Onki ok sulkea kissa, joka yöksi kylpyhuoneeseen. En voi nukkua jos tiedän kissan olevan vapaana

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei todellakaan ole ok. Toivottavasti tämä aloitus on provo. Jos ei ole provo, niin anna kissa rakastavaan kotiin tai lopeta tuo touhusi.

Meillä laitetaan makkarin ovi kiinni yöksi eikä todellakaan teljetä kissaa mihinkään. Eikä kissa päälle hyökkäisi vaikka meidän makkariin pääsisi. Se tulisi viereen nukkumaan. Mies ei vain halua kissaa makkariin ja meidän sänkyyn. Mä joskus nukun meidän ylimääräisessä makkarissa johon kissa pääsee eikä se mun päälle hyökkää vaan käpertyy tyytyväisenä viereen nukkumaan.
 
Miten sä sitä kissaa oikein kohtelet päivällä, jos pelkäät sen käyvän kimppuun kun nukut?
Mulla kissat ja koirat ovat aina saaneet olla samassa tilassa, missä itsekin olen..oli sitten päivä tai yö.
 
vierailija
Sano nyt vielä, että se on siellä pesuhuoneessa ilman ruokaa ja vettä, koska et pidä sen syömisäänistä... :mad:
Ei hel..i, minkälaisten idioottien sitä pitää ottaa elukoita. Kissa heti pois tollaselta ja parempaan ja osaavampaan kotiin. Miksi edes otit kissan, jos pelkäät niitä?
 
vierailija
Meillä mummolassa oli tapana että kissat nukkuvat kylpyhuoneessa-saunassa yöt. Tietenkin siellä oli hiekkalaatikot, ruokakupit ja vesikipot. Aamulla päästettiin pois. En tiedä mikä ajatus tuossa oli takana. Siellä oli pesukone, pitkä penkki ja tietty saunanlauteet ja näiden päällä peittoja ja vilttejä.
 

Yhteistyössä