Lisään että se summa on neljältä aikuiselta!Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:46 Wilma kirjoitti:Jos laittaa tilille rahaa, onko 100e teistä liian vähän? Minusta se on jo tosi iso summa, mutta mitä mieltä te muut olette? Onko riittävä?
On se!Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:48 Wilma ap kirjoitti:\Lisään että se summa on neljältä aikuiselta!Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:46 Wilma kirjoitti:Jos laittaa tilille rahaa, onko 100e teistä liian vähän? Minusta se on jo tosi iso summa, mutta mitä mieltä te muut olette? Onko riittävä?
no me ollaan laitettu aina se 40-50e /talous, eli siis jos 4 omassa taloudessa asuvaa aikuista, niin sitten on mun mittapuun mukaan aika vähän..Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:48 Wilma ap kirjoitti:\Lisään että se summa on neljältä aikuiselta!Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:46 Wilma kirjoitti:Jos laittaa tilille rahaa, onko 100e teistä liian vähän? Minusta se on jo tosi iso summa, mutta mitä mieltä te muut olette? Onko riittävä?
Kaksi pariskuntaa on.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:51 nytkypylly kirjoitti:\no me ollaan laitettu aina se 40-50e /talous, eli siis jos 4 omassa taloudessa asuvaa aikuista, niin sitten on mun mittapuun mukaan aika vähän..Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:48 Wilma ap kirjoitti:\Lisään että se summa on neljältä aikuiselta!Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:46 Wilma kirjoitti:Jos laittaa tilille rahaa, onko 100e teistä liian vähän? Minusta se on jo tosi iso summa, mutta mitä mieltä te muut olette? Onko riittävä?
no sittenhän me ollaan ihan samoilla linjoillaAlkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:58 Wilma kirjoitti:\Kaksi pariskuntaa on.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:51 nytkypylly kirjoitti:\no me ollaan laitettu aina se 40-50e /talous, eli siis jos 4 omassa taloudessa asuvaa aikuista, niin sitten on mun mittapuun mukaan aika vähän..Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:48 Wilma ap kirjoitti:\Lisään että se summa on neljältä aikuiselta!Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 07:46 Wilma kirjoitti:Jos laittaa tilille rahaa, onko 100e teistä liian vähän? Minusta se on jo tosi iso summa, mutta mitä mieltä te muut olette? Onko riittävä?
Asiaa. Ihmisten vaatimukset on kasvanu ihan järettömiin mittapuihin. Ei olla mihinkään tyytyväisiä. Kaikki pitää saada heti ja valmiina.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:01 MörkylinVaimo kirjoitti:Minua kieltämättä ihmetyttää tämä et jos joku on menossa naimisiin. Niin heille pitää ostaa kalliita lahjoja tai laittaa isoja summia rahaa. Ja sitten saa suvut ja kaverit hävetä jos eivät kehtaa tai pysty laittaan ''tarpeeksi suuria summia''.
Näin. Minä olin lähinnä kauhussaan ku näin et minkälaisen lahjan isännän suku oli hommannut. Porukalla kylläkin, mut ihan hävetti et olis meille vähempikin riittänyt.Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:05 HERNETÄTI kirjoitti:eiköhän se ajatus ole tärkein
Siskoni oli todella iloinen kahdesta kuksasta jotka heille hankin, tulevat kesällä samoilemaan joten tarpeen ovat.
serkkuni oli iloinen paistinpannusta jonka sai, ostin sellasen kuin itse olisin halunnut.
toiselle serkulle ostettiin sikon kanssa puolidski selalinen jälkkärkipposetti ja kummatkin laittoi omat kortit, serkkuoli iloinensiitäkin.
Minusta tärkeintä on se etä lahjan antaja on vilpittömin mielin hankkinut jotakin,sama onko sen arvo 5e tai 5000e.
silloin aikoinaan kun saimme häälahjoja envertaillut niiden hintoja, kaikkioli YHTÄ IHANIA