitkä jos isovanhemmat ovat läheisiä. Tai riippuu jos on aktiivinen mummu ja pappa niin äkkiähän hän autolla huruttaa tuon matkan. Meillä toinen mummi 1km päässä ja toinen 600km päässä.

...
Ei se tunnu enää niin pitkälle koska meillä on n.350 km mun vanhempien luo, oon ajanut tuon matkan kerran kuussa viimeisen 10 vuoden ajan! Miehen äiti asuu samalla paikkakunnalla!

vieras
Jos ois kyse anopista niin ois sopivan mittanen matka (me kun ei olla oltu missään väleissä yli puoleen vuoteen ja lapsen ristiäisissäkään hän ei vaivautunut edes hei:tä sanomaan) mut jos omien vanhempieni luo niin ois aivan liian pitkä matka kun mummi on esikoisellemme todella tärkeä ja taas miehen vanhemmat ei muutenkaan kovin innokkaasti kyläile niiin ihan sama et oisko välimatkaa 40km mikä on nyt vai vaik 500km.

siiri
Ihan sopiva mun mielestä. Omat vanhempani asuvat hiukan vajaan 300 km päässä ja minusta ihan hyvä matka. Isovanhemmat pääsevät tiukanpaikan tullen nopeastikin paikalle jos tarvii. Anopin mielestä taas kauhean lyhyt, he kun asuvat 500 km päässä hänen mielestään käymme jatkuvatsi vain minun vanhempieni luona emme koskaan heillä.

Yhteistyössä