onko 30-vuotiuas vielä nuori?

  • Viestiketjun aloittaja vIeRaS
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Riippuu mihin vertaa. 16-vuotiaan silmissä ehkä fossiili, mutta 70-vuotiaan näkökulmasta ihan nuori vielä. Täytän 30 vuotta ensi vuonna ja en nuorisoon enää ole kuulunut aikoihin, mutta en ole vielä keski-ikäinenkään.
 
Riippuu ja roikkuu asiayhteydestä.

Synnyttäjänä ei ole nuori. Firman toimitusjohtajaksi nuori. Kansanedustajankin nuori, mutta kaupan kassana varmaan keski-ikää.

15-vuotiaalle ei ole nuori, 70-vuotiaalle varmastikin.
 
30-vuotias ei ole enää teini - nuorisojuna siis meni jo. Mun mielestä 30-vuotias ei ole enää edes nuori aikuinen, vaan ihan pelkkä aikuinen vaan.

Keski-ikään on kuitenkin vielä matkaa, ja kun ajattelee, että elämää on keskimäärin reilusti enemmän edessä kuin takana, niin onhan silloin vielä nuori kuitenkin.

Hih, tosi selkeää :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
30-vuotias ei ole enää teini - nuorisojuna siis meni jo. Mun mielestä 30-vuotias ei ole enää edes nuori aikuinen, vaan ihan pelkkä aikuinen vaan.

Keski-ikään on kuitenkin vielä matkaa, ja kun ajattelee, että elämää on keskimäärin reilusti enemmän edessä kuin takana, niin onhan silloin vielä nuori kuitenkin.

Hih, tosi selkeää :D.
Jotain tällästä joo...30v on ihan nurkan takana :snotty: :x :xmas: :D
 
Wiiwi
Ikäloppu vanha harppu :D

No ei vaiskaan, mun mielestä 30 on se paras ikäluokka.. Tämä 18-22 on "turhaa aikaa" mun mielestä, se menee itsens' etsimiseen ja kouluttautumiseen.
Sen jälkeen asetutaan ehkä aloilleen.. 30v yleisesti on jo omat asiat kunnossa ja mallillaan, vakari työ,auto,asunto, aviopuoliso,lapsia yms..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Wiiwi:
Ikäloppu vanha harppu :D

No ei vaiskaan, mun mielestä 30 on se paras ikäluokka.. Tämä 18-22 on "turhaa aikaa" mun mielestä, se menee itsens' etsimiseen ja kouluttautumiseen.
Sen jälkeen asetutaan ehkä aloilleen.. 30v yleisesti on jo omat asiat kunnossa ja mallillaan, vakari työ,auto,asunto, aviopuoliso,lapsia yms..
Ja tällä määritelmällä saadaan aikaan se kriisi :snotty:


Mutta kysymykseen- Ei sitten tasan oo vanha :D
 

Yhteistyössä