Onk toi Räikkönen hiukan täynnä itteensä vai kuvittelenk mä vaa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jopas jopas:
Huvittavia nämä kommentit teiltä! :D :D
Kimi edustaa vain suoraan ja rehellisesti SUOMALAISTA JUNTTIA, joka teiltäkin varmaan jokaiselta löytyy sieltä kotoa?! Näen hänessä vain perus-suomalaisen miehen, joka ei puhu eikä pussaa, tiuskii ja tuhahtelee vain! ETTÄ SELLAISIA ME SUOMALAISET. Toiset osaa peitellä tätä puolta itsessään julkisuudessa, Kimi vain ei välitä peitellä (=teeskennellä)...pointsit hänelle!!

Noup, ei löydy ei. Eikä kavereiltakaan löydy :o Mua jaksaa aina hämmästyttää tää yleiskäsitys suomalaisista miehistä. Mä en tollasia juntteja ainakaan kovin montaa ole elämäni aikana tavannut. Ja jos vaikka vielä kotioloissa joku vähän "jörrikkä" olisikin, niin ihmisten ilmoilla osaavat kyllä käyttäytyä korrektisti :)

Miettikää nyt jos aina pitäis olla antamassa jos jonkin laista haastattelua ym. niin ei sitä aina jaksais, kun aina ja joka paikassa on mikrofoni suun edessä. Helppo sanoa taviksena, toki jos julkiseen työhön lähtee, pitäis pystyä edustamaan, mut ei sitä aina varmaan jaksa..

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miettikää nyt jos aina pitäis olla antamassa jos jonkin laista haastattelua ym. niin ei sitä aina jaksais, kun aina ja joka paikassa on mikrofoni suun edessä. Helppo sanoa taviksena, toki jos julkiseen työhön lähtee, pitäis pystyä edustamaan, mut ei sitä aina varmaan jaksa..

Joo ei tietenkään jaksa. Eikä sitä tosiaan pysty ymmärtämään kun itse ei joudu olemaan samassa tilanteessa. Ehkä jos Kimi olisi viitsinyt tsempata edes itsenäisyyspäivän kunniaksi :whistle:

Mä en kyllä mitään erityistä tuossa käytöksessä nähnyt, mutta.. ei hän mielestäni mitenkään kusipäältä vaikuttanut, mun mielestäni toimittajilta on huonoa käytöstä yrittää haastatella, kun toinen on syömässä.

Arvatkaas muuten mitä. Ainoa asia, minkä mun enkkulaiset ystävät tietävät Suomesta, kun yllättäen kysyy, on Kimi..

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Arvatkaas muuten mitä. Ainoa asia, minkä mun enkkulaiset ystävät tietävät Suomesta, kun yllättäen kysyy, on Kimi..

Meilla ei nakojaan oo samoja kavereita ; ) Ma kun sanoisin oman tuttavapiirin perusteella, etta suomalaiset jalkapalloilijat ja hevi-bandit tiedetaan Raikkosta paremmin. Ei mun enkkututuissa edes ole ketaan, joka olisi kiinnostunut formuloista.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No kyllä se musta vaan on outo ja käyttäytyy törkeästi. Miksi tommosia edes linnaan kutsutaan, kerran ei selvästi kiinnosta edes. Mä saan olla sitä mieltä, että se on omituinen ja että se ei oo ihan normaali. Piste.

Minkäköhän takia Kimi kutsuttiin linnaan? Sen takia kun se vei Suomea eniten maailmankartalle..

Mikä suomalainen KIMI enään on? Verot maksetaan jonnekki Monacoon, Suomessa käydään pyörähtämässä ja monella julkimolla sit turvaudutaan suomalaisuuteen ku tarvitaan apua ja esim terveydenhoitoa. Kuoritaan kermat päältä. Huvittaa varsinkin NIcon kohdalla, kuinka sitä pidetään suomalaisena..
Mut Suomelle tärkeämpiäkin ihmisiä on ku joku miljoonarahalla autoa ympyrää ajava, ei se muistele Suomea siellä, ainoastaan oma kilpiluhenkisyys ja iso rahamassi mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä se musta vaan on outo ja käyttäytyy törkeästi. Miksi tommosia edes linnaan kutsutaan, kerran ei selvästi kiinnosta edes. Mä saan olla sitä mieltä, että se on omituinen ja että se ei oo ihan normaali. Piste.

Minkäköhän takia Kimi kutsuttiin linnaan? Sen takia kun se vei Suomea eniten maailmankartalle..

Mikä suomalainen KIMI enään on? Verot maksetaan jonnekki Monacoon, Suomessa käydään pyörähtämässä ja monella julkimolla sit turvaudutaan suomalaisuuteen ku tarvitaan apua ja esim terveydenhoitoa. Kuoritaan kermat päältä. Huvittaa varsinkin NIcon kohdalla, kuinka sitä pidetään suomalaisena..
Mut Suomelle tärkeämpiäkin ihmisiä on ku joku miljoonarahalla autoa ympyrää ajava, ei se muistele Suomea siellä, ainoastaan oma kilpiluhenkisyys ja iso rahamassi mielessä.

Nicoa en pidä suomalaisena,eihän se edes osaa sanaakaan Suomea..

ei kai se suomalaisuus asuinmaan mukana ole mennyt?monet ulkomailla asuvat suomalaiset ovat enemmän suomalaisia kuin Suomessa asuvat.
Hyvänä esimerkkinä sympaattinen Renny Harlin. Itsekkin asun ulkomailla ja tunnen kyllä olevani suomalainen, vaikka käynkin Suomessa vain kerran vuodessa. Kävisin useamminkin, mutta käymme vain pitkälle kesälomamatkalla kun miehellä on lomaa. Uskon, että monet suomalaiset Kimi mukaan lukien haluaisi mieluiten asua Suomessa jos se vain olisi mahdollista niin ja taatusti on asiota mitä kaipaa Suomesta. Ei se elämä ulkomailla mitään herkkua ole, vaikka olisikin rikas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

hei tuskin rikaat ulkosuomaliset ainakaan terveydenhoitopalveluita tulevat suomesta etsimààn :laugh:
p.s eikòs sinnen monacoon juuri mennà ettei niità veroja tarvitse maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:

Meilla ei nakojaan oo samoja kavereita ; ) Ma kun sanoisin oman tuttavapiirin perusteella, etta suomalaiset jalkapalloilijat ja hevi-bandit tiedetaan Raikkosta paremmin. Ei mun enkkututuissa edes ole ketaan, joka olisi kiinnostunut formuloista.

no italiassa taas ràikkònen on varmaan tàllà hetkellà kuuluisin tai siis tunnetuin suomalainen. ja varmaan aika monessa muussakin maassa samoin

Tässä linkki. Ihan asiallisestihan tuo jutteli, mikä teitä riepoo?

http://www.mtv3.fi/helmi/linnanjuhlat/vieraat.shtml?589338

Jos eivät toimittajat anna syödäkään, niin silloin voi jo vähän ärähtää.

Yhteistyössä