Onko 23-vuotias mies liian vanha 17-vuotiaalle lukiolaiselle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Juuri tätä tarkoitin!
Vaikutat oikein ”kypsältä”
aikuiselta joka ei osaa huolehtia edes hygieniastaan.
sinulla taitaa olla sulkijalihakset huonossa kunnossa fistaamisen ja tappien takia ja siksi joudut joka käynnin jälkeen rassaamaan pulloharjalla ja bideellä rööriäsi

ei normaalien ihmisten tarvi kun suoli on tyhjennetty
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
sinulla taitaa olla sulkijalihakset huonossa kunnossa fistaamisen ja tappien takia ja siksi joudut joka käynnin jälkeen rassaamaan pulloharjalla ja bideellä rööriäsi

ei normaalien ihmisten tarvi kun suoli on tyhjennetty
Taidan tehdä jatkossakin asiat niin miten minä olen tähänkin asti tehnyt, ei mun pieneen peppuun edes mahdu mikään nyrkki! :eek:
Sinä saat toki hoitaa asiasi noin ihan rauhassa, en kritisoi. :giggle:
 
Taidan tehdä jatkossakin asiat niin miten minä olen tähänkin asti tehnyt, ei mun pieneen peppuun edes mahdu mikään nyrkki!
Sinä saat toki hoitaa asiasi noin ihan rauhassa, en kritisoi.
Hassua, miten joitakin ahdistaa pelkästään ajatus siitä, että joku muu on saattanut harrastaa anaaliseksiä. Onko tämä se sama tyyppi joka hääräsi Roosaruusan kimpussa? No, hänellä on muutkin paikat kuin peräaukon sulkijalihas kiristetty äärimmilleen.

 
sinulla taitaa olla sulkijalihakset huonossa kunnossa fistaamisen ja tappien takia ja siksi joudut joka käynnin jälkeen rassaamaan pulloharjalla ja bideellä rööriäsi

ei normaalien ihmisten tarvi kun suoli on tyhjennetty
Sinä ja mahdolliset teini-ikäiset tyttäresi olette korkeakoulukurssien tarpeessa. Esim. tällaisen:
 
"kerro nyt ihmeessä lisää mikä on väärin jos mies tykkää tisuleista?"

Minäkin haluaisin kuulla miksei miehet saisi Lissun mielestä tykätä niistä?
Tällä palstalla tahallinen väärinymmärtäminen on oikein taidetta. :giggle:

Kun Lissu kirjoitti "En nyt tarkoita, että pitäisin tuota tapahtumaa tilanteesta johtuen kovin hyväksyttävänä, mutta hormoonit hyrrää, minkäs teet" hän tietenkin tarkoitti tizzut-kommenttia eikä esim. sitä, että 23-vuotias kemiaa opettanut mies peuhasi 17-vuotiaan opetettavan kanssa sängyssä?

 
vierailija
Tällä palstalla tahallinen väärinymmärtäminen on oikein taidetta.

Kun Lissu kirjoitti "En nyt tarkoita, että pitäisin tuota tapahtumaa tilanteesta johtuen kovin hyväksyttävänä, mutta hormoonit hyrrää, minkäs teet" hän tietenkin tarkoitti tizzut-kommenttia eikä esim. sitä, että 23-vuotias kemiaa opettanut mies peuhasi 17-vuotiaan opetettavan kanssa sängyssä?
Sinähän jatkat sitä taidetta, hih

Katsos nyt

Mua puolta nuorempi varattu nuori nainen antoi jo antaa kokovartalohieronnan ja oli tizzit paljaana selällään miun soffalla
enskerralla sit muuta ehkä
Lispetti viittaa alla tuohon ylläolevaan, hänen mielestään mies on epäkypsä antaessaan hierontaa paljon nuoremmalle naiselle

17-vuotias tyttö ja 23-vuotias poika/nuori mies ovat mentaalisesti lähes yhtä kypsiä. Pojat kehittyy niin hitaasti ja jotkuthan tuntuvat jäävän jopa ikuisiksi lapsiksi, kuten täällä palstalla ”tizzit” sun muut osoittavat.

En nyt tarkoita, että pitäisin tuota tapahtumaa tilanteesta johtuen kovin hyväksyttävänä, mutta hormoonit hyrrää, minkäs teet.
Jos Lissu nyt selventäisi sanomaansa?
 
Sinähän jatkat sitä taidetta, hih

Katsos nyt



Lispetti viittaa alla tuohon ylläolevaan, hänen mielestään mies on epäkypsä antaessaan hierontaa paljon nuoremmalle naiselle



Jos Lissu nyt selventäisi sanomaansa?
Veikkaan, että tämä asia valkenee vielä sinulle….tai en ole sittenkään ihan varma.
Siitä olen ainakin varma, että vuoden päästä kun vihdoin kolahtaa niin et taida tulla kertomaan siitä tänne. :unsure:
 

Yhteistyössä