Onhan vai onkohan

Oikeesti tällä palstalla on mukava kirjoitella omista tunteistaan ja mukava jakaa niitä muiden kanssa,eikä täällä nyt pelkästään ilo uutisia aina näe :( mutta surullista huomata kuinka katkerana joku on kun on äidiksi tullut,toiset yrittävät ja haluavat vilpittömästi tulla raskaaksi ja saada vauvaa,minulle lääkäri sanoi kun kysyin mielipidettä iästä,että onko 40kymppinen liian vanha äidiksi,että jos nainen raskaaksi tulee joko luomusti tai jollain keinoin,se kertoo vain siitä että keho on vielä valmis lapsen tekoon,tietysti odottajan täytyy jo ennen kuin raskaaksi tulee miettiä jaksamistaan,terveyttään.Minä ainakin toivon sydämmestäni näille mukaville ihmisille hyvää vointia ja yritystä vaan, kaikista kirjoituksista huolimatta. :flower: :flower: :flower:
 
Samaa asiaa mietin mutta sitten tykkäsin että kirjoitus oli hänellä vähän sekavaa yhdes viestis sano että on synnyttäny lapsen ja toises että heille määrätty lapsi en saanu oikee selvää oliko keksitty homma vai onko hänellä jotain huonosti. Jos niin toivottavasti siitä selviää kun ei saisi olla katkera jos on ihana lapsi 1,5 v niinku hän sanoi ettei lapsi tunne itseään ei toivotuksi. Ja miksipä me ei oltaisi yhtä valmiita kun vaikka 20 vuotiaat, ihmisestä se onpi se jaksaminen joskus jaksaa paremmin ja toisinaan taas ei millään, elämä on :D sinulle ja myylle kovasti pidän peukkuja että onnaa :D :wave:
 
Ja toiveikkaana;=)
Tänä iltana laitan sitten eka Lugesteronin, vähän jännittää tuleeko jotain sivuvaikutuksia, tiedätkö sinä Sabaka, sivuvaikutuksista mahdollisista?

kp15/30 siis tänään , to - eilisaamun särki päätä edelleen hajut tekee pahaa, kahvia en pysty juomaan. Minulla tuo ovulaatioaika on aika vaikeaa aikaa noiden oireiden takia, mutta hyvin ollaan silti jumpattu :D ja aika paljonkin :heart:

Heippa taas voikaamme hyvin, kaikki vauvaa niin toivovat ja vauvaa/vauvoja jo masussaan kantavat!
Tsempataan toisiamme, niin jaksetaan Hyvin! :D

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Ei mulle tullu ainakaan koskaan mitään oireita siitä lugesteronista, vähän aikaa aina makoilin rauhassa kun laitoin sen emättimeen että ehti kunnolla sulaa eikä heti tuu ulos vaan imeytyy. ja suun kautta olen 2 kertaa ottanu vuodon takia siis nyt tämän odotetun pikkukakkosenkin kanssa sillonkin makoilin vähän kun suun kautta otettuna voi vähän huimata aluksi. se vaan kuulemma imeytyy ja vaikuttaa paremmin emättimen kautta mutta sillon ei saa laittaa emättimeen jos vuotaa. näin sano mulle se erikoislääkäri, onnea yritykseen ainakin tääl pysy hyvin lugen kanssa. ;) tsemppiä molemmille :wave:
 
miten kamalia te olette tuomitsemaan. Rakastan lastamme yli kaiken, te tiedätte, että lapset menevät asioissa kaiken muun edelle. Minun oli tosi vaikeaa hyväksyä raskaaksi tulemistani, minulla oli ollut vaihdevuosivaivoja jo pitkään ja siksi en ensin ymmärtänyt olevani raskaana. Itkin viikkoja, kun ymmärsin asian. Meillä on aikuiset lapset, olemmehan olleet liki 30 vuotta naimisissa. Näillä viesteilläni ajan sitä takaa, että onko kaikki hoidot tarpeen ja jos lapsia jo on, niin miksi hoitojen avulla heitä vielä halutaan. Monet ovat uudessa liitossa, siitäkö se johtuu. Täällä sitä olen vaan itkeskellyt, kun olen teidän mielestänne katkera ja kamala, kun olen uskaltanut tänne kirjoittaa. Itse jouduin asian hyväksymään, enkä tehnyt mitään ehdotettuja testejä. Meidän lutusemme on tosi ihana ja hänellä on meille tarkoitus. Mutta voi teitä :snotty:
 
Mutta, jos sanon että porukat oli lähinnä huolestunut kirjoituksestasi että halusitko todella lapsen koska siitä sai sen käsityksen että et oikeen halunnut ja sitten se että on myös nuorempia jotka eivät saa lapsia ilman tukihoitoja pitäisikö heidänkin vaan elää ilman kun kerran tällainen hieno mahdollisuus on nykylääketieteessä. terveitä lapsia ei voi taata koskaan eikä kenellekkään! nuoretkin saa vammaisia ja kehityshäiriöisiä lapsia. Ja heitä ei edes tutkita yhtä tarkkaan kuin meitä vanhempia mammoja. Niinkuin annastiina sanoi jäi mietityttämän kirjoituksesi tarkoitus, koska samat oikeudet on niin vanhemmila kuin nuoremmilla äideillä. Hyvä että olet kuitenkin lapsestasi onnellinen, meilläkin aikuinen tyttö jolla lapsia ja kaikki ok kuitenkin ja meidän lapset leikkii keskenään. Minäkään en ole käynyt missään ylimmääräisissä testeissä, otan vastaan mitä annetaan iloitkaa lapsistanne. voi sinua :whistle:
 
Hei!

Minäkin sanasen onkohalle....

Kyllä myös omat kirjoituksesi olivat melko tuomitsevia. Jos sinulla oli hyväkysmisvaikeuksia raskaaksitulosta,
ne ovat sinun tunteitasi ja olet aivan oikeutettu niihin.

Mutta oletko ajatellut että tämä oma kirjoittelusi voi myös loukata meitä jotka haluavat lasta hoidoitta tai hoidoilla.
Se, että arvostelet meidän tunteitamme tai elämätilanteitamme, milloin haluamme perhettä perustaa tai
lisää lapsia ja kyseenalaistat halumme jopa epänormaaliksi.

Se mitä itse kokee ei aina tarkoita, että on se on sääntö ja ainoa oikea tapa maailmassa.

Se nyt on kuitenkin niin, että emme voi elämäämme täysin hallita, edes tässä lapsensaannissa.
 

Yhteistyössä